Official ENIDUST Forum
Please login or register.

Login with username, password and session length
Advanced search  

Show Posts

This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.

Messages - Zikes

Pages: 1 [2] 3 4 ... 31
16
Mechaniki Podróżowania / Re: Długie wieloosobowe wędrówki
« on: January 20, 2016, 23:51:55 »
Boski była już niejedna dyskusja na forum że postać po wylogowaniu niema wykonywać jakichkolwiek czynności. Więc tym bardziej nie rozumiem czemu postać w tak ważnym strategicznym zarysie miała by być botem? Szczerze jest już rozwiązanie waszego problemu opisane obszernie co po wylogowaniu szczerze byłbym wstanie przystać na tamte reguły, ale fakt że jednego dnia granice są spokojne a drugiego jest oblężenie fortu 50 km w głąb bo ludzie przetransportowali się nocą to przesada.
A inną sprawą jest to że wiem że ten system nie przejdzie. Jak by miał przejść przeszedł by z 4 lata temu?

Niestety znasz mnie nienawidzę czytać pustej treści bez argumentacji....


17
Mechaniki Podróżowania / Re: Długie wieloosobowe wędrówki
« on: January 20, 2016, 19:47:19 »
Przepraszam za mój niski poziom wypowiedzi ale nie mam jak się odnieść do @up w innych słowach kiedy ktoś nie umie pokazać że jego pomysł jest lepszy ani podać jednego przykładu ani wybronić się z faktu że boty zabijają grę a te wbudowane.... to...

@RhinoRace

1. Jeśli ktoś nie jest w stanie zorganizować transportu logistyki wojny nie sprosta zadaniu prowadzenia państwa... RhinoRace niestety <debile nie zakładają państw i nie prowadzą wojen.
2 Czytanie ze zrozumieniem boli... gracze.. jeśli jesteś na tyle silny lub głupi by podróżować samemu proszę bardzo. To b rozumiem że sarkazm jak to się mówi Sarkazm jest ucieczką dla przegranych.
3 O ile pamiętam na temat magi nie było żadnych wzmianek kto zabroni postawić ci portal skoro będziesz na tyle potężny a mechanizm gry na taki pozwoli?
4 Logika boli... Wiesz moim zdaniem przedmioty magiczne nie rosną na drzewach i byle jaki kupiec raczej sobie na to nie będzie wstanie pozwolić ale ekipa która zabija bosy no ci to pewnie tak.
5 Różnica między portalem a teleportacją istnieje... nie pogrążaj się człowieku....

nick RhinoRace kłuć się z założeniami gry pozwolę sobie na twoją argumentacje ;)

Nie zrozumiałeś mojego postu zawsze można jakiś problem rozwiązać zawsze jest jakieś rozwiązanie ale bot to najgorsze rozwiązanie.

18
Mechaniki Podróżowania / Re: Długie wieloosobowe wędrówki
« on: January 15, 2016, 18:13:51 »
wszystko i na temat  3m18s to czemu bot miał by za kogoś coś robić?

Rozwiązań tego problemu są setki ale czy musi to być koniecznie bot?

1. problem można rozwiązać tworząc łóżka siedzenia w pojazdach na których gracze się wylogują ale będą dalej podróżować.
2. prowadzenie długotrwałych kampanie i organizowanie ich z wyprzężeniem gdzie gracze będą mieli czas na przedostanie się z punktu a do punktu b.
3. tworzenie portali
4. przedmioty magiczne pozwalające transportować ludzi.
5. czary teleportacji
6. i dużo więcej.

19
Mechaniki Podróżowania / Re: Długie wieloosobowe wędrówki
« on: January 13, 2016, 21:13:46 »
Jak zabraknie 1 wozu to można zrobić 2 3 4....
A co kurna 1 osoba ma przenieść 200? no to se stworzy te 200 osób 20 wozów i niech 20 osób wiezie te 200 osób....

A nie jutro pod stolica bez żadnej organizacji jet oblężenie 1000 osób stolicy bo 1 osoba się przekradła krzakami w nocy...

Quote
Tu chodzi głównie o podróże piechotą.

no to się nie chodzi jak się niema w grze....

20
Mechaniki Podróżowania / Re: Długie wieloosobowe wędrówki
« on: January 13, 2016, 20:17:01 »
Łózko na wozie lub statku twoja drużyna może się przemieszczać a ty z nią ;) było to już opisywane ;p

za dużo kombinujecie a najprostsze rozwiązania najlepsze.

