Official ENIDUST Forum

Projekt => Pomysły: Mechanika => Mechaniki Magii => Topic started by: Eylif on June 21, 2013, 21:02:16

Title: Nekromancja (czary)
Post by: Eylif on June 21, 2013, 21:02:16
Myśleliście kiedyś o Nekromancji?? Wiecie wysysanie dusz z martwego ciała czy wskrzesić go za wierność nam i tworzenie w ten sposób armii umarłych ,których pokona mag krwi czy jakoś tam. Nekromancja wiązała by się z demonem za magie ciemności oddajemy swoją duszę lub zabijamy kogo demon nam wskaże. A co do snów postaci w których rodzą się dziwne sny związane z podbojami i rozbojem chęć władzy która doprowadza nas do szaleństwa. Co myślicie o magi ciemności odpisujcie.
Title: Odp: Nekromancja (czary)
Post by: Liwosz2 on June 21, 2013, 21:22:52
Nom nie jest taki zły pomysł :) będzie w końcu się czymś odróżniać, jeden mag od drugiego. Wiec gdzy jeden będzie skupiał się na żywiołach typu ogień etc. inny będzie skupiał się na nekromancji, takie zróżnicowanie jest dobre.
Title: Odp: Nekromancja (czary)
Post by: Eylif on June 21, 2013, 21:24:34
Dziękuje ,że tak cię to zaciekawiło ale jak zabijemy postać (nooba) to on musi zrobić nową postać bo było by bez sensu ta sama postać przychodzi do swojego trupa lub się z nim bije jako sługus nekromanty. to jest rozkmina.
Title: Odp: Nekromancja (czary)
Post by: Liwosz2 on June 21, 2013, 21:34:58
No właśnie jeszcze wchodzi to, iż jeżeli chce się kontrolować graczy, trzeba by było coś z tym zrobić. Ciężko by było zrobić tak, że kontroluje się człowieka... dobrym rozwiązaniem by też było, jak w Warcrafcie 3 jeżeli nekromanta stał niedaleko jakiegoś truchła, to z niego tworzył coś na podobieństwo Zombie. Innego rozwiązania na razie nie widzę, a taki nekromanta na polu bitwy z możliwością "wskrzeszania" Zombie z jakiegoś truchła by był dobrym wsparciem na walczących w pierwszej linii. Wchodzi w to też ograniczenie to ilości kontrolowanych przez siebie Zombie na raz, np. można na jakimś tam lvl nekromancji wskrzeszać małe zwierzęta i tak dalej, a gdzy rozwiniemy się do Mistrza Nekromancji, czy jak to tam zwał to będzie możliwość kontrolowania np. 2 Zombie jednocześnie. Takie jest moje zdanie :)
Title: Odp: Nekromancja (czary)
Post by: Eylif on June 21, 2013, 21:47:08
Lub gdy znajdzie się księgę nekromancji lub zabije demona dostaje się możliwość kontroli z 100 zombie które można trzymać dopóki nie
zostaną przejęte lub zabite w boju np. pod Nekropolią. Zombie były by wolne lub dosyć mocne ale nie aż tak że jednym ciosem rozwalą pół muru. Możliwości uzbrojenia tych zombie i wydawanie im komend głosowych np Atak na dany rejon zamku cz jakoś tak.
Pomysł jest dobry tylko z tymi zombie lub szkieletami. Szkielety zaś były by nieśmiertelne chyba że czarodziej zamknie je w innym wymiarze. Szkielety w porównaniu do zombie są mocniejsze i szybsze a ich kontrola wymaga nie lada umiejętności umysłu. Szkielety miały by swoje potrzeby i możliwości sprzeciwu. Zombie to bezmuzgie sługi a szkielety to myślące istoty.
