Official ENIDUST Forum
Please login or register.

Login with username, password and session length
Advanced search  

Show Posts

This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.

Messages - ToTamir

Pages: 1 2 [3] 4 5
31
Mechaniki Postaci / Odp: Co po wylogowaniu?
« on: August 11, 2013, 08:31:38 »
Moim zdaniem najlepsza opcja:
Jeśli wylogujesz się w strefie bezpieczeństwa to twoja postać znika więc jest nieśmiertelna. Jeśli wylogujesz się po za strefą bezpieczeństwa to po prostu twoja postać idzie spać ( fizycznie jest wciąż w grze ). W obu przypadkach czas wylogowania wynosiłby 0s, lecz jeśli jesteś poza strefą bezpieczeństwa dostaniesz alert "Czy na pewno chcesz opuścić grę itd.". Gdy wylogujesz się poza strefą bezpieczeństwa i twoja postać śpi może być: ograbiona, zraniona lub zabita przez graczy lub potwory. Masz także szansę, że któryś z graczy zaciągnie cię do strefy bezpieczeństwa, a wtedy twoja postać się wyloguje ( czyli zniknie ), ale także ktoś może zrobić ci kawał, że zaciągnie cię na drugą część kontynentu w czasie twojej nieobecności ;D

Jeśli każdy gracz po wylogowywaniu miałby stać się NPC to serwer po krótkim czasie nie przyjmowałby więcej graczy, a w miastach nie można by się ruszyć z powodu lagów ( myślę, że dużo osób by nie ryzykowało ).
Jeśli nie byłoby miejsca w którym gracz jest bezpieczny po wylogowaniu to większość po ograbieniu przestała by grać.

32
Mechaniki Postaci / Odp: Tytoń, używki etc.
« on: August 06, 2013, 18:46:50 »
Mam kilka pomysłów odnośnie efektów używek np.:
-Tytoń mógł by zwiększać skupienie dzięki czemu postać uczyła by się szybciej umiejętności, nabywała doświadczenia (w zależności jakie rozwiązanie wybiorą twórcy) i/lub zwiększała celność (oczywiście efekt nie utrzymywał by się długo).
-Kawa powinna zaspokajać potrzebę snu ale tylko na kilka - kilkanaście minut.
-Alkohole powinny zmniejszać zdolności umysłowe :D  (inteligencja, siła woli) ale zwiększać siłę.
-Miód mógł by zwiększać osobowość lub charyzmę.
Kolejną rzeczą która powinna zostać dodana to efekty uboczne tych że używek np. (po dłuższym stosowaniu).
-Tytoń - minusy do skupienia kiedy po regularnym stosowaniu przestaliśmy go brać, kaszel w nie oczekiwanych momentach, ciężka choroba (do uleczenia za dużą stawkę u maga lub kapłana).
-Kawa- po zakończonym działaniu postać musi iść spać (jeżeli podczas zażywania miała mniej niż połowę zaspokojenia snu).
-Alkohole- wiadomo- kac :p, choroba (nerek czy cuś).
-Miód- to co na górze

Do tego można by zrobić jakieś odpowiedniki ciężkich narkotyków tak jak w morrowindzie, skyrimie.

Ale się rozpisałem :D
Pozdrawiam

- tytoń zmniejszałby wytrzymałość ( o pozytywnych efektach nie słyszałem ),
- kawa zwiększałaby wytrzymałość ( szybsze bicie serca ) i zaspokajałaby chwilowo sen,
- alkohole zmniejszałyby zdolności nauki ale zwiększałyby wytrzymałość na ból,
- opium zwiększałoby wytrzymałość na ból ale powodowałoby senność a w dużych ilościach kłopoty ze wzrokiem i z reagowaniem na bodźce
Jeszcze mógłby być haszysz i jakieś grzybki ;D
Nie za daleko brnę w ten temat?

33
Mechaniki Postaci / Odp: Śmierć gracza
« on: August 06, 2013, 11:03:13 »
Wygląda to trochę jak w Tibii ( nie twierdzę, że to zły pomysł lecz wręcz przeciwnie )
Co do ulegania zniszczeniu przez przedmioty to dotyczyło by się to tylko pożywienia ( trudno aby żelazny miecz się rozłożył; chyba, że źle cię zrozumiałem ). Po całkowitym rozkładzie ciała przedmioty dalej leżały by tam na ziemi ( tu rozpoczynało by się wykonywanie kodu tak jak po wyrzuceniu przedmiotu )

34
Mechaniki Postaci / Odp: Śmierć gracza
« on: August 06, 2013, 10:24:44 »
Gra rabusiem nie miała by wtedy sensu...

35
Mechaniki Postaci / Odp: Zbroje
« on: August 05, 2013, 15:50:17 »
Uważam, że to dobry pomysł i tak powinno być ;D

36
Skoro będą bomby i petardy to będą oczywiście materiały wybuchowe.
Jeśli będą materiały wybuchowe to pojawi się broń palna i armaty.
Jeśli pojawi się coś takiego to wszyscy zrezygnują z broni białej i przejdziemy epokę lub dwie do przodu i zamiast Enidust będziemy mieli Counter Strike

37
Mechaniki Postaci / Odp: Dziedzictwo
« on: August 04, 2013, 12:44:11 »
Pomysł ma kilka "luk" które można wykorzystać.
1. Jestem zdrajcą i przekazuję cały swój majątek ( same długi ) na rzecz gildii.
2. Włamuję się na konto jednego z graczy i przekazuję cały majątek na swoją postać.
3. Jestem poszukiwany listem gończym więc tworzę nową postać, przekazuję na nią cały swój majątek i zaczynam z "czystym" kontem.

