Official ENIDUST Forum
Please login or register.

Login with username, password and session length
Advanced search  

Show Posts

This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.

Messages - Vizimir

Pages: [1]
1
Newsy / Re: “Z życia projektu”- artykuł o postępach
« on: January 04, 2017, 23:02:25 »
Już dość dawno tutaj nie zaglądałem, ale jutuby mi o Was przypomniały. Z niecierpliwością czekam na kolejne relacje oraz jak najrychlejszą alfę.

2
Mechaniki Natury / Re: Łączenie gatunków
« on: May 03, 2015, 12:52:54 »
Rośliny powinny mieć możliwość krzyżowania. Raczej przez posadzenie blisko siebie i mogłyby one przez wpływ na siebie mieć jakiś procent szans na zmieszanie, ale niezbyt wielki, by nie stworzyć zbyt potężnych roślin. Oczywiście im większe umiejętności gracza, to tym większe szanse na krzyżówkę.

3
Księga czarów / Re: Pewne niestandardowe magiczne zaklęcie .
« on: May 03, 2015, 12:46:11 »
Pomysł w miarę ciekawy, ale chyba poczta będzie sprawniejsza. Trzeba by zrobić specjalny moduł i jeszcze w zależności czy gracz będzie dostępny w grze, czy nie.

4
Mechaniki Natury / Re: Początkowe miasta
« on: March 18, 2015, 13:53:24 »
Właściwie będzie to wymuszone na grze, żeby początkowo było w miarę dużo NPC, bo wielu graczy początkowo pewnie zacznie od nauki walki i zwiedzania mapy, a dopiero później jak poginą kilka razy, to może zajmą się czymś innym.

5
Mechaniki Natury / Re: Początkowe miasta
« on: March 18, 2015, 08:20:41 »
Czyli na początku miasta nie będą się za bardzo rozwijać z powodu małej ilości graczy.

6
Mechaniki Natury / Re: Początkowe miasta
« on: March 17, 2015, 20:09:17 »
Ten cytat jest trochę wyciągnięty z kontekstu. Chodziło mi o zlecenia tylko budowy obiektów nadane przez władcę danego miasta. Czyli, jeśli nie znajdą się chętni pracownicy do budowy cesarskich miast, to miasta nie będą się rozrastały? Trochę mało realne. Podobnie może być z dłuższymi drogami.

7
Wasze pytania / Re: Pozostałe pytania
« on: March 16, 2015, 13:36:16 »
Czy będzie jeszcze możliwość zdobycia kluczy, do beta testów oprócz reflinków? Co jaki czas są wybierane osoby z tej listy?

8
Mechaniki Rzemiosła / Re: mechanika craftingu/budowania
« on: March 16, 2015, 13:28:34 »
Zastanawiam się, czy serwer uciągnie te wszystkie budynki graczy, czy jednak będzie trzeba zrobić ileś projektów domów i i gracze będzie mógł wybierać spośród nich. Również fizyka musiałaby być ograniczona, bo gracze mogliby nie potrafić zbudować budynku, przy realnej fizyce. Na przykład kamienna nadmurówka na drewnianym parterze nie powinna wytrzymać i się zapaść. Jestem ciekaw, jak to wszystko będzie wyglądało.

9
Mechaniki Natury / Początkowe miasta
« on: March 16, 2015, 13:13:49 »
Na początku powinny zostać założone miasteczka, które później, wraz z czasem i zbieraniem podatków będzie rozrastać się i będą budowane nowe budynki przez zarządzającego nim początkowo NPC(później może być to gracz). Jest to bardzo realistyczne i nie wiem, czy możliwe do wprowadzenia. Po zebraniu funduszy władca mógłby wystawić ogłoszenie, że potrzebuje pracowników do budowy. Jeśli w jakimś czasie nie znajdą się chętni gracze, to część miejsc zajmą NPC, aby budowa ruszyła powoli.
Chodzi mi o to, by od początku nie było wielkich miast, ale zacząć wszystko od początku. Wtedy zobaczymy kto stanie się królem, cesarzem, czy imperatorem. Gracze będą mogli sprawować władzę po wyborze, zamachu, lub (chciałem napisać dziedziczenia, ale nie będzie możliwości rozmnażania raczej:). System rządów również będzie zależny od gracza, czy będzie chciwy i nie będzie rozbudowywał osady, czy będzie bardziej władcą feudalnym, który będzie wyznawał zasadę divide et imperia.

Co sądzicie o takim porządku rzeczy? Może jednak wolicie już rozbudowane już imperium, którego kawałek każdy będzie mógł wydrzeć dla siebie?

10
Mechaniki Rzemiosła / Re: pułapki, sidła i inne cuda
« on: March 16, 2015, 12:58:04 »
Ja bym bardziej proponował aby wprowadzenie pułapek było możliwe w domach i magazynach, aby ochronić się przed złodziejami. Proponowałbym
- zapadnie
- miecze(lub inną broń) na wahadle
- strzały wystrzeliwane automatycznie z danego miejsca
- włócznie wystrzeliwane, lub wypychane z podłogi
- żelazna brama z kolcami zwalniana po wejściu niepożądanego gościa

11
Ja oglądając filmik z life is feudal, miałem w propozycjach i kliknąłem.

Pages: [1]