Official ENIDUST Forum
Please login or register.

Login with username, password and session length
Advanced search  

Show Posts

This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.

Messages - Natanael

Pages: [1] 2 3 ... 9
1
Offtopic / Re: Muzyka
« on: June 26, 2017, 08:43:55 »
Mi ostatnio też wpadły w ucho japońskie klimaty a konkretnie ten utwór :)

2
Offtopic / Re: Wesołych Świąt Bożego Narodzenia
« on: December 27, 2016, 07:38:09 »
Wesołego po świętach :)

3
Offtopic / The Void
« on: August 24, 2015, 12:07:12 »
A może by tak Enidust w takiej technologii :)

http://thevoid.com

4
Mechaniki Walki / Re: Dobijanie
« on: August 20, 2015, 13:16:29 »
Hmm. Nie wiem czy już gdzieś nie wyrażałem opinii na ten temat i czy przypadkiem nie była odmienna od tej :D
Ciekawy jestem czy to rozwiązanie dalej funkcjonuje na obecnym etapie projektu :)

Ale w mojej opinii powinno być tak, że możliwość dobicia nie powinna zależeć od zadanych obrażeń
Jeśli przeciwnik jest w stanie agonalnym, moja postać powinna mieć możliwość zadania "Coup de grâce",
a przeciwnik zalicza zgon albo przy odrobinie szczęścia przechodzi w stan konający.
I nie ma znaczenia czy walczę 1v1 czy 4v1 czy 100v100 :) każdy kto jest w trybie "realistycznym" powinien mieć tą możliwość.
Na polu bitwy nie będziesz szukał, któremu z przeciwników Ty akurat zadałeś te "51%" obrażeń, tylko będziesz dobijał pierwszego lepszego :)

Co do "mordowania" śpiących ludzi :) to w takim przypadku przeciwnik powinien dostać odrazu status agonalny/konający aby miał szansę na przeżycie :) bez możliwości dobicia, żeby nie był to nagminny proceder eliminowania postaci. 


@down :P miało być nieprzytomnych no ale to w zasadzie podobna sytuacja, no chyba że miałeś na myśli nieprzytomnych w wyniku stanu agonalnego :)

5
Newsy / Re: Enidust na PGA 2014
« on: August 18, 2015, 11:15:32 »
Jak tam Panowie Twórcy :) szykujecie się na PGA 2015 ??

6
Wasze pytania / Re: Pozostałe pytania
« on: June 13, 2015, 17:09:47 »
Znaki życia by się przydały. Jedyne, które aktualnie istnieją to Shoutbox, gdzie Matiis się dość często wypowiada.

Forum można powiedzieć, że martwe, chociaż są tu ludzie, którzy ciągle czuwają. Ja codziennie jestem na forum i tylko wypatruję nowych postów i okazji do odpowiedzi. ;)

Gdyby pokazali, że żyją to może by ktoś przyszedł na forum, ale prawdopodobnie jak większość po jakimś czasie już nie będzie wchodził (jak nie będzie już newsów).

Świetny projekt, świetny, ale trzeba być cierpliwym.

Poprostu przydały by się jakieś regularne informacje chociaż raz w miesiącu, raz na 2 miesiące , cokolwiek aby ludzie mieli o czym dyskutować i widzieli że projekt żyje. :)

@down
:D
Ajamaharis nie zachęcaj ich do takiej "regularności" :)

7
Mechaniki Postaci / Re: Księga Wiedzy
« on: June 02, 2015, 14:25:17 »
Nie wiem czemu od razu tego nie zrobiłem :D
Link do filmiku poglądowego


Niestety ale gry już dawno nie ma, a szkoda.
Nie wytrzymała konkurencji.
Serwery zostały zamknięte w grudniu 2013 r. 

