Official ENIDUST Forum
Please login or register.

Login with username, password and session length
Advanced search  

Show Posts

This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.

Messages - McMaster9

Pages: [1]
1
Wasze pytania / Odp: Pozostałe pytania
« on: February 01, 2014, 20:08:47 »
Kiedy będą nowe screeny albo mały (gameplay) czyli pokazanie kawałka świata w filmiku?

2
Wasze pytania / Odp: Pytania dotyczące świata przedstawionego
« on: February 01, 2014, 17:55:26 »
Mam pytanie odnośnie budowli.Jeżeli ktoś zbuduje lu zacznie budować budynek i już nie wróci do gry to co się z nim stanie?Czy po pewnym czasie nawet tak wielki świat nie zacznie być mały.Sądzę że wszystkie budynki powinny ulegać korozji czyli powinny się niszczyć i też powinna być możliwość zabrania surowców z niszczących się lub niedokończonych budowli.

3
Pytania od twórców / Odp: Pierwszy log-in
« on: February 01, 2014, 17:20:13 »
Uważam że powinien być jakiś NPC który przedstawi nam np Frakcje/Królestwa i co mniej więcej można tan robić.Chodzi mi tu że w górach można łatwo wydobywać surowce choć nad morzem też można to robić.A jak gra będzie już rozwinięta i będą ranki najlepszych gildii itp to dorzucić że np.w ty i tym królestwie jest taka i taka gildia.

4
Pytania od twórców / Odp: Muzyka
« on: February 01, 2014, 17:15:35 »
Klasycznego rock-a tez chciałbym usłyszeć ;D

5
Mechaniki Postaci / Odp: Animacja
« on: July 03, 2013, 12:55:26 »
Czynność oskórowania mamuta powinna się powtarzać np 2 lub 3 razy.Żeby było realistycznie.Przecież mamuta nikt na raz nie oskórowałby.To daje pole do popisu.Oskórowanie w 2 lub 3 osoby zwierzęcia pokroju mamut lub biały troll.
To też będzie trzeba wozy na taką ilość skóry

6
Mechaniki Postaci / Odp: Animacja
« on: July 03, 2013, 12:28:01 »
Ja sądzę ze powinny być trochę bardziej skomplikowane.Ale nawet jak będą takie będzie smaczek.
I jeszcze w animacjach musi być wypełniony czas.Czyli gdy oskórujemy np wilka to czas tej czynności jest krótszy więc animacja też jest krótsza.Lecz jeżeli to będzie troll to czynność będzie dłuższa i animacja też powinna być dłuższa.Chodzi o to żeby postać nie stanęła w bezruchu nad ofiarą

7
Mechaniki Natury / Odp: Ograniczenie swobody
« on: July 03, 2013, 12:22:20 »
Boję się trochę, że zrobi się z tego taki Second Life. Miało być realistycznie, a (podobno) można spotkać zielone ludziki i jednorożce. Poza tym świat robi się wielki, skomplikowany i niespójny.
Jako gracz, nie chciałbym zajmować się wszystkimi elementami, z którymi mam do czynienia w życiu - wszystkie funkcje życiowe, większość dnia w pracy, długi sen, dbanie o szczegóły, zajmujące zadania codzienne (np. w realu zbroje zakłada się kilkanaście minut, w grze to oczywiście niedopuszczalne).
Nie chciałbym też, żeby miasta wyglądały, jak cyrki - wszędzie ktoś biega, skacze po dachach, nikt nie spaceruje, brakuje NPC, bo 90% postaci, to gracze, którzy coś robią. Nie chciałbym też przez całą grę bać się, że zaraz zza ściany wyskoczy zabójca, bo akurat wnerwiłem jedną gildię i postanowiła ona wynająć na mnie 10 różnych graczy, a innych 10 właśnie teraz wzięło mnie za łatwy łup.
Wiem, że w otwartym świecie to duży problem i chciałem zapytać, czy są jakieś pomysły na jego rozwiązanie? Chodzi mi o ustabilizowanie świata - zachowanie zdrowego rozsądku i trzymanie graczy w ryzach tak, żeby cieszyli się rozgrywką i nie niszczyli jej innym graczom.

Jeżeli chodzi o zabójców to straż będzie patrolowała ulice więc gracz poszukiwany, chodzący po dachu lub po prostu atakujący cię zostanie zaatakowany

8
Mechaniki Natury / Odp: Ograniczenie swobody
« on: July 03, 2013, 12:20:47 »
OK. Rozumiem.. Inny przykład. Każdy gracz może zrobić sobie pancerz. W efekcie w świecie gry są setki pancerzy różniących się od siebie (w realistycznym świecie każdy stworzyłby trochę inny pancerz) i jedynym sposobem na sprawdzenie właściwości przedmiotu jest jego użycie. Ograniczenie polegałoby na tym, żeby nie tworzyć pancerzy od zera, tylko np. mieć 10 różnych baz i ewentualnie ulepszać je po swojemu.
Jeszcze inny przykład - we wszystkich grach MMO gracze w miastach chodzą, stoją przy sklepach, biegają, raczej nie używają umiejętności - jakoś to wygląda. Jeśli będzie 100% swobody, to będziemy mieli graczy biegających po dachach, latających i wygłupiających się na 100 różnych sposobów - ogólnie będą oni wykorzystywali swobodę do robienia rzeczy, których w prawdziwym życiu by nie robili.
Nie da się zrobić silnika, który pozwoli na dowolną interakcję ze wszystkim, ale da się zrobić taki, który zostawi za dużo swobody. Tutaj jest moje pytanie. Ktoś zastanawiał się może, jak trzymać graczy w ryzach? Jak wyznaczyć złoty środek pomiędzy swobodą i normalnością?

