Official ENIDUST Forum
Please login or register.

Login with username, password and session length
Advanced search  

Show Posts

This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.

Messages - ptaszo

Pages: [1] 2 3 4
1
Mechaniki Postaci / Zboczenia osobowowości
« on: November 12, 2014, 20:42:04 »
Jak mnie dawno tu nie było... , ale do rzeczy , myślałem więc wymyśliłem że każdej postaci można by było wybrać/wylosować cechę/określenie typu :Choleryk , flegmatyk itd. Co o tym sądzicie , np: Neurotycy słabo sobie radzą ze stresem co by mogło wpływać na walkę.  :o

2
Kociołek Alchemika / Re: Kamień filozofów ?
« on: August 08, 2014, 03:10:07 »
Według mnie to powinien mieć pasywne działanie ( co do leczenia) i nieszczególnie błyskawiczne , pamiętajmy że to "substancja idealna" czyli jednocześnie płynna i stała ( ciało nienewtonowskie ?)  :o

3
Kociołek Alchemika / Re: Kamień filozofów ?
« on: August 06, 2014, 19:19:59 »
Jak wiadomo kamień filozofów miał zapewnić nieśmiertelność , potęgę , tworzyć złoto z ze wszystkiego co dostępne. Z tym każdy mógłby być wspaniałym wojownikiem , potężnym magiem itd.
Jak dla mnie żeby stworzyć kamień filozoficzny trzeba by zabić jakieś 3 mistyczne stworzenia i przetworzyć ich części ciała np:

- Krew Smoka

-Róg Jednorożca

-Oko Krakena

+dodatkowo 1000 niewinnych ludzkich dusz


Oczywiście niewinne ludzkie dusze nie będą mogły zostać skalane żadnym kłamstwem , zabójstwem itd  ;)

4
Kociołek Alchemika / Kamień filozofów ?
« on: August 06, 2014, 18:41:44 »
Co sądzicie aby można było stworzyć kamień filozofów ? Oczywiście nie mógłby być to wytwór byle alchemika. Jak taki kamień mógłby być wytwarzany ? (żadnych odpowiedzi z Full Metal Alchemist w tle  :P)

5
Mechaniki Walki / Prawa ręka , lewa ręka...
« on: March 30, 2014, 21:35:08 »
Otóż  panowie , może panie mam pomysł dotyczący jako tako walki, otóż gdyby w grze była by opcja ustawienia postaci tak aby była prawo albo leworęczna . Miało by to dosyć spory wpływ na walkę, cóż to by było za zdziwienie gdyby delikwent który nas chce zabić zaczął machać ostrzem (lub nie) inną stroną niż zwykle . Co sądzicie o pomyśle ?

6
Mechaniki Natury / Odp: Smoki
« on: December 08, 2013, 18:29:57 »
Ej a kto pomyślał o gatunkach smoków ? :D  Np; Bazyliszek (kokatrys) , Drakon (bez nóżek i rączek ), Piasa , Muszusu ??? Jedne by pływały , inne latały a trzecie pływały. Albo choćby długaaaaaśny Worm ;D

7
Mechaniki Rzemiosła / Odp: Custom pancerzy
« on: November 29, 2013, 19:38:20 »
Tak szczerze to Enidust raczej by wyciągnęło tak dużą ilość kolorów i różności na broni i pancerzach , grał ktoś w all points bulletin ? tam na 100 m kwadratowych było fulll graczy każda inna z innym ubiorem , wzrostem  itp ;D

8
Mechaniki Rzemiosła / Odp: Custom pancerzy
« on: November 22, 2013, 16:04:16 »
Byłem kiedyś na ''średniowiecznym" jarmarku (kto wie gdzie Partynice ,(wyścigi konne) to wie o co chodzi ) widziałem jak koleś robił kolczugę , brało się te kółeczka i tak dalej ale on kółeczko zakładał i spinał ze 2-3 sekundy, na maszynce ,jednak żeby ulepić pełną kolczugę na tors co najmniej by to 2 tyg. robił dzień w dzień C:

9
Mechaniki Walki / Odp: Być niczym Napoleon... (?)
« on: November 20, 2013, 21:47:51 »
O to mi chodziło ale z ta dzwoniąca mapą mnie zabiłeś  ;D