21
Mechaniki Postaci / Inventory Ekwipunek
« on: December 20, 2015, 16:00:52 »
GŁOWA & SZYJA:
1. Hełm / maska
2. Kaptur kolczy
3. Czepiec pikowana / czapka(kapelusz)
4. Obojczyk /szal / kaptur

5. Peleryna
5.A Brosza (jeśli mamy założoną pelerynę możemy założyć broszę)

6 Naszyjnik / Łańcuszek
6.A Zawieszka (do łańcuszka możemy założyć zawieszkę)

Obostrzenia:
-jeśli założysz kaptur kolczy bez czepca pikowanego doznasz dyskomfort wbijania się kolczugi w głowę



KOŃCZYNA GÓRNA:
1. Rękawice
2. Zarękawice
3. Nałokcniak
4. Opacha
5. Naramiennik

6. Pierścienie (max 5 szt. na rękę)
7. Bransoleta(max 3 szt. na rękę)
8. Obręcze na rękę {ozdoba ręki} (max 2 szt. na rękę) nie wiemy jak się to nazywa...

Obostrzenia:
-nie założysz rękawiczek jeśli masz założone pierścienie (wyjątek stanowią obrączki)
-nie założysz Opacha jeśli masz założone obręcze.
-nie założysz Zarękawic jeśli masz założone bransoletę.



TUŁÓW
1. Koszula
2. Przeszywanica
3. Kolczuga

4. Napierśnik
4N. Naplecznik (tylko wtedy gdy jest kompatybilny z napierśnikiem)
5. Fartuch
6. Tunika

7. Płaszcz
8. (4-6) strój wierzchni(ubranie) ubranie można założyć tylko wtedy gdy nie mamy założonej zbroi i tuniki.

Obostrzenia:
-nie założysz strój wierzchni jeśli masz założone Napierśnik Naplecznik Fartuch Tunika.
-jeśli założysz kolczugę bez koszuli doznasz dyskomfort wbijania się kolczugi.



NOGA:
1. Bielizna
2. Nogawice / Nogawice pikowane

3. Nogawice kolcze
LUB
3.A Nabiodrniki
3.B Nakolanki
3.C Nagoleniki
4. trzewiki(buty)
5. Taszka

6. Bransoleta na nogę
7. Ozdoba nogi

Obostrzenia:
-nie założysz jednocześnie (Nogawice kolcze) i (Nabiodrniki Nakolanki Nagoleniki)
-nie założysz Bransoleta na nogę jeśli masz założone Nogawice kolcze lub Nagoleniki.
-nie założysz Ozdoba nogi na nogę jeśli masz założone Nogawice kolcze lub  Nabiodrniki.
-jeśli założysz Nogawice kolcze bez Nogawice pikowane lub Nogawice doznasz dyskomfort wbijania się kolczugi.



Plecaki paski torby bandoliery:
zakładając że mamy do dyspozycji 2 ramiona i pas

PASEK:
to podstawowe miejsce gdzie możemy przypiąć sobie torbę pochwę sakiewkę:

Na pasku ogólnie jest do 13 zaczepów.
4 po prawej stronie
4 po lewej stronie
3 z tyłu
2 z przodu
lecz wykorzystanie wszystkich raczej nie będzie korzystne dla naszego obcieczenia.

Do paska mona przyczepić
-torbę (w zależności od jej rozmiarów zamie odpowiednią ilość zaczepów od 1-4)
-lubia (pochwa na łuk)(zajmie od 2 zaczepy)
-kołczan (zamie od 2 zaczepów)
-pochwa (zajmuje od 2 zaczepów)
-sakiewka (złamuje 1 zaczep)
-keyring (zajmuje 1 zaczep)


bandoliera:
zawiera z przodu 3 zaczepy i z tyłu 5
jest możliwość założenia 2 bandolier co skutkuje że 2 ma 2 zaczepy z przodu i 4 z tyłu
umożliwia podczepienie tak jak pasek rożnych przedmiotów.
które są za duże by trzymać je przy pasie ale na plecach czemu nie można mieć miecza tarczy czy kuszy.

plecak:
co tu się rozpisywać ;)

Obostrzenia:
-jeśli mamy założony plecak nie możemy przyczepić do bandoliery i paska przedmiotów z tyłu.



Pojemność & Waga

22
Pomysły: Leksykon / Re: Szablony
« on: December 13, 2015, 21:16:19 »
Co najmniej by ludzie mogli opierać się mniej więcej na tym. To by wymusiło na nich rozbudowanie, a nie tak jak wcześniej ktoś napisał smok to zabójcza bestia ziejąca ogniem... jego łuski służą do robienia pancerzy... koniec... co mnie dosłownie poirytowało...

