Official ENIDUST Forum

Projekt => Pomysły: Mechanika => Mechaniki Handlu => Topic started by: Jacob156 on August 12, 2013, 11:48:24

Title: Handel,stragany
Post by: Jacob156 on August 12, 2013, 11:48:24
ja widze to tak :
- stragan na którym widac (przynajmniej czesc) przedmiotów . po podejsciu do niego (wcisnieciu przycisku) pojawia sie nam okno z przedmiotami i ich cenami ustalonymi przez handlarza
-mozliwosc wymiany przedmiotu za przedmiot
- jakas tabliczka ( ew w oknie handlu) - spis rzeczy których aktualnie handlarz poszukuje
- mozliwosc sprzedawania/kupowania oswojonych zwierząt(hym.. jakas maskotka zwierza,obroża) , budynków(tu widze to jako specjalne klucze, ew jakis akt własności)

piszcie o wszych pomysłach , jak wy to widzicie

2 post. jesli sie nie podoba zmieszajcie z błotem  8)
Title: Odp: Handel,stragany
Post by: Gniazdu on August 12, 2013, 11:52:50
Wszystko fajnie , ale lepiej jak będzie się kupować zwierze w klatce i nieść tą klatkę w ręce a nie jak w mmosach typowych zasuwasz z smokiem,lwem,konie,wielbłądem i bobrem w plecaku.
Title: Odp: Handel,stragany
Post by: Jacob156 on August 12, 2013, 11:55:39
tak , tylko jesli kupujesz to w sklepie widzisz jako obroze czy cos w tym stylu .a zwierz jest w klatce / przy twoim boku / w domu
Title: Odp: Handel,stragany
Post by: Gniazdu on August 12, 2013, 12:11:23
Mam tylko nadzieje że pety nie będą tanie i w nieskończonych ilościach dostępne u handlarzy , lepiej byłoby gdyby treserzy nie istnieli w formie botów.
Title: Odp: Handel,stragany
Post by: Ximos on August 12, 2013, 14:06:55
Mam tylko nadzieje że pety nie będą tanie i w nieskończonych ilościach dostępne u handlarzy , lepiej byłoby gdyby treserzy nie istnieli w formie botów.

Zważywszy że łapać je będą tylko gracze i tresować też gracze i sprzedawać też gracze to pewnie słabych petów będzie masa, a takich jak smok (jeśli da się go oswoić nie poświęcając przy tym 1000 innych graczy) to zaledwie 1 - 2 sztuki na 10000 graczy.
Title: Odp: Handel,stragany
Post by: Gniazdu on August 12, 2013, 14:32:12
patrząc na handel bazarowy  smok (w moim założeniu superultra zwierz) będzie raczej zwierzakiem do szpanowania w wyższych sferach i będzie siedział w klatce w domu :D
Title: Odp: Handel,stragany
Post by: iMati on August 16, 2013, 11:13:38
Ten problem też z smokami będzie. Jeśli gra jest realna trzeba liczyć się z tym, że pety np. smok mogą nie zawsze być posłuszne (nawet wytresowane).
Title: Odp: Handel,stragany
Post by: TheRainbowKing on August 16, 2013, 15:53:32
Quote
Zważywszy że łapać je będą tylko gracze i tresować też gracze i sprzedawać też gracze to pewnie słabych petów będzie masa, a takich jak smok (jeśli da się go oswoić nie poświęcając przy tym 1000 innych graczy) to zaledwie 1 - 2 sztuki na 10000 graczy.
po pierwsze enidust ma być realna więc smoków nie będzie moim zdaniem a po za tym są inne potrzebne zwierzęta takie jak koń : który w średniowieczu był ciężko dostępny ale pomaga on na szybkie przemieszczanie . Lecz oswojenie konia nie jest zabardzo łatwe jest to ciężki orzech do zgryzienia .
Title: Odp: Handel,stragany
Post by: Rahl on August 16, 2013, 16:18:15
Obejrzyj jeszcze raz prezentację. Enidust ma być realny pod tym względem że ... (I jak to teraz powiedzieć ?) pod względem że gra ma działać w pewnym stopniu na logikę. W realnym świecie nie ma w kamizelce kuloodpornej: Obrona przed Ak-47 +5. Tylko będzie że nosząc żelazną zbroję masz lepszą ochronę ale wolniej się ruszasz. Poza tym realizm ma iść w różne warunki pogodowe, gospodarkę itp.Gra będzie osadzona w średniowieczu/starożytności z elementami magii i fantastyki. Więc smoki może i się pojawią.
Title: Odp: Handel,stragany
Post by: Resuzeku on August 16, 2013, 17:02:59
To smoki nie istniały naprawdę :(? Moje życie leglo w gruzach.
Title: Odp: Handel,stragany
Post by: Scypio on August 16, 2013, 17:21:01
Popieram Rahl'a.. obejrzycie dokładnie filmiki potem piszcie na forum