Title: Odp: Nekromancja (czary)
Post by: Liwosz2 on June 21, 2013, 21:55:41
Teraz robisz z nekromanów postacie nie do zabicia :D Taki nekromatna gdy by miał 100 Zombie, mógł by sam rozwalić całe miasto, zauważ się oni starają się zrobić system walki i postaci w ten sposób, że nie będzie współczynników typu Pancerz 100 i atak 200, będą to czyste umiejętności, więc walka z tak liczną armią Zombie jest czymś niemożliwym moim zdaniem. A co to nieśmiertelności szkieletów, to jeżeli uderzy się go mieczem czy też inną bronią białą, to czy on nie powinien się po prostu rozlecieć? A gdy roztrzaska mu się głowę, czy tam kości ręki to nie będzie mógł dzierżyć miecza :) Trzeba brać pod uwagę też cos takiego jak PVP i balans między klasami. Taki Wojownik, czy Łucznik nie miał by kompletnych szans na walkę z takowym nekromantą.
Title: Odp: Nekromancja (czary)
Post by: Eylif on June 21, 2013, 22:07:19
Ale hordy zombie dają klimatu ale te 100 zombie trzeba zabić demona żeby je zdobyc a demon ma postać na jednego strzała a księga chroniona dobrze i szczelnie zamknięta a Szkielety to 1 lub 2 i więcej nie można bo było by za trudno a zombie to latwizna podpalic jednego a on rozniesie ogien po wszystkich i po armi rozumiem że to zniehcęca i juz chce się uciekać z miasta. Ale wszyscy z miasta powinni go bronic biedne zombie nie dadza rady miloionom ludzi
Title: Odp: Nekromancja (czary)
Post by: Liwosz2 on June 21, 2013, 22:14:13
według mnie to i tak przesadziłeś z tą setką Zombie, ok nekromanta jest dobry, ale nie aż tak. Dwa Zombie to jak dla mnie max. Oczywiście On nie będzie mógł tylko wskrzeszać, ale też np. wysysać punkty życia i tak dalej, czyli jak by była ta setka Zombie to on by wszystkich pozabijał. Nie zrozum mnie źle, ja nie mówię, że ten pomysł jest zły czy coś, tylko trochę go wyolbrzymiłeś :) a to, że setka Zombie daje klimatu to rozumiem, więc spójrz w ten sposób... gdyby np. udało się zebrać tą księgę czterem osobom, to było by już 400 Zombie gdzie na polu walki jest to liczba za duża (wliczając jeszcze w to graczy) i nie wiem jaki PC ogarnął by tak wiele osób w jednym miejscu :)
Title: Odp: Nekromancja (czary)
Post by: Eylif on June 21, 2013, 22:16:08
No sory ale na wojnach gildi będzie z 200 osób a wogule czemu inni nie daja swojich opinni :(
Title: Odp: Nekromancja (czary)
Post by: Liwosz2 on June 21, 2013, 22:23:07
Bo nie ma tych aktywnych osób :D No właśnie i pomyśl sobie 200 osób walczących no i z tych kolejnych 200 Zombie, to by był totalny zamęt
Title: Odp: Nekromancja (czary)
Post by: Eylif on June 21, 2013, 22:37:49
A myślałeś o wytapianiu swego oręża?  jaki tylko chcesz kształt i w ogóle pomyśl i odpisz miło się z tobą pisze.

