Official ENIDUST Forum
Please login or register.

Login with username, password and session length
Advanced search  

Show Posts

This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.

Messages - Armox

Pages: [1] 2
1
Pomysły: Mechanika / Odp: Komunikacja - poczta
« on: September 02, 2013, 19:43:47 »
Co do listonosza, to mogło by to być tak jak w Malowanym Człowieku :) Byli tam Posłańcy, którzy narażali się, żeby dostarczyć wiadomości i czasem inne dobra. A więc taka ekstremalna wersja listonosza. Taka odskocznia od kowalstwa, kupcowania, kradzieży i polowania :)

2
Mechaniki Postaci / Odp: Ilość postaci
« on: September 02, 2013, 19:34:32 »
@gniazdu
Czemu uważasz, że umiejętności będą spadały w tempie 10%/godzine? Xd One raczej będą powoli spadać, co za tym idzie po 1 dniu bez gry nie powinniśmy odczuć różnicy, ale po miesiącu...


@Rahl
To jest właśnie argument za 1 postacią wałkowany od praktycznie początku tematu :) To jest to niszczenie klimatu i naginanie zasad, jak ich nie łamanie. Bo czemu chcesz psuć komuś pomysł na zasadzkę takimi "nielegalnymi"?


Dalej nie czuję się przekonany :)

@EDIT
"nielegalnymi" informacjami**

3
Mechaniki Postaci / Odp: Ilość postaci
« on: September 02, 2013, 16:29:39 »
@DJBDM
To ma być dyskusja, więc nie napinaj się tak jak bym Ci coś zrobił. I nie nadinterpretuj moich wypowiedzi, bo albo kompletnie ich nie zrozumiałeś, albo udajesz i komentujesz w sposób mało powiązany.


Mi się też wydaje, że cały czas będziemy tracić umiejętności. Być może podczas bycia offline wolniej niż w czasie gry, ale moim zdaniem to jest rozsądne i w miarę REALISTYCZNE rozwiązanie. Co za tym idzie posiadanie kilku postaci stanie się problematyczne i niewygodne. Jako, że jestem zwolennikiem 1 postać- jedno konto, to przy takim rozwiązaniu zapominania umiejętności miejcie sobie i po 10 postaci:)


@Sunver
Nie wiem jak to działa, czy ilość kont ma znaczenie pieniężne, ale jeżeli tak, to ok, przyznaję Ci rację:)
Twórcy już o tym mówili, że możemy się spełnić w grze jedną postacią. Dlatego nie ma narzuconych klas ani żadnych ograniczników.
Trzeciego argumentu nie rozumiem. Achivementy mogę zbierać 1 postacią i nie potrzebuje kilku. Chyba.
I tu też się zgodzę, ale oszustwa zawsze były i będą, chodzi tylko o to, żeby nie zezwalać na ich masową eskalację:)


Stoję murem za najDee i za klimatem gry! I z niecierpliwością czekam na wypowiedź Twórców:)

4
Mechaniki Postaci / Odp: Ilość postaci
« on: August 31, 2013, 23:06:22 »
Jestem tego samego zdania. Choć czuje, że zwolennicy 1 postaci będą sporą mniejszością :<

5
Mechaniki Postaci / Odp: Ilość postaci
« on: August 31, 2013, 20:40:33 »
A ja dalej nie rozumiem PO CO KILKA postaci. W dalszym ciągu nikt nie podał sensownego argumentu opowiadającego się za kilkoma postaciami dla jednego gracza (czy to na jednym czy kilku kontach nvm).


I dopóki ktoś mnie nie przekona, że są POTRZEBNE więcej niż jedna postać, będę obstawał za opcją 1 konto=1 postać, ponieważ wydaje mi się, że o taki realizm chodzi twórcom.


Był gdzieś pomysł wprowadzenia więzień, kopalni czy kolonii karnych. W tych przypadkach to ma być kara za jakieś przestępstwo. Czyli nie może być opcji "ucieczki w inną postać" tudzież stworzenia kolejnej postaci i sobie graniu.

