Official ENIDUST Forum

Projekt => Pomysły: Mechanika => Mechaniki Postaci => Topic started by: Zanpax on July 06, 2013, 14:52:24

Title: Wygląd postaci
Post by: Zanpax on July 06, 2013, 14:52:24
Nie wiem czy w prezentacji było mówione coś o tworzeniu wyglądu postaci, ale zawsze można podyskutować o tym :). Jak myślicie w jak dużym stopniu byłaby takie coś? Ja osobiście chciałbym bardzo dużo możliwości (ale tylko realistycznych, a nie nosy na pół twarzy) zmieniania wyglądu, żeby nikt nie był podobny.
Title: Odp: Wygląd postaci
Post by: Kejster on July 06, 2013, 20:30:57
Witam,
Zgadzam się z tobą, powinno być bardzo dużo kombinacji, żeby wyglądało to bardziej realistycznie a nie spotykanie co chwile klonów :P - lecz oczywiście, wszystko musi zachować swój umiar.
Można by wprowadzić do gry, np fryzjerów, a podczas treningu stopniowo przybywa graczowi tkanki mięśniowej, natomiast kupcowi na targu, który prawie nic nie robi - rósłby brzuszek :P
Title: Odp: Wygląd postaci
Post by: Colack on July 06, 2013, 20:37:43
Tak, dobry pomysł. Już się gdzieś przewinęło coś takiego, że używane mięśnie mogłyby rosnąć, a nieużywane zanikać, albo że można przytyć. Tylko jak na początku wszyscy będą biegać po krainie to ciekawe czy to będzie miało jakiś wpływ na tuszę :p
Title: Odp: Wygląd postaci
Post by: Liwosz2 on July 06, 2013, 21:13:29
No np. 'śmieciowe' jedzenie :) Chociaż tutaj pewnie będzie ono wyglądało tak, że będzie możliwość jedzenia tłustych rzeczy które dają dużo energii, ale też dodają dużo pkt. do otyłosci :)
Title: Odp: Wygląd postaci
Post by: Colack on July 06, 2013, 21:15:49
ooo nowy pomysł, podoba mi się ;)
Title: Odp: Wygląd postaci
Post by: Scheikh on July 06, 2013, 21:18:35
Przyda się oczywiście też losowanie wyglądu, bo niektórym (np. Mi) nie będzie się chciało przez 2 godziny customizować postać tylko po to, by inni mogli mnie rozpoznać (gra będzie miała widok 1-osobowy)
Title: Odp: Wygląd postaci
Post by: Colack on July 06, 2013, 21:53:05
Jakoś nie zauwazylem, zeby gdzies bylo napisane o perspektywie grania postacią
Title: Odp: Wygląd postaci
Post by: Scheikh on July 06, 2013, 21:57:18
@Up
Było, wystarczy przeczytać opis na głównej stronce lub chociażby obejrzeć sreeny z gry :P
Title: Odp: Wygląd postaci
Post by: Kejster on July 06, 2013, 22:43:50
Pomysł z jedzeniem mi się podoba :D. Co Wy na to by podzieli produkty spożywcze na białkowe, węglowodany i tłuszcze, i jak w prawdziwym życiu da nam odpowiednią "ilość" / nie inaczej da nam na jakiś konkretny czas w zależności od jedzenia energii, a brak zużywania jej będzie skutkowało tyciem. Żeby być silnym i umięśnionym trzeba by było jeść dużo białka, przez co handel spożywczy byłby bardziej różnorodny niż -> idę do domu jem kawałek chleba idę pracować po 2-3h to samo w kółko bo chleb akurat jest tani :P. Można by też zastosować fakt, iż cały czas byśmy jedli to samo, to będzie nam dawało mniej energii (raczej byłoby słabe rozwiązaniem przejedzenie się czegoś).
Title: Odp: Wygląd postaci
Post by: mortaksPL on July 07, 2013, 09:45:53
Dzielenie produktów jest nawet ciekawe. Mogłoby to wpłynąć choćby na sytuację handlową. Weźmy na przykład kraj w stylu Nordmaru z Gothica III. W tak mroźnym klimacie byłoby duże zapotrzebowanie na produkty zwierzęce, a w szczególności tłuszcz. Mogliby to wykorzystywać kupcy, którzy kupowaliby mięso i tłuszcz (nie wiem... smalec, łój, sadło) od myśliwych w krajach o klimacie umiarkowanym, gdzie popyt na te produkty jest mniejszy, a później w czasie wyprawy kupieckiej sprzedawać w mroźnej krainie swoje towary po wyższej cenie