Official ENIDUST Forum

Projekt => Pomysły: Mechanika => Mechaniki Podróżowania => Topic started by: PrytusChytrus on June 26, 2013, 23:47:33

Title: Szybkie podrozowanie
Post by: PrytusChytrus on June 26, 2013, 23:47:33
Wielki swiat oznacza dlugie wyprawy oraz niezliczone ilosci godzin podczas podrozowania. Tutaj pojawia sie pomysl.  Do gry mozna zaimplementowac wozy lub zaprzegi, ktore beda specjalizowac sie w przewozeniu gracza z punktu A dp punktu B. Druga wersja moze byc taka,ze ktos kto akurat wyrusza z karawana lub porusza sie koniem itp. udaje sie do oddalonego miasta i my za jakas kwote lub pod przysiega obrony drugiego gracza mozemy z nim podrozowac. A moze nowa umiejetnosc lub specjalizaca, ktora bedzie zajmowala sie szybkim dostarczaniem produktow lub ludnosci.

Drodzy forumowicze co myslicie o szybkich podrozach? Moze macie jakies innowacyjne pomysly, ktore zrewuluzjonizuja szybki transport. Zapraszam do wymiany zdan. ;)
Title: Odp: Szybkie podrozowanie
Post by: Tetlanesh on June 26, 2013, 23:51:32
Magia - teleport. Znajdź kogoś kto Ci otworzy portal (i miej nadzieje że prowadzi tam gdzie twierdzi mag)

Pozatym szybki wierzchowiec i tyle :P
Title: Odp: Szybkie podrozowanie
Post by: PrytusChytrus on June 26, 2013, 23:55:27
teleportacja jest dobrym pomyslem ale nie sadza aby pierwszy lepszy mag mial tyle mocy aby dostarczyc cie na drugi koniec mapy....
chyba ze stworzenie takiego czegos jak kamienie teleportacyjne mogloby byc dobrym pomyslem (oczywiscie zuzywalyby ogromna ilosc energii zyciowej)

i nie kazdego bedzie stac na wierzchowca ;p
Title: Odp: Szybkie podrozowanie
Post by: Tetlanesh on June 27, 2013, 00:01:31
to ma pecha.

Jak Ciebie nie stać na bilet samolotem to płyniesz statkiem. A jak na taki bilet też Ciebie nie stać to nie płyniesz wcale - dlaczego tu miało by być inaczej?


Może w miastach głównych można by zamontować jakieś stałe portale które pozwalały by przenieść się do innych głównych miast. Powiedzmy że gracze jak już wystarczająco rozbudują swoją siedzibę będą mogli też takie coś postawić (wielkie koszty materiałów, specjalnych składników, skilli itp)
Title: Odp: Szybkie podrozowanie
Post by: SorenII on June 27, 2013, 00:03:53
Teleport hmm to będzie zależeć od założeń gry ( runa teleportacyjna ?) a tak po zatym to chyba nic nie będzie trzeba robić bo zaradni gracze będą wiedzieli co robić czyli postawią  mały zajazd z wozem gdzie będzie można  wynająć go  do transportu ludzi i rzeczy ;) na tym ma polegać Enidust ma dawać narzędzia nie rozwiązania czyli daje graczowi  wóz który może przewozić  rzeczy i ludzi oraz konia i gracz  sam wie co z tym zrobić nie daje rozwiązania jak w skyrimie kliknij i jesteś. :) 
Title: Odp: Szybkie podrozowanie
Post by: Tetlanesh on June 27, 2013, 00:07:02
Teleport hmm to będzie zależeć od założeń gry ( runa teleportacyjna ?) a tak po zatym to chyba nic nie będzie trzeba robić bo zaradni gracze będą wiedzieli co robić czyli postawią  mały zajazd z wozem gdzie będzie można  wynająć go  do transportu ludzi i rzeczy ;) na tym ma polegać Enidust ma dawać narzędzia nie rozwiązania czyli daje graczowi  wóz który może przewozić  rzeczy i ludzi oraz konia i gracz  sam wie co z tym zrobić nie daje rozwiązania jak w skyrimie kliknij i jesteś. :)