6
Mechaniki Postaci / Odp: A po śmierci...
« on: August 31, 2013, 18:59:29 »
Tak, a do tego opierając się na domysłach z innego wątku jest też prawdopodobnie martwa :) Wbij sobie na "A co po wylogowaniu".


Dynamicznie zmieniający się krajobraz? Jak dla mnie bomba!:P

7
Mechaniki Postaci / Odp: A po śmierci...
« on: August 30, 2013, 20:42:23 »
@Natanael
Idąc Twoim tokiem myślenia, mając rycerza i maga będę tracił powoli umiejętności na dwóch postaciach zamiast na jednej. Bo nie dasz rady grać dwoma postaciami na raz(moim zdaniem :> ), a umiejętności będą się powoli zapominały i tak. Więc nie przekonuje mnie ten argument.

Tak samo profesje, które się wykluczają. Ktoś broni mieć 2 tożsamości? Zmieniać ubiór, zakrywać twarz i iść łupić karawany, żeby rano otworzyć kram i cieszyć się, że ludzie kupują :)



Nie napisałem tego wcześniej, ale w mojej koncepcji ten duch miał być bardzo słabo widoczny w nocy, a w dzień całkowicie niewidoczny, wiec nawet jak by ich było dużo, to nie wyglądało by dziwnie: ) Ale pomysł z nawiedzaniem jakiegoś miejsca mi się bardzo podoba! Takie miejsce mogło by zostać zmienione przez dusze poległych graczy w mroczne place pełne śmierci i rozkładu, czy czegokolwiek innego:)

Tak samo podoba mi się pomysł "wołania" o pomoc w postaci ducha. Zastosowań dla tego pomysłu jest całkiem sporo :)

8
Mechaniki Postaci / Odp: A po śmierci...
« on: August 29, 2013, 18:55:21 »
@najDee
To by było coś, mała nagroda za odpokutowanie czy zemszczenie się za śmierć :)

A co do wielu postaci na koncie, to nie widzę ŻADNEGO rozsądnego powodu dla którego jest potrzeba więcej niż jedna. Co innego, jeżeli były by z góry narzucone klasy czy profesje, ale nie będzie! Więc to co mogę zrobić na nowej postaci mogę równie dobrze zrobić na starej postaci.

Chyba, że po prostu nie umiem tego dostrzec, więc mnie uświadomcie: )

@Rahl
Tak jak napisałem, bez polotu.

9
Mechaniki Postaci / A po śmierci...
« on: August 29, 2013, 00:25:11 »
Zacząłem się zastanawiać nad tym tematem, kiedy błogo pochłonięty nauką do sesji zajmowałem swój lotny umysł wszystkim, oprócz przeuroczych przedmiotów, jakimi są anatomia i mikrobiologia, i wtedy moje myśli powędrowały do Enidust i do tego ilu graczy uśmiercę i do tego, że umrę i ja(zakładając tryb realistyczny). Czyli kasowanie postaci, stworzenie nowej i po krzyku- tak by było w przeciętnej grze. A tu przydało by się coś bardziej z polotem, czyli:

-Faza ducha(jak zwał tak zwał), co znaczy, że jesteśmy martwi, ale nie możemy odejść na wieczne spoczywanie, ponieważ nasza postać jest przywiązana do świata(nie krzyczcie na mnie!) i musi wykonać jakiś quest, aby móc odejść i się zreinkarnować. Wymyślenie questa to już zadanie myślę dla Was. Co byście chcieli zrobić jako duch? Komu dokuczyć? Kogo uratować? A może coś zniszczyć?:)

-Reinkarnacja, czyli po wykonaniu questa następowała by automatycznie(z powiedzmy jakąś fajną animacją) i przechodziła by do ekranu tworzenia postaci. Czyli najzwyczajniej w świecie tworzymy nową postać, ale unikając kasowania starej postaci. Oczywiście tworzymy nową postać(wygląd, płeć, imię, wszystko!), ale już cały ten system jest, według mnie, ładnie wkomponowany w grę i jej klimat.

Co za tym idzie do każdego konta była by przypisana jedna postać, bez możliwości skasowania. Jedynie z możliwością reinkarnacji, których liczba mogła by być zapisywana gdzieś w informacjach postaci, niekoniecznie widoczna dla wszystkich.