10
Mechaniki Rzemiosła / Odp: Custom pancerzy
« on: November 20, 2013, 21:46:57 »
Ech...
Hell'o'Kitty ( :P) i tęczowe pentagramy , mi chodziło o różne warianty i wymiary jednego elementu a nie o jakieś debilizmy  :-\.
Wszystko by miało swoje ograniczenia , ale taki znaczek herbowy na ramieniu ( nawet w postaci tęczowego pentagramu może być) będzie ustalony (wymiar)
Chciałbym by po prostu do każdego elementu które wymienił RuskiBigos było ze 100 (pierwsza liczba jak mi przyszła na myśl) wariantów, w każdej części konsrtukcyjnej , np ja bym chciał mieć kieszeń na prawym a nie lewym półdupku , a na hełmie grzebień ze smoczych kości.
Oczywiście trzeba by było być krawcem i mieć stosowne materiały do takich wariacji.

11
Mechaniki Walki / Być niczym Napoleon... (?)
« on: November 20, 2013, 21:35:24 »
Chciałbym tu omówić kwestię dotyczącą wojny , duuuużej wojny. Otóż mamy jakieś 2 - 3 dominujące państwa/księstwa/królestwa ,i ogólną rozpierduche. Każda armia ma jakąś ilość ludzi np;po 500, ale jak do cholery generał/admirał ma dawać rozkazy ? ???

Ja mam taka koncepcje
Generał/Admirał  dostawał by raporty np; co 5 min (no chyba że huzia na juzia i koniec bitwy) i miałby coś w deseń dynamicznej mapy która by się modernizowała co raport
taki jakby pokaz powolnych slajdów, oczywiście wszystko by wyglądało jak mapa pergaminowa a nie jakieś full HD, potem by dawał rozkazy na tej mapce rysując ołówkiem (czy węglem xD)
rozkazy (strzałeczki,ixy kółeczka ) i takie rozkazy by przychodziły do każdego żołnierza po 1,5 minuty. I tak do końca bitwy.

Oczywiście generałem nie mógłby być jakiś przeciętny Edward Nigeryjczyk czy Perseusz Polaczek-Cebulaczek , tylko osoba znana z zaufaniem i ogólnym doświadczeniem bojowym.

12
Mechaniki Postaci / Odp: Rogi i Aureole czyli system karmy w grze
« on: November 20, 2013, 21:17:14 »
RihnoRace , gadasz o wioskach i młynach czy innych wiatrakach, a my o systemie karmy od tego są inne tematy  ;).

Co do tego młynarza wpadłem na pewien pomysł.
Otóż ludzie dzielą się na kilka typów budowy ciała ,są ludzie otyli ,jakieś typowe karczki w dresie albo ludzie o budowie atlety lub biegacza .
Co wy na to by w grze były takie motywy jak ciężka praca powodująca przyrost mięśni w odpowiednich partiach ciała.
Np;Jakiś kupiec się tak ustatkował że nic praktycznie nie musi robić , tyje czego następstwem jest zmniejszona mobilność ,prędkość i siła  :D

PS;Sam jestem otyły, jak chcecie to chejtucie  8)

13
Mechaniki Postaci / Odp: Rogi i Aureole czyli system karmy w grze
« on: November 19, 2013, 20:17:19 »
Drogi gremlinie , a jaka przeszkoda stoi za zakryciem ''poroży" kapturem to po uno , a dos zmiany fizyczne by były znikome (ja osobiście lubię takie motywy), a przy rozpoczęciu tematu nie napisałem o jakichś porożach jelenia czy innego łosia , tylko małych zmianach w ciele  ;)

14
Mechaniki Handlu / Odp: Rozdawanie misji
« on: November 19, 2013, 12:30:25 »
Ale czy takiemu wojownikowi by się chciało  ? No chyba że by zapłacił ten alchemik dosyć dużo grosiwa.  ;)

15
Mechaniki Postaci / Rogi i Aureole czyli system karmy w grze
« on: November 19, 2013, 12:28:24 »
System karmy był wszechobecny w wielu erpegach , Fallout , Fable a nawet Gothic ( w miastach ale to szczegół). Chodzi mi o to że ewidentnie zły gracz miał chociaż zalążek diabelskich rogów :D a jakiś wszechdobry kapłan coś w deseń mini aureoli jak w Fable  ;D . Nawet najmniejsze zmiany w wyglądzie i postrzegania graczy przez innych .

Załóżmy że jest taki system to jak by się go punktowało ?

Zabicie niewinnego człowieka -10 pkt karmy

zabicie bandyty +10 pkt karmy

i tak dalej i tak dalej  :)

Pages: [1] 2 3 4