Official ENIDUST Forum
Please login or register.

Login with username, password and session length
Advanced search  

Show Posts

This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.

Messages - xDevil2

Pages: [1] 2 3
1
Mechaniki Natury / Odp: Pod wodą, pod ziemią, w powietrzu
« on: August 17, 2013, 01:19:24 »
@MobilnyMongoł - nie ma takich miast nie dlatego że to niewykonalne, po prostu to jest za drogie i mało ekonomiczne

2
Mechaniki Natury / Odp: Świat w kształcie kuli
« on: July 24, 2013, 19:58:30 »
btw. Dlaczego uważacie, że świat w kształcie kuli nie może mieć dodanych nowych terenów? Przecież mogą być np. nieodkryte lądy.
IMO jeżeli świat byłby taki jak przedstawiono na pierwszej prezentacji to jestem jednak na nie. Wyspa, która byłaby kulą

3
Mechaniki Natury / Odp: Ruiny pod wodą
« on: July 24, 2013, 19:52:51 »
Ratharr, złoto swoje waży myślę że nawet z kolegami nie wyciągnąłbyś skrzyni złota z dna morza.

4
Mechaniki Handlu / Odp: Obieg pieniędzy
« on: July 23, 2013, 00:13:05 »
Mnie ciekawi, jak "nowy" miałby zarobić pieniądze? Np. wycinka lasu (dostanie narzędzia) może mieć tak niską pensje że gracz może się znudzić zanim cokolwiek innego osiągnie. Zakładając, że obrotny pracodawca wiedząc że nigdzie innej nie pójdą zaproponują minimalną stawkę.

5
Mechaniki Natury / Odp: Świat w kształcie kuli
« on: July 23, 2013, 00:08:50 »
^up
nie chodzi mi o linie dzien/noc raczej o dzień/przejściowy/noc

6
Mechaniki Natury / Odp: Świat w kształcie kuli
« on: July 22, 2013, 21:37:43 »
jeśli ustawienie kilku stref czasowych zajmowałoby kilka miesięcy to obawiam się że gra powstałaby w 2030 roku. Zrobienie by na jednej połowie był dzien a na drugiej noc, nie jest tak trudne, z tego co się orientuje to to tylko kilka linijek kodu.

7
Mechaniki Budowania / Odp: Drogi
« on: July 21, 2013, 22:57:02 »
karawaną nie uciekniesz ludziom na koniach, albo z połamanymi kołami.

8
Mechaniki Walki / Odp: Dowodzenie armią NPC
« on: July 19, 2013, 22:20:22 »
@Ratharr, tak mają w nosie, dopóki im nie będziesz za to płacił, lub jesteś królem państwa

9
Mechaniki Postaci / Odp: Co po wylogowaniu?
« on: July 15, 2013, 18:10:47 »
a kto powiedział o podejmowaniu decyzji? Chodzi o np. pilnowanie karawany, którą my zgodziliśmy się pilnować, ale np. net nam umrze

10
Mechaniki Postaci / Odp: Co po wylogowaniu?
« on: July 15, 2013, 01:25:56 »
źle się wyraziłem, jak mocne AI ma mieć NPC

11
Mechaniki Postaci / Odp: Co po wylogowaniu?
« on: July 14, 2013, 23:04:53 »
tak, zrobienie z gracza NPC to bardzo dobry pomysł, tylko jak silny powinien być NPC, co jeśli zginie w trakcie np. obrony karawany?

12
Mechaniki Postaci / Odp: Śmierć gracza
« on: July 04, 2013, 18:43:55 »
Tak, ale zauważmy, żeby trafić strzałą między oczy trzeba mieć niezłego cela, po drugie osoba w pełnej zbroi nie może zostać zabita prze byle łucznika, po prostu strzała się nie przebije. Co do tego że konie itp. przecież jak kogoś zabijesz to dasz rade podnieść jego rzeczy, najwyżej zostawisz jedzenie czy coś.

13
Mechaniki Postaci / Odp: Co po wylogowaniu?
« on: July 04, 2013, 18:39:39 »
up ^ nie rozumiem co masz na myśli, możesz to rozwinąć?

Pomysł SorenII że np 2-3 minuty po wylogowaniu twoja postać znika. Dobre rozwiązanie.

14
Mechaniki Natury / Odp: Zarazy
« on: July 04, 2013, 10:02:34 »
ee tam, tu jest osobno dla niej poświęcony temat i bardzo ładnie opisany a tam było tylko że fajne by było jakby była zaraza. ;)

15
Mechaniki Postaci / Odp: Reputacja / renoma
« on: July 04, 2013, 00:13:53 »
Tak, to prawda ale zawsze zarobić 10$ na sztuce a 8$ to jest duża różnica gdy idzie w większe ilości.

Pages: [1] 2 3