Official ENIDUST Forum
Please login or register.

Login with username, password and session length
Advanced search  

Show Posts

This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.

Messages - Natanael

Pages: 1 [2] 3 4 ... 9
16
Dla mnie wystarczy aby trwała śmierć obowiązywała każdego bez wyjątków, bez tego podziału na tryby, z jakimś ograniczeniem
że trwale zginąć możesz dopiero po przekroczeniu jakiegoś "punktu" (kwestia uzgodnienia) tak aby nie było przypadków
czyhania graczy na nowe postaci i ich wyżynania. Żadnych rodzin, rodów, pilnowania całej rodzinki itp simsów, jedyną rodziną
powinni być dla Ciebie Twoi towarzysze broni, którzy postarają się abyś nie zginął marnie :D bo w końcu i tak zginiesz ;]
a Twoje włości, posiadłości i inne majątki? cóż państwo z miłą chęcią je przejmie po Twojej śmierci ;) Takie realia.
Zaczynasz od początku, bez przewagi nad innymi graczami, a nie od razu na starcie masz połowę tego co osiągnąłeś inną postacią.

17
Mechaniki Walki / Odp: Statystyki broni i pancerzy.
« on: March 19, 2014, 10:58:10 »
@up
Nie wiem, ale wydaje mi się, że za bardzo kombinujesz, za dużo tych zależności jak dla mnie.
Prosta zasada, broń ma swoją bazową szybkość ataku, wzrost umiejętności np "broń jednoręczna" powoduje zarówno wzrost
szybkość ataku jak i wzrost zadawanych obrażeń, oczywiście w jakiś zbalansowany sposób ;]
Można to również połączyć z tematem (Broń) Nawyki Postaci gdzie ująłem pewien pomysł odnośnie używania "ulubionej broni".

18
Mechaniki Rzemiosła / Odp: Uszkodzone przedmioty
« on: March 10, 2014, 08:30:10 »
Wszystko ładnie i pięknie, ale jak dla mnie zbyt drobiazgowo, wystarczy iż przedmioty będą miały swoją wytrzymałość.
Ja to widzę tak: Przedmiot ma jakąś wartość wytrzymałości, jeśli ta wartość spada do jakiegoś punktu,
powiedzmy zostaje mu więcej niż 15% to możemy za pomocą prostych narzędzi, materiałów sami ten przedmiot naprawić,
jeśli spada poniżej tej wartości to wymagana jest pomoc kogoś kto się zna na tego rodzaju przedmiocie.
Natomiast jeśli  spadnie np do poziomu 5% to już taki przedmiot nadaje się tylko np do przetopienia.
No i każda naprawa powinna zmniejszać całkowitą wytrzymałość przedmiotu.

19
Mechaniki Postaci / Odp: Log out
« on: March 09, 2014, 10:52:31 »
Nie wiem jak dla was, ale dla mnie gra ma sprawiać przyjemność i odstresować po pracy.
Nie widzę sensu stosowania jakiegokolwiek systemu "log-out" który będzie doprowadzał do sytuacji,
gdzie będę się stresował czy po wylogowaniu moja postać przypadkiem nie zginie albo nie zostanie okradziona.
Nie zamierzam siedzieć w grze 24h na dobę 7 dni w tygodniu, tylko po to by pilnować swojej postaci.

A co w przypadku jak wyjadę na urlop? Albo postanowię odstawić grę na dłuższy czas? Zresztą chyba już ktoś wspominał o tym.
Wracam do gry i co mam zaczynać od początku? Bo świat gry postanowił całkowicie usunąć mój trud i poświęcony czas
na zdobywanie ekwipunku, majątku, reputacji itp.?

Dopuszczałbym możliwość pozostania w grze po wylogowaniu np w przypadku rozstawienia straganu,
na wyznaczonym do tego miejscu po uprzedniej uiszczonej opłacie za określony czas. System automatycznie
by nas wylogował po określonym czasie, bądź w momencie sprzedaży całego wystawionego sprzętu.

No i oczywiście ograniczenie typu, nie można się wylogować w trakcie walki, i ewentualnie w strefie dezintegracji.

20
Mechaniki Postaci / Odp: Log out
« on: February 26, 2014, 12:38:32 »
.... ale kto ci kazał się wylogować w niebezpiecznym miejscu?
Nikt, ale trzeba wziąć poprawkę na różne zdarzenia losowe, które nie pozwolą Ci na dotarcie do bezpiecznej strefy,
a jest ich mnóstwo ;] począwszy od przerwy w prądzie do wkurzonej dziewczyny/żony/teściowej itp, itd. :D

21
Mechaniki Rzemiosła / Odp: Kowalstwo
« on: February 25, 2014, 13:40:49 »
Hmm, kowalem nie jestem ale wygląda na to, że niczego nie pominąłeś. ;)
Tak więc chwal się swoją koncepcją :)

22
Mechaniki Walki / Odp: Statystyki broni i pancerzy.
« on: February 25, 2014, 08:26:52 »
Wytrzymałość zależy od materiału.

