Official ENIDUST Forum
Please login or register.

Login with username, password and session length
Advanced search  

Show Posts

This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.

Messages - ToTamir

Pages: 1 ... 3 4 [5]
61
Wasze pytania / Odp: Pytania dotyczące rekrutacji
« on: July 09, 2013, 11:37:19 »
W dziale rekrutacja na stanowisko "Scenarzysty" napisane jest, by wysyłać maile nie z załącznikiem, a z linkiem do strony, gdzie przykładowa praca się znajduje. Czy wystarczy podać odnośnik do zuploadowanego pliku z tekstem na konkretnym hostingu?

Dodatkowo piszecie, że jest wielu chętnych na tą posadę, więc zapytam, czy w ogóle jest jeszcze sens ubiegania się o nią?
1. Tak wystarczy podać link ale radziłbym aby hosting nie był płatny ;-)
2. Zawsze warto starać się o posadę w tak wspaniałym projekcie
Witam mam pytanie jaki jest przewidywany czas odpowiedzi na podanie rekrutacyjne wysłane na email'a ?
Rozpatrzenie podania to obecnie chyba 5 do 7 dni

62
Offtopic / Odp: Czy taki zestaw komputerowy bedzie dobry?
« on: July 08, 2013, 19:42:34 »
Pamięć Ram-Kingston HyperX DDR3 2X 4GB 1600MHz XMP X2 CL9 Grey Edition (Sandy Bridge)
Moim zdaniem największy błąd w twoim życiu...
Masz 4 miejsca na pamięć i max. możesz włożyć 32GB RAM czyli 8GB na jedno miejsce a ty włożysz tam połowę...
Też zrobiłem tak ze starym komputerem ( tak doradził geniusz po polibudzie ) i potem zamiast dokupić 1 kość RAM musiałem kupić 2, aby mi wystarczyło do płynnego działania programu...
Jeśli zajmiesz się w przyszłości czymś co potrzebuje dużo pamięci to będziesz sobie pluł w brodę ( tak jak ja ). A jak powinieneś zauważyć coraz to nowsze programy i systemy zajmują tej pamięci coraz więcej.

63
Mechaniki Rzemiosła / Odp: Crafting Broni
« on: July 08, 2013, 19:26:06 »
Płonące strzały mogły być o ile nie kupowało by się ich w sklepie, a podpalało tuż przed wystrzałem.
Strzały z trucizną też są realistyczne bo przecież od tysięcy lat ludzie polują tak w dżungli, tylko zdobycie sporej ilości jadu było by problemem co bardzo podwyższało by cenę takiej strzały. A takie strzały nie zabierały by życia ( z powodu małej dawki jadu ) ale  w zależności od zwierzęcia z którego jad pobrano strzały powodowały by np. spadek prędkości ruchu, kondycji itp.
A co do Crafting'u broni jedynym realistycznym zabiegiem ( moim zdaniem ) było by hartowanie broni. Dajmy na to zahartowany miecz łatwiej niszczył by zbroję ponieważ jest twardszy, ale także sam szybciej ulegał by zniszczeniu ponieważ w procesie hartowania stawał by się bardziej kruchy.

64
Mechaniki Natury / Odp: Realistyczny cykl dnia i nocy.
« on: July 08, 2013, 13:58:02 »
Lisz555 twoja rozpiska jest bez sensu...
Wstanę rano na dworze słoneczko a w grze ciemno i z pochodnią na 10m tylko coś widać.
Jeśli pory dnia i nocy mają być realistyczne to muszą się zmieniać wraz z porą roku oraz z szerokością geograficzną!

Pages: 1 ... 3 4 [5]