23
Bestiariusz / Topielc(UTOPIEC)
« on: December 13, 2015, 13:14:08 »
Topielce to rodzina nieumarłych. Człowiek, który utopił się i pod wpływem magii zamienił się w bezmyślne stworzenie.




UTOPIEC

Człowiek, który utopił się i pod wpływem magii zamienił się w bezmyślne stworzenie gardzące wszystkim, co żywe i jedzące ludzkie mięso. Napuchnięte od wody ciała topielców wypełniają trujące gazy, zdolne zranić bądź sparaliżować śmiałków, którzy odważą się zaatakować owe stworzenia.

Występuje w okolicach wód i bagien.

Styl życia od zmroku do świtu. O zmroku utopcie wychodzą z wody by zapolować na brzegu i ściągnąć swoją ofiarę do wody by ją utopić. Nie pogardzą psem człowiekiem czy innym zwierzęciem lub padliną, po udanym polaniu wracają pod wodę. Mimo że są zwierzętami nocnymi, nie oznacza że w dzień gdy się nadarzy okazja, są wstanie zapolować na nieuważnego śmiałka pływającego w wodzie. Są znane przypadki gdzie utopcie wywracały całe łodzie.

Cechy:
raczej słaby i mało inteligentny przeciwnik chce tylko dorwać się do mięsa.

Walka:
Utopce do walki używają pazurów zębów nasączonych trupim jadem stąd nawet niegroźne rany mogą okazać się śmiertelne na dodatek ich ciała są wypełnione trującymi gazami które mogą prowadzić do omdlenia paraliżu czy śmierci.

Sposób wali przeciw utopcą z powodu że ich ciała są wypełnione trupim jadem i innymi trującymi gazami czy składnikami należy być ostrożnym jedna z opracowanych strategi mówi by łapać utopce w klatki i zostawiać je na dzień słońce dosłownie wysusza topielca lecz ten sposób jest niezbyt popularny z powodu że niemożna potem pozyskać wielu składników potrzebnych do alchemii.

Inny sposób polega na od cieciu kończyn lub głowy utopca tam nie znajdują się gazy czy płyny które mogły by nas zabić pod żadnym pozorem niemożna rozciąć utopcowi brzucha. A następne dobija się utopca przebijając jego mózg.


Dialog: NIE
Oswojenie: niemożliwe
Agresywne: Tak

loot:
czasami pierścionki naszyjniki i kolczugi hełm dosłownie wszystko co mógł mieć człowiek w chwili swojej śmierci.

trupi jad, kości człowieka, krew utopca (niezwykle trująca (składnik alchemiczny)), gałki oczne utopca (składnik alchemiczny), serce utopca(składnik do magi), zęby utopca (stosowane jako zatrute groty czy wrzucone do trunku powodują śmierć), mózg (składnik alchemiczny jedyna część ciała nie trująca).
Paznokcie (składnik alchemiczny).


24
Bestiariusz / Re: Jednorożec Orginalny posty by Lich555
« on: December 13, 2015, 13:12:32 »
ok.....

25
Bestiariusz / Topielec(Rusałka Wodna)
« on: December 13, 2015, 11:31:26 »


RUSAŁKA

rusałki są przedstawiane jako piękne i młode dziewczęta o jasnej karnacji i długich ciemnych włosach, które po bliższym przyjrzeniu okazują się być zielone. Ubiór stanowią białe, powłóczyste suknie. Spotykano wszelako osobniki przyobleczone w królewskie szaty, srebrne lub złote, których blasku ludzkie oczy nie mogły znieść. Bardzo często preferują jednak zupełną nagość. Charakterystyczny jest także wieniec z kwiatów lub ziół, który noszą na głowie.

Występuje w okolicach głębokich wód i bagien.

Styl życia letni całodobowy 24/7.
Zwykle przebywały w okolicach rzeki, w której zamieszkiwały. W okresie cieplejszym bawiły się w przybrzeżnych zaroślach, zimę natomiast spędzały w wodzie.