Edit:
Dla zainteresowanych :)
http://www.returnofreckoning.com/

8
Newsy / Re: Koniec zbiórki, początek odliczania
« on: November 26, 2014, 16:40:18 »
Więc jak poszło na targach PGA? Bo to już chyba miesiąc po. Było tak dobrze, że jeszcze się nie ocknęliście :D
A może ktoś z forumowiczów był, jeśli tak to niech podzieli się wrażeniami. :)

9
Sprawy Techniczne / Odp: Sugestie (forum)
« on: July 04, 2014, 07:51:06 »
Takie dwie małe drobnostki ;] nie wiem czy już ktoś o tym nie pisał.
1. Przydał by się odnośnik do strony oficjalnej projektu. Np. po kliknięciu w tytułowe "Enidust"
2. Ikonka strony na pasku zakładek w moim przypadku Firefoxa (nie wiem jak to się fachowo nazywa)

10
Mechaniki Handlu / Odp: Waga monety (Innych rzeczy też)
« on: June 13, 2014, 11:41:17 »
Dalej to było tak, że król Francji zadłużył się u nich tak że wymyślił "piątek 13-go" :D

Co do tematu to jest to pewien problem, jak zauważył Michał, ceny mogą w pewnym momencie poszybować mocno w górę
i będziemy płacić za przedmioty zamiast kilku sztuk złota kilka wozów złota :D Wszystko zależy od graczy i mam nadzieję,
że jakoś to ograniczą. Innym sposobem na takie ceny może być inny wyznacznik wartości oprócz złota, np jakieś klejnoty,
lub inne minerały, które przykładowo będą warte kilka tysięcy sztuk złota i ważyć tyle co np jedna moneta.

Sama waga całej tej drobnicy jest ciekawym pomysłem i nawet w Skyrimie można było zastosować odpowiedni mod,
który to zmieniał i grało się naprawdę ciekawie.
Generalnie jestem za :)

11
Newsy / Odp: Kolejne nagranie z naszego soundtracku
« on: May 31, 2014, 11:13:05 »
Ja będę odrobinę krytyczny :) i przyczepię się do samych dźwięków, dla mnie brzmią one zbyt hmm "sztucznie"
wiem że to pewnie kwestia urządzeń, oprogramowania i wykorzystywanych sampli, no ale pracuj dalej :)
generalnie koncepcje są świetne i całościowo wszystko jest na duży plus ;]

12
Mechaniki Rzemiosła / Odp: Starożytne plany/blueprint
« on: April 25, 2014, 11:11:50 »
Rhino ma rację, powinno to wyglądać tak, mamy zwój z zapiskami co, jak i w jakich okolicznościach połączyć ze sobą, aby uzyskać żądany efekt. Drugi etap czyli zaklinanie tak przygotowanego przedmiotu, oczywiście również z instrukcjami zawartymi w zwoju/planie. Natomiast nie jestem przekonany czy taki zwój miałby być podczas zaklinania niszczony.

Źródła hmm, wydaje mi się, że nie powinno być tu podziału, taki przedmiot wykorzystuje jedynie moc w nim zaklętą, a jego ponowne naładowanie nie powinno wyglądać w taki sposób, że wymieniamy tylko jakiś zużyty „kryształ”, raczej powinno to polegać na ponownym odprawieniu rytuału zaklinania. Taki rytuał oczywiście powinien mieć szansę na niepowodzenie ;].

Co do efektów wizualnych to nie chciałbym aby były one w stylu przytaczanego tu płonącego miecza, wolałbym już jakieś inskrypcje/runy na nim w odpowiedniej teksturze ognia, błyskawic itd. Właśnie te „runy” naładowane byłyby mocą pyłu i w trakcie zużywania traciłyby blask, aby ostatecznie zniknąć ;]

Wracając do samych zwojów. Zakładam że mają być unikatowe i trudne do zdobycia. W związku z tym wydaje mi się, iż nie powinny być niszczone w procesie tworzenia tego co zawierają. Były by one łakomym kąskiem dla innych graczy aby spróbować taki zwój odebrać innej postaci :)

