Official ENIDUST Forum
Please login or register.

Login with username, password and session length
Advanced search  

Show Posts

This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.

Messages - Zikes

Pages: [1] 2 3 ... 31
1
Mechaniki Postaci / Re: Pierwsze miejsce pojawienia się postaci
« on: January 11, 2017, 19:26:29 »
pingi da się rozwiązać jeśli na mapie występowało by 6 kontynentów odzwierciedlających 6 kontynentów naszego świata każdy kontynent mógł by stać na innym serwerze co by zmniejszyło pingi lokalnych klientów ale zwiększyło by na pewno pingi podróżników co ma swój plus że gracze z europy będą mieli trudniej na serwerze us co utrudni zdobycie całego świata.

2
Mechaniki Postaci / Re: Pierwsze miejsce pojawienia się postaci
« on: January 11, 2017, 00:37:51 »
Widzę że ktoś przedstawił mój pomysł ;) 
poszukaj na forum tematu a jest cały rozpisany plusem niewątpliwym była by zmiana języków podczas podroży a znajomość kilku języków w realnym życiu dawała by ogromną przewagę podczas podróży. ogromne odległości i trudności początkowe spokojnie umożliwią porządną reklamę pantoflową nim Polacy zajmą świat ;) pierwszym celem będzie cesarstwo respu a kto powiedział że nie może być więcej cesarstw ;) i dzięki temu rozwiązaniu osoby nie znające języka "angielskiego" nie zrezygnują z gry o będą wśród swoich.

3
Czy jeśli wymaksowanie skili(3-5) postaci będzie trwało miesiąc to śmierć będzie bolesna od nowicjusza??
realistyczna każdy każdemu jest równy a pewnej poprzeczki nie przeskoczysz mimo byś chciał nie da się być dobrym we wszystkim a nie trenowany mięsień zanika. M nie będzie op postaci co najwyżej op ekwipunek ;)

Bogactwem nie jest postać nie będą jej skile a ludzie cię otaczający.

4
Mechaniki Budowania / Re: Budowanie - Dodatkowa Opcja
« on: January 07, 2017, 17:56:41 »
Było zakładają na starcie kilka budynków podstawowych aż końcu chcą dość do tego by gracze mogli je projektować.

5
Wasze pytania / Re: Pozostałe pytania
« on: October 23, 2016, 20:01:30 »
IAmBoskiM

Gra ma inne założenia nie będzie to kolejna z serii gier co łapie ludzi hordami powód jest prosty mechaniki zawarte w grze sprawią że gra będzie trudna a samo polowanie na kilka bawołów może się okazać przedsięwzięciem logistycznym z którym nie poradzi sobie większość graczy i wyjdą na takim polowaniu na -... spore zainteresowanie wokół gry na początku może obrócić się przeciwko jej. pojawi się masa negatywnych opinii na temat niegrywalności bo jak to ja na "1 lv" nie mogę zabić wieśniaka w polu itp... inna przyczyna jest serwer no wielkie korpo mają z tym problem.

Ta gra ma target podobny do EVE tylko inny świat przedstawiony ;)

6
Offtopic / TeamSpeak 3
« on: June 14, 2016, 22:04:53 »
Witam,

No po małych zmianach dalej prowadzę ts3 pod adresem:
night-hunters.tk

Info dla ekipy ;)

7
Offtopic / Re: Prace nad Enidust
« on: April 01, 2016, 18:40:19 »
Ajamaharis hmm za niski krąg wtajemniczenia oni niewiedzą ;)

8
Bestiariusz / Re: Durm
« on: January 28, 2016, 23:17:33 »
@lich555
trolujesz mnie sam obalasz swoje tezy? xD
Co do parku jurajskiego nikt nie cofnął się w czasie i nie jest wstanie powiedzieć jak żyły tyranozaur jak na razie wszystkie gady nie opiekują się potomstwem niekiedy tylko jajami ;)

Nieznajomość chemii biologi boli
Jad składa się z białek do których za pomocą wiązań wodorowych dołączane może być wiele różnych związków organicznych pełniących funkcje koenzymów oraz jony metali.
A co do filmiku jak ktoś załadował wcześniej i wycieńczył węża pozyskując jego jad nie dziwne że wąż nie zabił go jak nie miał jadu....
nie da się uodpornić na jad jedynym wyjściem jest surowica która łączy się z białkami łatwiej niż nasza krew a organizm ludzki nie produkuje surowicy. niestety fizyki i chemii nie oszukasz ;p

Reasumując twierdzisz że człowiek może uodpornić się też na grawitacje chwytam za słówka ;p

9
Bestiariusz / Re: Durm
« on: January 28, 2016, 18:52:45 »
hmm ciekawy pomysł ptaka ;) lecz przydało by się go rozwinąć i poprawić. Urealniając jeśli ma to być gad to gady nie opiekują się młodymi a jad zawsze jest taki sam i nie da się uodpornić na jad można uodpornić się na wirusy czy bakterie lecz nie na reakcje chemiczne i młode osobniki są groźniejsze z tego powodu że niedoświadczone aplikują całą dawkę jadu jakiego posiadają.

10
Mechaniki Podróżowania / Karawany
« on: January 24, 2016, 21:32:39 »
Był już temat opisany w innym wątku co po wylogowaniu.

zakładając że niejedna osoba nie będzie miała czasu prowadzić osobiście karawany z rożnych powodów a zarazem bedzie na tyle majętna by opłacić npc sugestią moją jest umożliwienie takiej osobie utworzenie szlaku.