Jeśli gra zawiera magię to nie ma powodu aby nie posiadała magicznych form transportu - oczywiście nikt nie twierdzi że każdy gracz z marszu ma mieć do tego dostęp - dlatego na początku przytoczyłem standardowe rozwiązanie z UO - gracze z odpowiednim skillem robiący za najemnych teleporterów :P
Title: Odp: Szybkie podrozowanie
Post by: SorenII on June 27, 2013, 00:39:24
Głownie chodzi mi  o tło fabularne ale nie ma nic przeciwko teleportacji  osobiście najlepiej mi odpowiadała mechanika Gothicowa czyli mamy runę/kamień który nas ciągle przenosił do tej samej lokacji. Mamy mieć wiele form magi wiec dlaczego by nie miało być paru form teleportacji właśnie przez runy czy tez  bez "wspomagaczy" każdy stopień teleportacja powinien być tez rożny w trudności  zdobycia np runy  gdzieś po środku ale  już bez wspomagaczy jako jeden  z najpotężniejszych umiejętności w grze gdzieś na końcu.
tak wogóle przyzywanie demona to tez forma teleportacja.:D A co powiecie na handel runami ? ;>
Title: Odp: Szybkie podrozowanie
Post by: PrytusChytrus on June 27, 2013, 00:42:23
moze nie runami ale zwyklymi scrollami gdyz runy powinny byc czym unikatowym, czyms na co pracuje sie przez dluzszy czas ;)
Title: Odp: Szybkie podrozowanie
Post by: Maniex on June 27, 2013, 21:25:17
A według mnie gracz specjalizujący się w magii powinien umieć się teleportować na jakieś odległości i im większą odległość wybierzemy tym większy poziom umiejętności oraz większe pokłady many będziemy potrzebować
Title: Odp: Szybkie podrozowanie
Post by: Przyjaciel on June 27, 2013, 21:27:37
ok, niech mag się może teleportować ale co z próbami niepowiedzenia? umiera? bądź po prostu kto go nauczy takiej magi ? czy na mapie będzie jakiś super czarodziej ;-) ? jeśli tak to będzie żył w domku i chętnie przyjmował nowych uczniów?
a jak go ktoś znajdzie i zabije ?
Title: Odp: Szybkie podrozowanie
Post by: Yitre on June 27, 2013, 21:33:19
Jak zabije to zabije :) Trudno. Praktyka czyni mistrza. hehe
Title: Odp: Szybkie podrozowanie
Post by: Maniex on June 27, 2013, 21:54:49
Jak zabije to zabije :) Trudno. Praktyka czyni mistrza. hehe

Dokładnie. Na początku umiejętności można nauczyć się u jakichś npc a po jakimś czasie np. po 3 miesiącach realnego czasu ten npc umiera i nie ma innej opcji jak nauczyć się jej od jakiegoś innego gracza który tę umiejętność zna.
Title: Odp: Szybkie podrozowanie
Post by: Malin on June 27, 2013, 22:02:04
Wszystko pięknie,fajnie ale nie zapominajcie że magia będzie działać na zasadzie proszku.
Title: Odp: Szybkie podrozowanie
Post by: Maniex on June 27, 2013, 22:03:52
Wszystko pięknie,fajnie ale nie zapominajcie że magia będzie działać na zasadzie proszku.

A skąd wiesz? (może o tym mówili w filmiku ale nie oglądałem całego)
Title: Odp: Szybkie podrozowanie
Post by: Malin on June 27, 2013, 22:05:54
http://www.enidust.com/index.php?id=details dokładniej pyle
Title: Odp: Szybkie podrozowanie
Post by: Maniex on June 27, 2013, 22:17:41
http://www.enidust.com/index.php?id=details dokładniej pyle

Aha dzięki za doinformowanie mnie :)
Title: Odp: Szybkie podrozowanie
Post by: SorenII on June 27, 2013, 22:31:43
Jak już pisaliście po prostu im dalej tym trudniej otworzyć jest tunel do teleportacji a utworzone tunele niech będą stabilne główne trudność polegała by na utworzeniu tego tunelu.
Czyli wracamy do moich pierwszych obaw czy teleportacja będzie możliwa przez konstrukcje świata(jego mechanika,fabuła).
Title: Odp: Szybkie podrozowanie
Post by: Maniex on June 27, 2013, 22:45:13
Jak już pisaliście po prostu im dalej tym trudniej otworzyć jest tunel do teleportacji a utworzone tunele niech będą stabilne główne trudność polegała by na utworzeniu tego tunelu.
Czyli wracamy do moich pierwszych obaw czy teleportacja będzie możliwa przez konstrukcje świata(jego mechanika,fabuła).