Stosunek rusałek do rodzaju ludzkiego jest bardzo napięty. Ich piękny śpiew wabił młodych i przystojnych mężczyzn, którzy niepomni niebezpieczeństwa zbliżali się do czarujących dziewcząt. Kiedy taka osoba znalazła się w ich władaniu nie miała zbyt wielkich szans na przeżycie. Rusałki łaskotały nieszczęśnika, który od spazmatycznego śmiechu umierał. Mogły także tańczyć z ofiarą tak długo, aż padła ze zmęczenia.
Istniał jednak jeden sposób na ocalenie swojego żywota. W rzadkich okazjach boginki zadawały przeróżne zagadki, a ten kto znalazł na nie odpowiedź uwalniał się od złego czaru. Jednak nie tylko męska część populacji była zagrożona. Czasem wabione były także młode kobiety, które zostały wciągane w głębiny i tam się topiły.
Rusałką mogła się stać kobieta, która jeszcze w nikim się nie zdążyła zakochać. Jeśli natknęła się w nocy na korowód nimf, zostawała przyłączana do grupy. Nie mogła potem wrócić do domu, a następnego ranka jej rodzina znajdowała porzucony niedaleko domu wianek. Według niektórych wierzeń są to dusze młodych dziewcząt lub mężatek, które zmarły nienaturalną śmiercią, poprzez utonięcie.
Choć jest to trochę nieprawdopodobne ze względu na ich w części boską krew, ale ich życie nie trwa wiecznie. Każda rusałka może zginąć od uderzenia pioruna. Boją się także piołunu i nigdy nie zbliżają się do kogoś kto ma zioło przy sobie.

Cechy
Posiadają słabe a zarazem piękne kobiece ciała inteligentne istoty, które raczej nie walczą z napastnikami lecz uciekają i to bardzo szybko(są szybkie i zwinne) w głębiny jeśli nie uda im się złapać przeciwnika w pułapkę.

Walka:
Rusałka bawi swoją ofiarę w iluzje ponoć jednym sposobem by zerwać się z iluzji wystarczy zapach piołunu inni znów mówią że wywar z piounu wypala dziury w skórze rusałek znów jeszcze inni mówią że trzeba nałożyć na miecz truciznę z wywaru piołunu. Wiele wersji lecz która prawdziwa nikt nie wie.

Dialog: TAK
Oswojenie: niemożliwe
Agresywne: Nie i Tak sama nie zabija swoich ofiar lecz doprowadza je do wycieczenia a następnie prowadzi w głębiny. A przed odpornymi na jej magie ucieka.

Loot:
Często ubrane w drogie przewiewne szaty często pozłacane posiadają srebrne pierścienie i złoto swych ofiar bo przecież jaka kobieta nie lubi się stroić

Zielone włosy rusałki rzadki i ekskluzywny towar posiada też zastosowanie alchemiczne.
Krew rusałki jest składnikiem leczniczym wielu formuł alchemicznych przyśpiesza gojenie i leczy wiele dolegliwości.


26
Pomysły: Leksykon / Re: Szablony
« on: December 13, 2015, 09:01:39 »
Zachowania:
Cechy charakteru
to jest tak powiązane że opisując jedno opisuje się 2

27
Bestiariusz / Re: Jednorożec Orginalny posty by Lich555
« on: December 13, 2015, 08:21:36 »
Jak na mój gust zbyt ogólnikowo...  a konkrety to informacje z Wikipedii. -.-   Na dodatek dużo lania wody lemur zawiodłem się na tobie...

Jestem przeciw łatwemu oswojenia jednorożca bo nie chce patrzeć na wojsko jeżdżące na....

28
Magia według założenia ma być niekorzystna ale potężna bo nie chodzi o to by co 2 osoba latała z laską i polowała na wilki...
Tylko by 1 na 100 był magiem mag służy do przygotowania zaklęć podczas gdy wojownicy walczą wspierania ich magią.

A zarazem powinien być wstanie obronić się przed bandytami lecz znów nie może zmieść całego legionu w pojedynkę.

29
Offtopic / Re: Team Speak 3
« on: July 20, 2015, 18:28:59 »
Wiadomość da osób wtajemniczonych.... To znaczy jeśli masz zamiar zadać poniższe pytania daruj sobie wejście...
Odpowiem od razu nim wejdziesz na ts na twoje pytanie...
Nie nie gramy w enidasta.
Nie wiemy kiedy będą beta testy.
Nie jesteśmy członkami zespołu.
Nie mamy kluczy do rozdania i nie wiemy jak je dostać.
I nie jesteśmy informacją!!!!

30
Mechaniki Postaci / Re: Start game
« on: June 04, 2015, 09:00:51 »
hmm czas i miejsce akcji powinien być wszystkim znany schyłek starożytności początek średniowiecza gdzieś na rubieżach cesarstwa.

Tutorial 5 min nic nie da tylko zirytuje 90% graczy samouczek powinien pojawiać się w rozmowach npc później graczami.


http://forum.enidust.com/index.php/topic,586.0.html

Pages: 1 [2] 3 4 ... 31