38
Lepiej było by wystawiać misje na tablicy ogłoszeń np. przynieść 5 skór wilków i kto przyniesie pierwszy dostaje kasę

39
Mechaniki Walki / Odp: System obrażeń
« on: July 26, 2013, 15:28:23 »
@Natanael
Z tymi debuff'ami po otrzymaniu obrażeń to dobry pomysł. Pamiętam, że w LotRO był debuff ( -50% prędkości chodzenia ) po spadaniu z wysokości. Takie debuff'y były by wspaniałym rozwiązaniem.
Ja mam jeszcze taki pomysł aby rany kłute, cięte lub szarpane trzeba było opatrzyć ponieważ w przeciwnym wypadku można by się wykrwawić. Dotyczyło by to także strzał wbitych w ciało które trzeba by wyjąć.

@softenik
Złamania są raczej mało prawdopodobne ponieważ zbroja rozkłada siłę uderzenia na bardzo dużą powierzchnię wiec po rąbnięciu obuchem w ciało skończy się na siniaku chyba że trafi się w głowę bo wtedy mięśnie karku nie wytrzymały by tej siły i ofiara mogła by stracić przytomność.

40
Mechaniki Postaci / Odp: Co po wylogowaniu?
« on: July 24, 2013, 16:34:47 »
Jeżeli będziesz miał duży majątek , na pewno będzie cię stać na ochroniarzy (normalni gracze), lecz jeśli złodzieje sobie z nimi poradzą wtedy może być kiepsko , dla tego lepiej zatrudnić bardziej uzbrojonych graczy.
Napad na bank w środku dużego miasta raczej zostanie zauważony także przez innych graczy ( którzy mają ulokowane środki w banku ). Wtedy pobiegną bronić swojego dorobku, a zabicie włamywacza przestępstwem raczej nie będzie, a i może coś włamywacz ma przy sobie ;D
Po za tym jeśli w mieście będzie jakiś "budynek rządowy" to bank ulokuję w pobliżu niego tak, że tamci strażnicy też raczej coś zauważą.
A majątku dużego wcale nie muszę mieć wystarczy kilka zaufanych osób i założymy spółkę, albo jeszcze lepiej bank będzie własnością gildii ;D

41
Jak kto woli, osobiście wole pojsc na piwo tak w realu :)
Osobom poniżej 18 roku życia alkoholu nie sprzedają ;D


Nie obrażaj się, oczywiście żartowałem!

42
Mechaniki Postaci / Odp: Co po wylogowaniu?
« on: July 24, 2013, 06:59:41 »
Po wylogowaniu postać znika po prostu z całym ekwipunkiem jakie przy sobie miała, a po zalogowaniu pojawia się w tym samym miejscu, bądź też fajnym rozwiązaniem byłoby, gdyby wtedy postać budziła się w swoim łóżku w domu, ale to już odrębna dyskusja. Najlepszym sposobem na ochronę swojego majątku w trakcie nieobecności w grze, bądź w swoim domu, no to mag mógłby przywołać jakiegoś ożywieńca czy innego stworka żeby pilnował jego majątku, a taką uniwersalną metodą dla każdego, byłoby oczywiście zamykanie drzwi na kłódkę i zostawienie pułapek porozstawianych w całym domu. Lepszego rozwiązania nie widzę
Chyba, że z nudów zbuduję bank 8)

43
Mechaniki Natury / Odp: Świat w kształcie kuli
« on: July 23, 2013, 22:39:04 »
Problem byłby z dodawaniem nowych terenów :) A jakby gra się rozrosła i brakowałoby już miejsca na tym "starym" terenie to zablokuje to twórcom możliwość dodania nowego kontynentu/wyspy/półwyspu/archipelagu/kawałka kontynentu/czegoś tam jeszcze, a ja lubię jak świat i jego lore jest rozwijane :P
Pierwsza wyspa jest tak ogromna, że jej zabudowa zajmie wieki, a co dopiero całego świata ( patrz film nr.1 )

44
Offtopic / Odp: Grupa Amatorska projektu ENIDUST
« on: July 23, 2013, 21:22:56 »
holera ...
Cholera chyba?

Nie lepiej gdybyście podali trzy daty z godzinami i zrobili głosowanie ( tylko dla uczestników ). I opcja która padnie najczęściej będzie godziną odbycia się spotkania? Mała szansa jest na to, że akurat wszystkim będzie pasowało. Musiała by być tylko możliwość wyboru wszystkich opcji na raz. Można by jakiegoś bloga założyć to tego czy coś.

45
Mechaniki Handlu / Odp: Obieg pieniędzy
« on: July 23, 2013, 16:35:25 »
Moze tak, ze zacznie sie zabieranie monet, gdy gracz nie odpowiada przez 2 tyg. a w opcja urlop powinna w ogole uniemozliwiac zabranie tych pieniedzy, a max czasu na urlop dajmy na to bedzie wynosil 1 tydzien.
1. Więc jeśli nie będę miał dostępu do gry i nie będę w stanie włączyć urlopu to zbankrutuje?
2. Jeśli włączę urlop i pojadę do np. RPA na 3 tygodnie to po powrocie stracę połowę majątku?

Pages: 1 2 [3] 4 5