Official ENIDUST Forum
Please login or register.

Login with username, password and session length
Advanced search  

Show Posts

This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.

Messages - ToTamir

Pages: 1 [2] 3 4 5
16
Wasze pytania / Odp: Pytania dotyczące świata przedstawionego
« on: May 16, 2014, 09:33:26 »
@Herin

17
Mechaniki Rzemiosła / Odp: Różność w item-ach
« on: March 01, 2014, 10:58:35 »
Wartość złota, jeśli będzie stała to raczej na 1 aktywnego gracza, a w takim wypadku nie będzie zbytniej deflacji lub inflacji.
A nawet jeśli tak nie będzie to ilość złota będzie na pewno w jakiś sposó kontrolowane przez twórców gry, tak aby gracz rozpoczynający rozgrywkę mógł przeżyć ( zaspokajając głód i pragnienie ).

18
Offtopic / Odp: Witam
« on: February 26, 2014, 09:38:49 »
Prawie rok?
Ja tu widzę aktywność do końca października zeszłego roku. Mi to wygląda na 4 miesiące. No chyba, że wyznajesz zasadę "prawie robi wielką różnicę", albo ja nie potrafię liczyć.

19
Mechaniki Postaci / Odp: End Game
« on: February 24, 2014, 15:15:48 »
To jest MMORPG. Gdy wszystko na mapie już odkryjesz to pojawi się update ;-)
End Game będzie gdy zginiesz śmiercią permanentną.

20
Mechaniki Rzemiosła / Odp: Posągi .
« on: February 20, 2014, 16:23:18 »
Moim zdaniem taki posąg ( bez efektów magicznych ) to fajna rzecz, lecz dopiero w późniejszej fazie gry ponieważ początkowo gracze będą raczej stawiać na funkcjonalność niż na wygląd.

21
Mechaniki Postaci / Odp: Obrażenia
« on: October 19, 2013, 12:01:51 »
A co do wyjęcia broni z ciała to z tego co się orientuję to na ostrzach były małe nacięcia które doprowadzały powietrze co umożliwiało wyjęcie broni. Drugim sposobem było energiczne obrócenie broni ( lub przynajmniej próba ) co przez zniszczenie otaczających tkanek ułatwiało wyjęcie broni

22
Offtopic / Odp: Bye bye, Firefox...
« on: September 27, 2013, 07:08:02 »
Sprawdź Maxthon Cloud Browser. Zużywa znacznie mniej pamięci RAM i jest znacznie szybszy, ale musi być zawsze aktualny ponieważ czasami wkradają się błędy.

23
Mechaniki Postaci / Odp: Achivements/Osiągnięcia
« on: September 24, 2013, 16:31:34 »
Ja bym osiągnięcia widział tak ( możliwe, że gdzieś coś takiego lub podobnego było ):
1. Pod przyciskiem "t" znajduje się okienko z osiągnięciami.
2. W okienku z osiągnięciami znajduje się:
     - Ilość uzyskanych osiągnięć
     - Ilość punktów za osiągnięcia ( o sposobie naliczania w punkcie 5 )
     - Miejsce w rankingu ( według punktów za osiągnięcia )
     - Lista osiągnięć ( opis trochę dalej )
     - Możliwość ustawienia osiągnięcia przy swoim nicku
3. Osiągnięcia dzieliłyby się na:
     - Nieodkryte ( niewidoczne na liście )
     - Poznane ( osiągnięcia są już widoczne na liście lecz w opisie podany jest wymóg aby zdobyć te osiągnięcia  )
     - Zdobyte ( tłumaczyć chyba nie trzeba ;D )
4. Osiągnięcia "Zdobyte" dzieliłyby się na:
     - Common
     - Uncommon
     - Rare
     - Epic
5. Każde osiągnięcie posiada 4 poziomy ( Common, Uncommon, Rare, Epic ), awansując następuje wzrost liczby punktów ( a więc skaczemy w rankingu ):
     - Poznane -> Common = +1 punkt  ( razem 1 punkt )
     - Common -> Uncommon = +1 punkt  ( razem 2 punkty )
     - Uncommon -> Rare = +2 punkty  ( razem 4 punkty )
     - Rare -> Epic = +4 punkty  ( razem 8 punktów )

Całość podam na przykładzie:
Kupiłem siekierę i ścinam pierwsze w życiu drzewo. Po ścięciu pierwszego drzewa pojawia się informacja, że poznałem 1 osiągnięcie. W okienku z osiągnięciami czytam: "Drwal - Aby zdobyć to osiągnięcie musisz ściąć 10 drzew [1/10]". Ścinam 9 kolejnych drzew i pojawia mi się informacja, że zdobyłem osiągnięcie "Drwal Common".  W okienku z osiągnięciami czytam: "Drwal [Common] - Aby awansować musisz ściąć 100 drzew [10/100]" (...)
Po roku mam już Drwal [Epic] i chcę pokazać jaki jestem pro więc ustawiam w okienku z osiągnięciami aby to osiągnięcie wyświetlało mi się przy nicku:
ToTamir -> [Drwal Epic] ToTamir

Czekam na wasze opinie  ;)

24
Offtopic / Odp: Na czym siedzicie ;)
« on: September 02, 2013, 16:16:29 »
Moim zdaniem to krzesełko nie jest warte 500 zł, góra 250 - 300 ( a jeszcze ta przecena z 713... ) Ja mam skórzany fotel biurowy ( bardzo miękki i wygodny ) i jestem z niego bardzo zadowolony choć kosztował aż 700 zł.

25
Mechaniki Postaci / Odp: Ilość postaci
« on: September 02, 2013, 14:18:31 »
Czy tu przypadkiem nie chodziło o brak treningu podczas bycia online?

26
Mechaniki Postaci / Odp: Animacja
« on: August 23, 2013, 12:04:49 »
Grafika jest tylko dodatkiem ( o czym twórcy wszystkich nowych gier zapomnieli )

27
Mechaniki Postaci / Odp: Usiądź i porozmawiajmy przy kuflu piwa.
« on: August 20, 2013, 15:03:36 »
O ile pamięć mnie nie myli to twórcy wypowiadali się na temat czatu głosowego i zaprzeczyli, że takowy powstanie

28
Mechaniki Postaci / Odp: Kary za przechodzenie obojętnie
« on: August 20, 2013, 14:48:04 »
Będziesz taszczył po bitwie wszystkie zwłoki na miejsce w którym będzie można "spróbować je uleczyć", lub jeśli będziesz miał takie umiejętności to będziesz musiał "spróbować uleczyć" wszystkie zwłoki.

29
Offtopic / Odp: Prace artystyczne Grafika
« on: August 15, 2013, 08:37:01 »
Ile ci zajeło rysowanie tego?
Ostatnio zobaczyłem gdzieś coś podobnego, a korzystając z okazji 15 minut wolnego czasu z kompem postanowiłem sobie narysować taką kicie.
Z wypowiedzi autora obrazka wnioskuję, że 15 minut.

30
Mechaniki Postaci / Odp: Co po wylogowaniu?
« on: August 11, 2013, 11:03:28 »
Zgadzam się z najDee, ponieważ tylko użytkownik może ponosić odpowiedzialność za swoje problemy ze sprzętem lub swoje problemy osobiste. Porwiesz ofiarę dla okupu, zawleczesz do lasu, a ona po tych 5 - 10 min zniknie i po okupie ;D ( odpowiedzialność za problemy użytkownika poniesie inny użytkownik )

Pages: 1 [2] 3 4 5