Sprowadzało by się to np do ludzi uwięzionych w formie ducha, bo np mają trudne zadanie, lub nie chcą go wykonać. Interakcja z innymi graczami? Moim zdaniem znikoma, ale w nocy, w lesie mogło by się zrobić strasznie. Nie uważacie?

10
Pomysły: Mechanika / Odp: Rekrutacja wojsk NPC
« on: August 11, 2013, 20:17:56 »
Podałem mój pomysł jako złoty środek, którego jak widać nie możemy odnaleźć. Każdy z pomysłów wyżej wymienionych ma swoje wady i zalety. Najbardziej ciekawi mnie jak twórcy to rozwiążą.

11
Mechaniki Postaci / Odp: Co po wylogowaniu?
« on: August 11, 2013, 20:13:40 »
I od razu problem lagów jest skasowany :) Do tego ciało po śmierci, powiedzmy głodowej mogło by nie znikać zbyt szybko, bo wymagało by np. pochówku. Kolejny pole do popisu dla ludzi lubiących achivmenty chociażby :)

12
Mechaniki Postaci / Odp: Zbroje
« on: August 11, 2013, 20:04:41 »
@Tetlanesh
Fajnie, że mnie o tym poinformowałeś, szkoda tylko, że nikt tego nie wypowiadał na głos: )


@Asylum
A kto powiedział, że ma się świecić? Zbroje mają być ówczesne, tyle tylko, że sam wybierasz wygląd. Możesz mi zacytować mój post, w którym napisałem o świeceniu się zbroi, chętnie poczytam.

13
Mechaniki Postaci / Odp: Zbroje
« on: August 10, 2013, 18:35:28 »
Czytając post Rahl'a (wybacz, nie bardzo wiem jak to odmienić) o jednym naramienniku pomyślałem sobie: "fajnie było by sobie zrobić takiego gladiatora" :) Przypomniał mi się również system z DC Universe Online, gdzie wygląd raz założonego ekwipunku zostaje, powiedzmy, zapamiętany dzięki czemu możemy dostosować wygląd naszej postaci do naszych upodobań wizualnych nie rezygnując z dobrego pancerza.

W skrócie: mam 3 zbroje (A, B, C) z czego B jest najlepsza (najwięcej defa, czy czegokolwiek), ale mi najbardziej podoba się zbroja C. Zakładając, że wszystkie 3 chociaż raz na siebie założyłem, mogę chodzić z zbroi B (bo najlepsza), ale wyglądając, jak w zbroi C (bo tak mi się podoba).

Można to podciągnąć oczywiście pod każdy element ekwipunku, naramienniki czy broń, przy której było by małe ograniczenie, bo nie mogę nosić miecza, który wygląda na laskę i odwrotnie, ale mogę sobie wybrać wygląd miecza jaki najbardziej odpowiada mojej stylówie :))

14
Mechaniki Magii / Odp: Magia
« on: August 10, 2013, 18:15:54 »
W takim razie polecam Ci chociaż przejrzeć, bo jest równie wiele postów ciekawych i godnych uwagi, co tych mniej interesujących. W taki sposób właśnie robi się burdel, bo zamiast wejść w dyskusje, to każdy rzuci tylko posta z pomysłem i zamiast dialogu robi się zbieranina monologów.

15
Mechaniki Postaci / Odp: Lycantropia i inne choroby fantasy
« on: August 10, 2013, 18:11:41 »
Dokładnie, skoro magia jest wystarczająco realistyczna, to likantropia też :)

Zgadzam się, że powinniśmy mieć kontrolę, ale powinna być jakaś obowiązkowa wytyczna: np. napicie się ludzkiej krwi, zjedzenie krowy, zarażenie innego gracza itp.

W ten sposób łączymy naturę wilkołaka, który przecież jest dość niebezpieczną i nieobliczalną istotą, z frajdą z gry, bo to my musimy się w tą kreaturę wcielić.

Brak wykonania wytycznej mógł by się równać poważnym osłabieniem lub innymi karami.

Pages: [1] 2