Mistrz Ignis: Regulamin - punkt 7
Title: Odp: Nekromancja (czary)
Post by: Liwosz2 on June 21, 2013, 22:45:19
No właśnie kowalstwo to dla mnie coś ciekawego w tej grze :) Jak ona będzie wyglądać? Nie wiem, ale mam na dzieje, że będzie taka że aż miło będzie się coś kuło... I jeżeli będzie się zaczynało w tej "branży" to miecze nie będą wychodziły najlepsze, jakieś rozłupane, uszkodzone i tak dalej, ale z czasem będą trwałe i ostre i mam nadzieje, że twórcy pozwolą dać mały szczegół na miecz Np. sygnaturka, która jest rozpoznawalna dla tylko jednego kowala i każdy kowal powinien cos takiego mieć! :D Właśnie wpadlem na ten pomysł i jest on dobry xd
Title: Odp: Nekromancja (czary)
Post by: Eylif on June 21, 2013, 22:47:11
A co myslisz o prochu strzelniczym ???
Title: Odp: Nekromancja (czary)
Post by: Liwosz2 on June 21, 2013, 22:54:08
Jeżeli chodzi o tak zaawansowaną technologię, to możliwe iż zostanie wprowadzone coś takiego jak przechodzenie z jednej epoki do drugiej :) Tak więc wtedy proch strzelniczy jest jak najbardziej pożądany.
Title: Odp: Nekromancja (czary)
Post by: mateusz2000x on June 22, 2013, 01:27:34
Może być że tych zombie trochę więcej być... Np. z 5 Ale nie możesz dać im określonego celu. Chodzi mi o to, że nakazujesz w którą stronę mogą iść, i ewentualnie kogo atakują, a kogo nie.
No i musiały by być wolne. A i ogólnie to zombie nie są przecież za mocne.. Tylko łapą mogą bić, czy tam ugryźć. Bo przecież nie dasz zombie łuku lub miecza, bo skoro ono nie ma mózgu to skąd ma wiedzieć jak tego używać ? xD Co do nekromanty to powinien mieć jeszcze takie umiejętności jak wysysanie krwi [hp] z innych i przywracaniu sobie/lub przyjaciołom.  Co do prochu to myślę że nie powinien pojawić się w tej grze ;>. Chyba że rzeczywiście, będziemy iść z czasem do przodu.
Title: Odp: Nekromancja (czary)
Post by: Alistair on June 22, 2013, 10:01:39
Pomysł jest nie przemyślany i nie podoba mi się.
Skoro gracz założył swoją postać, zbudował swój dom, swoje stragany, grał przynajmniej rok czy więcej by to wszystko zdobyć. Dajmy na to, że nikt go jeszcze nie ubił. Przyjdzie ten cały nekromanta, ubije go, przejmie duszę i ta osoba ma zakładać od nowa postać ? ^^
Śmieszne, to musi mieć ręce i nogi.
Title: Odp: Nekromancja (czary)
Post by: Eylif on June 22, 2013, 10:09:15
Ale to jest pomysł ktoś kto gra 1 rok to powinnien już być koksem a nekromanta nie jest mocny on tylko krew i zombie to wszystko strzala w łeb i śpi
Title: Odp: Nekromancja (czary)
Post by: Liwosz2 on June 22, 2013, 10:12:06
Dlatego mówię, że najlepszym sposobem na ożywianie takowych Zombie, czy też szkieletów było by po prostu korzystanie z jakiego truchła. Wtedy ani gracz nie będzie w żaden sposób pokrzywdzony, no a nekromanta dobije swojego. Natomiast tutaj też wchodzi taka rzecz, że ile miał by ich stworzyć... dla mnie osobiście 200 Zombie czy nawet 5 to jest lekka przesada, ja bym dał maksymalnie dwóch, z czego żeby to osiągnąć to trzeba by było bardzo długo się szkolić.
Title: Odp: Nekromancja (czary)
Post by: Alistair on June 22, 2013, 10:13:31
koksem ?
Wyobrażasz sobie gracza, który stawia tylko i wyłącznie na grę jako sprzedawca i normalny obywatel, jest dość popularny, nazywany legendą, najlepszym kowalem w mieście, który robi wyposażenie dla całej straży, przychodzisz np. ty, zabijasz go i ten gracz od nowa musi zakładać postać ?
Nie, nikt by tego nie chciał. Wg. mnie, taki pomysł nadaje się, ale tylko do gier fantasy, nie do symulatora średniowiecza. To popsuło by całą rozrywkę i nie wiem jak innym, ale mi np. by się odechciało grać doszczętnie.
Title: Odp: Nekromancja (czary)
Post by: PrytusChytrus on June 25, 2013, 23:03:56
Ja mam taki pomysł.
Kiedy pokonujemy jakiegoś gracza on nie umiera tylko za każdym razem mdleje chyba ze jest magiem lub nekromantą to wtedy bóg lub demon któremu oddal dusze wskrzesza jego ciało w innym miejscu.
I tutaj pojawia się "good idea".
Nekromanta pokonując swojego przeciwnika wysysa z niego część jego esencji życia dzięki czemu może wskrzesić ciało jakiegoś zwierzęcia lub mumie z ukrytych sarkofagów. Jeszcze lepiej! Może wskrzesić truchło pokonanego maga i ten czarodziej musi zabić swoje ciało, aby wrócić do pełni swoich możliwości chyba ze po jakimś czasie taki zombie lub szkielet by umierał i energia wracałaby do właściciela.
Title: Odp: Nekromancja (czary)
Post by: Gniazdu on August 20, 2013, 11:04:41
Ja widzę to tak ,że nekromancja działała by na magicznym pyle i krwi ofiar.
Po pierwsze ja bym podzielił nieumarłych na:

Zombie - to prosta kreatura napędzana pyłem bądź świeżym mięsem jest w stanie pełnić jedynie funkcje obronne i strażnicze ,broń dystansowa nie zadaje im obrażeń ,są podatne na ogień w wodzie jest bezradny i nie potrafi się poruszać ,jest przywiązany do swojego twórcy i może wykonywać tylko jego polecenia.

Ożywieniec - to bardziej zaawansowana kreatura przywiązana do przedmiotu za pomocą paktu , przedmiot np. pierścień ,bransoleta ,rękawice ,sztylet itp. Potrafi wykonywać bardziej wymagające zadania np. kopać ,ciągnąć wóz,
ścinać drzewa itp. Jest podatny na ogień i też w wodzie jest całkowicie bezradny. Wykonuje polecenia osoby posiadającej ten przedmiot.

Marionetka - to ciało kontrolowane przez nekromantę jest silniejsze i posiada zdolności denata niezależnie czy był człowiekiem ,psem czy ptakiem. Jest napędzane pyłem ,krwią i wymaga dużych ilości świeżego mięsa ,jest podatne na ogień
i nie potrafi pływać. Powstaje po powiązaniu dwóch części danego przedmiotu paktem i umieszczeniu go w ciele.
Ciała kontrolowanego nie da się opuścić dopóki ma ono jedną część artefaktu bądź ciało kontrolowane nie zostanie zniszczone.

Tak to widzę miałem tego więcej ale postanowiłem sobie odpuścić  ;D
Title: Odp: Nekromancja (czary)
Post by: Gremlin on August 20, 2013, 12:45:26
Kurde chłopie gdzie ty się szlajasz po tematach sprzed 2 miesięcy ;D
A co do tematu to myślę, że dobrym pomysłem było by żeby ilość kontrolowany rosła w miarę z umiejętnościami, więc na początku kontrolujesz 1 zombiaka, potem 2 potem tego twojego ożywienica i tak dalej. Co w na to? Dla mnie to ważne bo chce być nekromantą.
Title: Odp: Nekromancja (czary)
Post by: Gniazdu on August 20, 2013, 15:05:28
@Up
Widzę kolegę po fachu ;D
Ja widzę to jak coś w rodzaju drzewka znaczy się 1 ożywieniec = 3 zombie a żeby władać marionetką trzeba być w stanie przyzwać np
5 ożywieńców. W miarę praktyki zdolności rosną.

A co do szlajania się po starych tematach ,miałem zamiar założyć nowy ale znalazłem ten ;D
Title: Odp: Nekromancja (czary)
Post by: Gremlin on August 21, 2013, 09:11:33
A jak by tak zrobić że ożywieńcy albo marionetki mogli by rzucać zaklęcia. Co wy na to? Ale oczywiście tylko jak ktoś taki zażycia umiał je rzucać.
Title: Odp: Nekromancja (czary)
Post by: Gniazdu on August 21, 2013, 09:19:23
@Up
Ale tylko czary mroku np. paraliż ,choroby ,zatrucia ,rany uleczalne tylko specjalnymi przedmiotami itp.
Title: Odp: Nekromancja (czary)
Post by: Zikes on August 22, 2013, 16:52:08
Nekromancja przyzywanie dusz zaświatów.
hmm o ile mi się wydaje to nekromancja to magia ziemi zła magia gdzieś tak czytałem.

Co myślicie by potężni nekromanci mogli zamienić się w tak zwanego licz'a byli by nieśmiertelnik do czasu aż nie spotkają maga który mógł by zniszczyć dusze licz'a ;)