Co będzie nam potrzebne by utworzyć szlak mianowicie 2 rzeczy
-mapa
-npc z odpowiednimi umiejętnościami

Tworzenie szlaku zaczynamy od rozmowy z danym npc i wręczenia mu mapy następnie wytaczamy trasę.

Oznaczamy jednostki jakie mają z danym npc podróżować.

Wyznaczamy godzinę wyruszenia a następnie czekamy i możemy mieć nadzieje że konwój dotrze do celu.

11
Mechaniki Podróżowania / Re: Długie wieloosobowe wędrówki
« on: January 24, 2016, 16:40:51 »
odpowiadając na twoją argumentacje. czym się to rożni w jednym przypadku, ludzie będą widzieli gdzie się kierują co da szpiegowi czas na analizę trasy, w drugim przypadku loguje się przed swoją stolicą.

1. wszyscy powinni zginąć tak samo jak by zginęli podczas ataku z flanki podczas przemarszu.

3. liczby są przesadzone ale pokazują nadużycie do jakiego mogło by dojąć jak armia botów mogła by walczyć.

4.5. czy nie uważasz że czas przemarszu został skrócony tak bardzo że obrońca niema szans obrony? dosłownie tak samo jak by postawił portal tylko postawienie portalu wymaga naprawdę solidnego przygotowania ekonomicznego ze strony państwa które się tego podejmie.

12
Mechaniki Podróżowania / Re: Długie wieloosobowe wędrówki
« on: January 24, 2016, 15:47:49 »
Nie odpowiedziałeś na moje pytanie...
1. te osoby powinny zginąć a nie się odrodzić.... po zabiciu osoby prowadzącej. zapomniałeś o jednej ważnej rzeczy nic cię nie odrodzi w świątyni nawet jak zakatuje cię wilk czy inny gracz będziesz czkał na czyjąś pomoc lub zginiesz.
2. Eliminujecie zwód szpiega skracając operacje z tygodnia do 24h i ograniczając przepływ informacji z całej armii do paru osób wtajemniczonych.
3. Utwórz 1000 kont > uzbrój je > podepnij je pod 1 postać > następnie masz 1000 armie która będzie za ciebie walczyć. Na pewno te postacie nie powinny walczyć.
4 ilu graczy będzie mogło zobaczyć o 4 w nocy kogoś przemykającego przez las? kilku paru?? ilu z nich zawiadomi władce?? władca przeczyta to tuż przed atakiem z rana... nie zdoła zmobilizować armii rozsianej po całym państwie. nie będzie wstanie określić dokładnego celu ataku. nie będzie czasu na wysłanie zwiadowców.
5. według waszego pomysłu zaskoczenie wroga w tak imponujący sposób nie wymaga niczego specjalnego.

13
Offtopic / Re: Spambot na fb
« on: January 23, 2016, 18:17:38 »
usuń aplikacje na fb

14
Mechaniki Podróżowania / Re: Długie wieloosobowe wędrówki
« on: January 23, 2016, 15:26:35 »
@Rahl

Osoby zabijające bosy nie są wstanie przemaszerować przez strefę w której normalnie walczą?

Co do ilości graczy i ich zorganizowania to w archeage największa flota składała się z 40 statków bojowych i ponad 700 graczy

EVE
http://polygamia.pl/Polygamia/1,107162,15347715,W_EVE_Online_odbyla_sie_najwieksza_bitwa_w_historii.html

@Rahl a teraz się wybroń i powiedz że takie zdarzenie nie będzie miało miejsca.
zebranie całej armii w stolicy mówi się wszystkim wszędzie publicznie że idą na walkę z bosem czy na państwo krasnali żeby w sobotę rano o 10 się zalogowali podczepia się cała armia pod 5 osób a te 5 osób w czasie nocy kieruje się z jednego końca państwa na drugi koniec wkrada się w państwo innych ludzi pod stolice o 10 loguje się cała armia zdziwiona że są na innej wojnie ale jak zdziwieni będą obrońcy?



15
Mechaniki Podróżowania / Re: Długie wieloosobowe wędrówki
« on: January 22, 2016, 19:21:25 »
@RhinoRace

Twój pomysł eliminuje właśnie całą logistykę przedsięwzięcia jakim jest przemarsz wojska bo 5 graczy w epic setach może przeprowadzić 100 osób przez rejon gdzie normalnie by zginęli zaskakując całkowicie obronę pod murami miast. tak ta grupa osób musiała by się zbierać ok 30min w najbliższym bezpiecznym punkcie wypadowym a następnie maszerować przez x czasu stworzyć obóz i czekać na inne grupy które z rożnych przyczyn przybędą później.

I mam nadzieję że zostaniemy przy tym że gracz musi być zalogowany.
Czy stworzyć jakieś instrumenty dowódcze które umożliwiały by graczom marsz równym tempem i nie musieli by trzymać cały czas "w" jak najbardziej.

Inną sprawa portale nie są sprzeczne z założeniem gry stworzenie portalu będzie wymagało Energi Wiedzy lecz nie będzie rzeczą stałą oczywiście nie będzie to rzecz dostępna dla każdego śmiertelnika. co do teleportacji magia niema być rzeczą powszechną i będzie wymagała przemyślenia ale zarazem ma być potężna. mag niszczący całe miasto zmieniający losy świata otwierający portal do innego świata jak najbardziej możliwe.

Pages: [1] 2 3 ... 31