13
Mechaniki Walki / Odp: Statystyki broni i pancerzy.
« on: April 11, 2014, 07:52:44 »
Hmm tak prawicie o tym co było możliwe w średniowieczu, a co nie, ale nie zapominajcie, iż jednak w Enidust mają być elementy fantasy, magii, itd. Co powiecie na pomysł aby tworzenie takich "płonących" itp. strzał, polegało na "zaklinaniu" ich przy pomocy magii? Podobnie można by zastanawiać się nad innym orężem, pytanie tylko jak daleko miałoby to iść. Co prawda nie chcę aby wyglądało to tak, że nagle tworzone będą strzały zamrażające, wybuchowe itp. Poddaję tylko pomysł dyskusji jako możliwość dodania i zróżnicowania obrażeń, co mogłoby zostać wykorzystane do walki z różnymi potworami, na zasadzie, potworek ma jakąś odporność np. na ogień więc, strzały zaklęte elementem lodu zadają mu większe obrażenia.

Edit:
hmm tak się teraz zastanawiam czy nie pomyliłem tematów :D 

14
@ Zikes
Enidust nie jest kierowany do wszystkich graczy, a w mojej opinii na pewno nie do miłośników simsów, takie elementy jakie sugerujesz, mnie właśnie zniechęcają do gry.
Jestem wychowankiem fabularnych RPG-ów, głównie Warhammer FRP, gdzie zginąć można było na każdym kroku, a przywiązanie do postaci grało kluczową rolę w jej odgrywaniu, zgrana drużyna niejednokrotnie ratowała Ci tyłek. Śmierć wiązała się z utratą wszystkiego i z reguły nie było możliwości odzyskania tego co udało się zgromadzić poprzednią postacią. Tego typu przywiązanie do postaci jak i drużyny, klanu, gildii chciałbym widzieć w Enidust. Jak to zostanie osiągnięte to się przekonamy.
Natomiast to co proponujesz tą więź rozmywa i tak jak pisał Pan_Lemur może doprowadzić do tego, że nie będziesz dbał o postać, bo możesz ją szybko zastąpić.

Czemu prawy wojownik walczący w obronie słabszych z wysokimi umiejętnościami bez ważnej roli fabularnej ma być wrzucany do tego samego worka co zabójca?

Chociażby dlatego, że obaj mają takie same prawa i oboje mogą odgrywać właśnie ważną rolę, choć po różnych stronach tego samego prawa.

Co do PK to ok przyznaję, że zdecydowanie przekoloryzowałem sytuację choć ten problem na pewno będzie istniał, może nie na masową skalę ale zawsze ;]

Ja chce znaleźć realistyczne rozwiązanie złagodzenia trwałej śmierci z zachowaniem tak zwanego hardcore

Śmierć nigdy nie jest łagodna, a wręcz przeciwnie ma boleć, a myśl o tym ma mobilizować gracza do współpracy z innymi. Jeśli złagodzisz jej skutki to doprowadzi to do tego co pisałem wyżej, nie będziesz się przywiązywał do postaci, bo po śmierci i tak większość tego co zdobyłeś dalej będzie w Twoim posiadaniu. A strata tego wszystkiego wcale nie musi Cię od razu odrzucać od gry, często mam tak kiedy gram w różne tytuły w trybie hardcore, że jeszcze bardziej mnie to mobilizuje aby dopracować swoją postać i odzyskać to co utraciłem.

W kwestii Dziewczyn, nie mam nic przeciwko aby grały w Enidust i zapewne takie się znajdą, tylko czemu uważasz, że trzeba wprowadzić elementy simsów do Enidust aby je zachęcić do gry? Sam przywołujesz WoWa jako przykład gdzie Dziewczyny dobrze sobie radzą i nie potrzebują do tego simsów.

Na koniec drogi kolego nie zarzucam Ci tego, że piszesz głupoty i jesteś spamerem, w mojej opinii ten pomysł jest zbędny i chyba mogę mieć takie zdanie. Trudno nie każdy musi się z Tobą zgadzać. ;]

15
@up
Wiesz jak znam życie to odkąd istniały gry z otwartym PvP to zawsze istnieli PK i nie wierzę aby to miało się zmienić.
Nawet system kar nie powstrzyma takich osób, byli, są i będą niestety.
Co do trybów, czemu nie mogę wyrazić swojej opinii? Może ona nic nie zmieni, a może zmieni wszystko :D


Pages: [1] 2 3 ... 9