Oczywiście zgadzam się ;), ale każdy materiał ma jakąś wartość wytrzymałości, i taki stalowy miecz dobrze zadbany,
załóżmy ma wytrzymałość 50 więc jego statystyki będą wyglądały: T-5, S-3, H-5, I-5, natomiast ten sam
miecz zapuszczony, zardzewiały będzie mieć wartość wytrzymałości powiedzmy 15 wiec jego statystyki będą odpowiednio niższe:
T-2, S-1, H-2, I-2 ;) natomiast rodzaj materiału powinien wpływać zarówno na wartość wytrzymałości jak i szybkość jej utraty
no ale jak już wspominałem to oczywista oczywistość :D

Mam trochę inne pytanie nie pamiętam czy było to omawiane a zasadniczo pasuje to tego tematu.
Jakie widzielibyście właściwości broni i pancerzy i co miałyby one dawać?

np. broń:
wyważona - szybsze wykonywanie ciosów,
przebicie - wiadomo :P szansa na przebicie pancerza,
pancerz:
odporny - zwiększona odporność na przebicia
"elastyczny" - zwiększa mobilność postaci

czy uważacie że powinny być takie statystyki jak np. zwiększa życie, kradnie życie itp?
 

23
Mechaniki Walki / Odp: Statystyki broni i pancerzy.
« on: February 24, 2014, 08:21:11 »
Pewnie jest to oczywista oczywistość ;] ale nie ująłeś w pomyśle takiej statystyki jak "wytrzymałość" zarówno broni jak i pancerza ;]
Jak by miała działać, oczywiście im mniejsza wytrzymałość tym gorsze statystyki danego oręża ;] ,a w pewnym momencie możliwe
byłoby nawet zniszczenie broni lub pancerza.
Co do ran ciętych i rąbanych to raczej wielkiej różnicy między nimi nie ma, wiec wydaje mi się iż powinny one być raczej
ujmowane jako cięte.

24
Offtopic / Odp: Władca Pierścieni Kolekcjonerska gra karciana
« on: February 05, 2014, 22:33:31 »
A to przepraszam :D faktycznie inne gry ;]

25
Offtopic / Odp: Władca Pierścieni Kolekcjonerska gra karciana
« on: February 05, 2014, 18:24:38 »
Z tego co wyczytałem to jak najbardziej tak. A co do tych żetonów:
jakbyś kupił taki zestaw jak na filmie to byś takie żetony posiadał, natomiast tak jak wspominałem, można wykorzystać
jakieś zamienniki, wiec można spokojnie grać tym co kupiłeś.

A tak przy okazji to oglądając ten filmik to strasznie zakręcona ta kanciarka mi się wydaje ;]

26
Offtopic / Odp: Władca Pierścieni Kolekcjonerska gra karciana
« on: February 05, 2014, 16:14:47 »
Z reguły w karciankach nie trzeba żadnych map itp, ewentualnie są jakieś makiety na których prowadzi się rozgrywkę
ale są to dodatki których nie potrzeba do samej gry. Co do żetonów to być może jest to jakiś rodzaj znacznika,
a posłużyć za nie możne dosłownie wszystko co Ci wpadnie do głowy, monety, zapałki, kości itp. ;]

27
Fan art / Odp: Czarnoksiężnik z Krain Północy
« on: February 03, 2014, 21:13:29 »
a czemu to ma być błąd :P może akurat ten czarnoksiężnik jest leworęczny :D

28
Fan art / Odp: Czarnoksiężnik z Krain Północy
« on: February 03, 2014, 21:08:21 »
to ja będę strzelał, ten "mag" ma tarczę?

29
Mechaniki Walki / Odp: Rozwój i przypadkowość "skilli"
« on: January 29, 2014, 14:28:32 »
@Edit dla Natanka
Czytanie ze zrozumieniem ni jest takie trudne, gdybś czytał uważniej zrozumiałbyś że pozostałych ciosów nauczą cię gracze, możesz "mieć je wszystkie" tylko gracze muszą być na tyle mili aby ci przekazać wiedze.

Dokładnie tak to zrozumiałem :P więc czytanie ze zrozumieniem jeszcze u mnie jako tako funkcjonuje.
Co nie zmienia faktu, iż nawet zakładając Twój system, z czasem będzie to wyglądało tak:

Fajnie to wygląda ale efekt tego będzie taki że wszyscy będą mieć takie same skille i walki będą takie jak każdym innym mmo.

Jedyne co mogłoby uchronić od takiego stanu to jakieś ograniczenia w ilości wyuczonych ciosów daną bronią np 2 z 5.
A i to nie daje gwarancji czy nie będzie tak iż większość będzie wybierała te same umiejętności bo są one najefektywniejsze.
Ograniczenia to zły pomysł, ale losowość też nie jest rozwiązaniem bo, jednym wylosuje się coś lepszego a drugim coś czego nawet nie użyją.
Wydaje mi się, iż staramy się za bardzo skomplikować cały ten system :)

Rhino w swoim pomyśle ma sporo racji, ale chyba bym usuną tą część z wyszkoleniem konkretnego ciosu a uwarunkował
szybkość od wyszkolenia ogólnie w danej broni (można by to połączyć z tematem "(broń)Nawyki postaci" )

30
Mechaniki Walki / Odp: Rozwój i przypadkowość "skilli"
« on: January 29, 2014, 07:48:48 »
Czyli w Twoim założeniu jest tak, że losowo uczę się jakiegoś ciosu i nie mam możliwości nauczyć się już innego??
Jeśli tak to nie rozumiem, bo wydawało mi się inaczej, że z czasem mogę nauczyć się wszystkich możliwych ciosów danym orężem.

A różnorodność i tak będzie bo wystarczy na każdy rodzaj broni dać kilka różnych ciosów i masz już mnóstwo kombinacji.

Pages: 1 [2] 3 4 ... 9