Official ENIDUST Forum
Please login or register.

Login with username, password and session length
Advanced search  

Show Posts

This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.

Messages - Yekoss

Pages: [1]
1
Mechaniki Postaci / Re: Pierwsze miejsce pojawienia się postaci
« on: January 12, 2017, 00:45:44 »
Jeżeli świat jest stworzony to nieiadomo czy deweloperzy mogliby coś zmienić w tym zakresie. Na głównym kontynencie jednak istnieje cesarstwo, a tworzenie podobnych cesarskich miast na kolejnych kontynentach byłoby problemem

2
Mechaniki Postaci / Re: Pierwsze miejsce pojawienia się postaci
« on: January 09, 2017, 14:13:58 »
W pierwszym poście rozrysowalem tylko zamysl.
Ideę oczywiście można polepszać i sam uważam, że pomysł jest do wprowadzenia dopiero po dobrej reklamie w krajach anglojęzycznych i zgromadzeniu wiekszejiczby graczy.

Proponuję taką decyzję ustanowić najwcześniej w premierę tytułu. Zapewne podczas resetu świata jeżeli takowy deweloperzy chcieliby zrobić.

3
Mechaniki Postaci / Pierwsze miejsce pojawienia się postaci
« on: January 08, 2017, 20:54:08 »
Hej,
zastanawiałem się w jaki sposób wyglądałoby pierwsze pojawienie się postaci w świecie gry i gdzie miałoby miejsce (oprócz takiej oczywistości, że na środkowym kontynencie).

Po pewnym czasie pomyślałem, że dobrym wyborem byłaby lokalizacja graczy na bazie ich lokalizacji IP lub kraju, z którego pochodzą (informacja przy rejestracji). To umożliwiłoby, by tworzenie się prawdziwych mocarstw, krajów poprzez dominację pewnego języka.
Wyobrażam sobie sytuację, gdzie podróżując po świecie, wchodząc do innej krainy słyszę inne języki. A może nawet zmianę języka urzędowego danej krainy.

Oczywiście głównym językiem porozumiewania się bazowo będzie angielski (na początku j.polski), lecz chyba deweloperzy nie wykluczają możliwości lokalnych dialektów.
I drugą oczywistością jest, że polaków będzie przewyższająca większość na początku gry i istnieje możliwość, że zdobędą dominację na świecie, więc proponuje inne rozwiązanie.

Przy tworzeniu konta lub postaci byłaby możliwość wyboru krainy ze względu na popularniejsze języki (polski, angielski, niemiecki, itp.) i w ten sposób jeżeli gracze czuliby słabość własnego kraju/krainy mieliby możliwość zmiany na inny np. angielski. Wtedy by się zmniejszyła różnica między graczami polskimi i anglojęzycznymi.

W jaki sposób wy widzicie porozumiewanie się w świecie i podróżowanie? WYobrażacie sobie jeden wielki serwer z z wieloma graczami i dialektami czy kilka pomniejszych podzielonych na pochodzenie gracza?

Pages: [1]