Licz (ang. lich[1][2]) – rodzaj nieumarłego w grach i literaturze fantasy, posiadający własną wolę i znaczną moc magiczną.
Licz powstaje poprzez rytuał przeprowadzony przez nekromantę w celu osiągnięcia nieśmiertelności. W procesie tym dusza nekromanty zaklęta zostaje w odpowiednim pojemniku (zwanym relikwiarzem, „naczyniem duszy” lub filakterium[potrzebne źródło]), a sam nekromanta umiera, stając się nieumarłym. Rytuał ten są w stanie przeprowadzić jedynie najpotężniejsi nekromanci. Licza unicestwić można jedynie poprzez zniszczenie filakterium, gdyż nawet po kompletnym zniszczeniu jego ciała licz jest w stanie odtworzyć swoją postać.
Title: Odp: Nekromancja (czary)
Post by: Gremlin on August 22, 2013, 20:47:58
hmmmm nie wiem, chyba pokonanie takiego nekromanty było by za trudne.
Title: Odp: Nekromancja (czary)
Post by: Gniazdu on August 23, 2013, 11:55:44
Licz to drobna przesada z taką mocą można by zostać najlepszym nurkiem i najbardziej wytrzymałym człowiekiem ,znaczy nieumarłym
to za duża moc i balans w świecie gry by znikł.
Title: Odp: Nekromancja (czary)
Post by: Resuzeku on August 24, 2013, 22:00:43
Zróbcie jak Tom Marvolo Riddle, zabijcie parę osób i zróbcie Horkruksy będziecie nieśmiertelni...
Title: Odp: Nekromancja (czary)
Post by: Gniazdu on August 24, 2013, 22:56:17
Można by coś takiego zrobić ale jako katalizator mocy ,zwiększało by się w ten sposób zdolności magiczne  :D
Title: Odp: Nekromancja (czary)
Post by: Gremlin on August 26, 2013, 22:40:02
A co by było gdyby można by przywoływać tyle zombi ile ciał ale można by kontrolować tylko np. 3. Reszta była by tylko bierna albo atakowała by każdego w polu widzenia oprócz nekromanty, co wy na to? Może gdyby dało się jakoś ustawić tryb obronny to może by to rozwiązało odwieczny problem z obroną miasta w nocy. Po prostu wynajmujesz nekromantę, ożywia jakieś stworki, potworki i niema problemu.
Title: Odp: Nekromancja (czary)
Post by: Resuzeku on August 26, 2013, 22:52:49
Co za różnica czy je komtrolujesz czy tylko ożywiasz, i tak sieją zniszczenie w twoim imieniu.
Title: Odp: Nekromancja (czary)
Post by: Gremlin on August 27, 2013, 02:18:27
A taka, że kiedy idę po jakieś rzeczy czy cokolwiek, to mogę zabrać tylko 3 a nie całą hordę, po drugie zapominamy że zdobycie ciał to nie będzie taka prosta sprawa. Wolał bym mieć coś w zapasie, bo lodówek tam nie będzie, prawda?
Title: Odp: Nekromancja (czary)
Post by: Gniazdu on August 27, 2013, 07:04:21
Aby ożywić jedno ciało potrzeba kupe energii a ty chcesz ożywiać każde zwłoki jakie zobaczysz?
Wyobraź sobie pole po wojnie gdzie śmiga nekromanta i ożywia setki zmarłych pod murami miasta.
Jak ci się wydaje kto wygra?
Title: Odp: Nekromancja (czary)
Post by: Resuzeku on August 27, 2013, 11:10:08
Woda z solą nawet dobrze zapobiega rozkładowi ciał
Title: Odp: Nekromancja (czary)
Post by: Gniazdu on August 27, 2013, 11:12:57
Sól morska uszkadza ciało po odparowaniu wody.
Title: Odp: Nekromancja (czary)
Post by: Resuzeku on August 27, 2013, 12:18:11
No ale kiedyś w taki sposób zabezpieczano mięso przed zepsuciem, nie było lodówek.
Title: Odp: Nekromancja (czary)
Post by: Natanael on August 27, 2013, 13:01:58
nie bardzo rozumiem, ale czy wy chcecie ciągnąć ze sobą, nie wiem, wóz pełny ciał,
aby w razie potrzeby mieć przy sobie co wskrzesić? Nie przesadzacie ;]
Skoro jesteśmy "magiem nekromantą" to może wystarczy jakiś składnik np w postaci jakichś kości,
które w połączeniu z magicznymi inkantacjami i pyłem pozwolą na stworzenie szkieletu,
a na wyższym poziomie umiejętności, zombie, mumie itd. w końcu to magia ;]
Title: Odp: Nekromancja (czary)
Post by: Gniazdu on August 27, 2013, 13:32:02
Ze szkieletem się zgodzę ale jeśli masz mięso to można by go z upgrade'ować i zrobić jakiegoś mutanta ;D
Sól morska jak to sól jest higroskopijna żywym ciałom zadaje rozległe poparzenia a Ci chyba chodziło o to że mięso się suszyło solą i było dłużej dobre.
Title: Odp: Nekromancja (czary)
Post by: Colack on September 01, 2013, 15:35:43
Jeśli już o tym mowa to może jak zastaniemy "w miarę świeże" ciało to po ożywieniu będziemy mieli w miarę swiezego zombie :p a jak prawie całkowicie rozlozonego to jakiegoś szkielecika
Title: Odp: Nekromancja (czary)
Post by: Resuzeku on September 03, 2013, 17:13:55
Taki szkielet to fajna sprawa he he lubiłem te ze Skyrim :)