Official ENIDUST Forum
Please login or register.

Login with username, password and session length
Advanced search  

Show Posts

This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.

Messages - PrytusChytrus

Pages: 1 [2] 3
16
Mechaniki Podróżowania / Szybkie podrozowanie
« on: June 26, 2013, 23:47:33 »
Wielki swiat oznacza dlugie wyprawy oraz niezliczone ilosci godzin podczas podrozowania. Tutaj pojawia sie pomysl.  Do gry mozna zaimplementowac wozy lub zaprzegi, ktore beda specjalizowac sie w przewozeniu gracza z punktu A dp punktu B. Druga wersja moze byc taka,ze ktos kto akurat wyrusza z karawana lub porusza sie koniem itp. udaje sie do oddalonego miasta i my za jakas kwote lub pod przysiega obrony drugiego gracza mozemy z nim podrozowac. A moze nowa umiejetnosc lub specjalizaca, ktora bedzie zajmowala sie szybkim dostarczaniem produktow lub ludnosci.

Drodzy forumowicze co myslicie o szybkich podrozach? Moze macie jakies innowacyjne pomysly, ktore zrewuluzjonizuja szybki transport. Zapraszam do wymiany zdan. ;)

17
Mechaniki Rzemiosła / Odp: Alchemia i skład chemiczny
« on: June 26, 2013, 23:32:43 »
tak tylko po samej barwie nie da sie sprawdzic skladu dlatego powinny zostac do tego uzyte specjalne maszyny ;) a poza tym wszystko pieknie

18
Mechaniki Walki / Odp: Ogłuszanie
« on: June 26, 2013, 23:24:52 »
po co meczyc sie z ogluszaniem skoro morderstwo bedzie prostsze wedlug mnie powinno zalezec to od rodzaju broni
ogluszenie = bron obuchowa

19
Jestem bardzo na tak za tym pomysłem ogólna polityka, sędziowie oraz doradcy mogliby napędzić gospodarkę ;) Cześć pieniędzy trafiałaby do cesarz a ten opłacałby kupców, od których kupowałby narzędzia potrzebne do funkcjonowania miasta.
JESTEM NA TAK ;)

20
Mechaniki Natury / Odp: Drop
« on: June 26, 2013, 15:50:44 »
To widzę za mamy podobne poglądy coś takiego naprawdę mogłoby wypalić ;)

21
Mechaniki Postaci / Odp: Banalny pomysł - kucanie
« on: June 26, 2013, 15:36:00 »
skradanie jest rzeczą priorytetową nie tylko żeby kogoś okraść ale może się także przydać przy polowaniu na zwierzyne

22
Mechaniki Walki / Odp: System walki.
« on: June 26, 2013, 14:27:16 »
Dobrze a ja tylko daje swój pomysł, gdyż uważam, że może on kogoś jeszcze zainteresować... W sumie temat został założony, aby zaproponować system walki w grze... I przecież nie napisałem, że moja propozycja ma być jedynym słusznym rozwiązaniem...

23
Mechaniki Walki / Odp: System walki.
« on: June 26, 2013, 14:15:37 »
Według mnie jest to trochę przekombinowane. Powinniśmy przypomnieć sobie sposób walki w gothicu 1. Czyli A lub D + klikniecie = cios w lewo lub w prawo.
Można pójść trochę dalej i zastosować takie kombinacje jak:
A,W,S,D + LPM = Cios
lub przytrzymanie tego klawisza co spowoduje ze będziemy trochę bardziej odsłonięci na ciosy, ale jeżeli uderzymy nasz przeciwni wywróci się i będzie odsłonięty na kolejne ataki.
Tak samo parowanie ataków z mieczem lub tarcza czyli:
A,W,S,D + PPM = Blok
Później po udanym bloku wykonać kontratak i żeby takiego ataku uniknąć trzeba wykonać przewrót w bok lub jakąś niecna sztuczkę typu rzucenie w oczy garścią piasku...
Możliwości jest ogrom wystarczy troszkę pokombinować, aby dojść do takiego stylu walki, by umiejętności gracza były kluczowym elementem wygranej walki. :)

24
Mechaniki Natury / Odp: Realistyczny cykl dnia i nocy.
« on: June 26, 2013, 14:04:59 »
Dobrze. ;) Każdy post jest ważny. Wszyscy powinni się wypowiedzieć, aby dojść to takiego rozwiązania, które będzie wszystkim pasować. ;)

25
Mechaniki Postaci / Odp: System mentorstwa
« on: June 26, 2013, 13:49:21 »
O i powinno być coś takiego jak dofinansowanie do mentorów ;p
Czyli każdy nauczyciel dostawałby określoną kwotę by mieć chociaż cześć funduszy na składniki alchemiczne stal lub tego typu sprawy...

26
Mechaniki Natury / Odp: Drop
« on: June 26, 2013, 13:45:23 »
Według mnie narzędzie do oprawiania zwierząt to najmniejszym problem wystarczy "krótki miecz" lub nóż którym wszystko można ciachnąć.
Tylko ciekawe czy fachu będziemy się uczyć tak jak w gothicu czy będziemy sami próbować to robić i po którymś razie nareszcie wyjdzie ;p

27
No dokładnie cyfry się zablokuje. :)
Wracając do generatora to nie chodzi mi o te nicki tylko o sama idee gotowych nicków, aby uniknąć ludzi z nickiem typu "srajtaśmator".

28
Można zrobić coś takiego jak w w pewnej grze przy tworzeniu konta jest generator pseudonimów.

a potem

29
Mechaniki Natury / Odp: Realistyczny cykl dnia i nocy.
« on: June 26, 2013, 10:56:44 »
jak nie sprecyzowalem jak wiesz o co chodzi ;p
nocne marki maja przesrane ;p

30
Mechaniki Natury / Odp: Realistyczny cykl dnia i nocy.
« on: June 26, 2013, 10:49:43 »
ale popatrzcie na glosy w ankiecie nie kazdemu to sie podoba... ;p

Pages: 1 [2] 3