Ja sądze że to będzie tak.
Zbroje będą bardzo się różnić a to p przez rodzaj materiału przez jego jakość przez biegłość w wykuwaniu zbroi przez naukę wykuwania u rożnych nauczycieli.Gdzie ją zrobiliśmy (czyli w bogatej kuźni lub jakiejś starej i zniszczonej pracowni)

A jeżeli chodzi o trolli to Będzie straż (gracz, NPC) która da ostrzeżenie potem 2 ostrzeżenie a na końcu gracz przejdzie dla wszystkich strażników i graczy w stan wrogości.
Dla tego nie będzie łatwo skrytobójcą i bandytom.

9
Mechaniki Postaci / Odp: Reputacja / renoma
« on: July 02, 2013, 12:17:00 »
Mam pomysł jak zrealizować atakowanie innych graczy.Nie chodzi mi o zwykły turniej PvP lub wyzywanie na pojedynek.Chodzi mi o to aby były punkty renomy.5 pozytywnej i 5 negatywnej.
 Polegać ma to na tym że gracze zaczynać będą od 0 Renomy i iść w jedną z nich.Renoma nie będzie stała tylko nabijana na bieżąco.Czyli po wylogowaniu renoma się restartuje.
 Przejdźmy do całej mechaniki.
 Będą randomowe NPC lub ludzie potrzebujący pomocy np w lesie którym trzeba pomóc.
 Można je zabić nabijając punkty złej renomy albo pomóc co nabije nam dobrą renomę.tak że zabijanie niewinnych zwierząt z hodowli może nabić złą renomę a dobrą np rzucanie im karmy.
 Teraz zastosowanie.
 Dobra renoma na 5 poziomie będzie dawała nam powiedzmy o 10% szybszą naukę czegoś.
 Zła renoma da nam możliwość zabicia wszystkich graczy.Za zabójstwa będzie dostawać exp.Oczywiście dobrą renomę będzie trudniej zdobyć.
 Za zabójstwo gracza ze złą renomą dostaje się np 500 złota.
Karzdy gracz będzie mógł zabić gracza ze złą renomą 5

Mistrz Ignis: McMaster9, nie bez powodu przy Twoich pozostałych tematach zmieniłem ikonę wiadomości.

10
Mechaniki Natury / Odp: Randomowe Potwory
« on: July 01, 2013, 22:04:37 »
A po co smokom, gryfom i feniksom złoto? Miałyby wydać je w sklepie? :D Albo jak miałyby zabrać to złoto, może włożyć do torby? O tym mówiono już w tym temacie http://forum.enidust.com/index.php/topic,108.0.html

Smok a jego grota to 2 różne rzeczy.
Smok może zaatakować karawanę bo uwielbia błyskotki ale nie koniecznie my znajdziemy jego grotę w której przetrzymuje dobra

11
Mechaniki Natury / Odp: Pożary
« on: July 01, 2013, 20:01:19 »
Ban na ip kompa

12
Mechaniki Budowania / Pozwolenie na budowę
« on: July 01, 2013, 11:14:54 »
Chodzi mi tu o pozwolenie od cesarza lub jego namiestnika żeby nie było bajzlu z tymi domkami.

I tu jeszcze kilka pytań.
Czy będzie można tworzyć domki na drzewie?
Groty jako mieszkania?

Mistrz Ignis: miejsce na pytania jest w innym dziale.

13
Mechaniki Natury / Pożary
« on: July 01, 2013, 11:05:52 »
Pożary to następny smaczek do gry.Polega on na wzniecaniu pożarów np lasu po ataku smoka lub po ataku barbarzyńców na wioskę.
Również pożary miast będą dobre.Skrytobójcy którzy podpalą dom aby kogoś zabić spowodują pożar całej dzielnicy.
Lub po prostu mały pożar kontrolowany aby wypłoszyć zwierzynę z lasu.

14
Mechaniki Natury / Randomowe Potwory
« on: July 01, 2013, 10:58:10 »
Randomowe potwory to coś co by dodało smaczku grze.Chodzi mi tutaj o potwory które nie były by pojawiające się cały czas w jednym miejscu (stąd randomowe).
Mianowicie chodzi mi o smoki, gryfy, feniksy itd.Atakowały by na karawany kupieckie, ekspedycje, wozy i inne takie.
Ich motywacją była by żądza złota i innych dóbr materialnych.Czyli zabiera wszystko co się świeci.
Nie łatwo będzie pokonać takiego stwora lecz możemy mu uciec lub z pomocą rozmaitych narzędzi zabić go.Jeżeli byłby to jakiś mniejszy stwór jak np gryf można go będzie pojmać i zamknąć w klatce.Dzięki tym stworom będzie jeszcze więcej prac takich jak łowcy smoków lub handlarze legendarnymi stworzeniami.

Pages: [1]