Official ENIDUST Forum

Projekt => Pomysły: Mechanika => Mechaniki Postaci => Topic started by: kikox on July 22, 2013, 01:28:43

Title: Tryb ducha
Post by: kikox on July 22, 2013, 01:28:43
wpadłem na pomysł ze gdy ktos nas zabije na pvp klon naszej postaci bezwładnie Idzie za naszym oprawcom do momentu
odrodzenia
Title: Odp: Tryb ducha
Post by: Scheikh on July 22, 2013, 10:19:47
Hmmm... Mogłoby to być małe urozmaicenie, ale widzę je tylko przy zabiciu NPC, gdyż mogłoby to w jakimś stopniu wpłynąć na fabułę, np. Pewien stary szaman twierdzi, że prześladują go duchy przodków, a my możemy albo udowodnić mu że to tylko bajka, albo je zabić, albo zrobić jakiś inny przekręt.
Title: Re: Tryb ducha
Post by: IAmBoskiM on July 22, 2015, 12:10:37
To wtedy możliwym jest, że za tobą może latać nawet 100 takich duchów... Zbędne obciążenie serwera wg. mnie.
Title: Re: Tryb ducha
Post by: Pan_Lemur on July 22, 2015, 22:14:49
zaraz zaraz tylko ja zobaczyłem to słowo??:
wpadłem na pomysł ze gdy ktos nas zabije na pvp klon naszej postaci bezwładnie Idzie za naszym oprawcom do momentu
odrodzenia

Tu nie ma żadnego odrodzenia. Umierasz i finito! koniec! basta! a nie widzę potrzeby by duch kogoś łaził za mną bez powodu. Chyba że byłbym przeklęty?
Natomiast gracz nie będzie się odradzał. Śmierć postaci to dla ciebie koniec gry.