O to mi mniej więcej chodziło :)
Title: Odp: Szybkie podrozowanie
Post by: remixir on June 28, 2013, 11:15:43
Ja bym wolał np 3 gł punkty an cały świat i tyle  a nie teleportowanie gdzie się chce to było za łatwe  albo nawet w ogóle żadnego teleportowania
Title: Odp: Szybkie podrozowanie
Post by: Billu on June 28, 2013, 12:04:09
Może wprowadzą oswajanie zwierząt latających? Jeśli to ma być realistyczne fantasy to możliwe, że moglibyśmy oswoić smoczki, którymi będziemy mogli latać z zawrotną prędkością między miastami, kontynentami. Oczywiście można by wprowadzić łowce smoków, który albo by je zabijał albo by je łapał i sprzedawał. Nie trzeba by było biegać w góry żeby złapać sobie smoczka. Handlarze smokami byliby bardzo bogaci.
Title: Odp: Szybkie podrozowanie
Post by: Maniex on June 28, 2013, 13:59:15
Oczywiście można by wprowadzić łowce smoków, który albo by je zabijał albo by je łapał i sprzedawał. Nie trzeba by było biegać w góry żeby złapać sobie smoczka. Handlarze smokami byliby bardzo bogaci.

Wyobraź sobie jak ktoś łapie 20 metrowego smoka i później idzie z nim do miasta i go sprzedaje rly?
Title: Odp: Szybkie podrozowanie
Post by: Azariusz on June 28, 2013, 14:07:51
Według mnie poruszanie się powinno być ograniczone do koni/statków i ewentualnie nieliczni z najbardziej uzdolnionych magów mogliby się teleportować na pewną odległość (niezbyt dużą, np. pomiędzy dwoma miastami), ale rzadko tak raz na dzień wystarczy.
Title: Odp: Szybkie podrozowanie
Post by: Maniex on June 28, 2013, 14:10:45
Poruszanie się smokami i gryfami to już dosyć oklepany temat w wielu grach. Magowie mogliby się teleportować pomiędzy miastami i to by zżerało dosyć dużą porcję pyłu a nie ograniczoną ilość razy na dzień lub tydzień.
Title: Odp: Szybkie podrozowanie
Post by: Billu on June 28, 2013, 18:33:58
I tylko magowie mają takie przywileje? O hell no! A co do tych smoków to czy ktoś pisał kiedyś jaką mają mieć wysokość? To jest tak jakby ze zwierzętami. Tygrysa możesz oswoić, ale trudno Ci z tym przyjdzie, a taki na przykład kot szybko się do Ciebie przyzwyczai. Tak samo ze smokami. Poza tym mogli by wprowadzić, że maksymalnie średnie smoki można oswajać, a te duże nadają się tylko do zabicia.
Title: Odp: Szybkie podrozowanie
Post by: Maniex on June 28, 2013, 18:37:53
Haha jakoś wątpię że kot się szybko przyzwyczai :D
Title: Odp: Szybkie podrozowanie
Post by: Billu on June 28, 2013, 18:40:17
To widać kota nigdy nie miałeś.
Title: Odp: Szybkie podrozowanie
Post by: Azariusz on June 28, 2013, 18:46:53
Magowie mogliby móc tworzyć kamienie teportacyjne do danego miasta tak jak to miało miejsce np. w Gothicu 3
I to jest dla mnie maksimum. Zawsze zostają poczciwe konie jeśli chodzi o zwierzaki, nie wzbijajmy się od razu w powietrze.
Title: Odp: Szybkie podrozowanie
Post by: Billu on June 28, 2013, 18:51:37
Ale przecież miało być coś takiego jak pył, więc nie wiem już co z tym będzie. Jedyny pomysł, który przychodzi mi do głowy to połączenie tych kamieni teleportacyjnych z pyłem. Tylko pytanie czy każdy ma swój czy jest jeden wielki w każdym mieście i wsi (oczywiście jak jakiś mag stworzy) i każdy może sobie z nich korzystać.
Title: Odp: Szybkie podrozowanie
Post by: Azariusz on June 28, 2013, 19:01:52
Chodziło mi bardziej o takie osobiste kamienie bo gdy będzie jeden ogólnodostępny w mieście to wtedy straci na ważności przemieszczanie się konno, pieszo i nomadowie. Takie kamienie będą bardzo drogie w produkcji i mogą się wyczerpać (pył zawarty w kamieniu może się skończyć i będzie on wymagać ponownego nasycenia nim).
Title: Odp: Szybkie podrozowanie
Post by: Billu on June 28, 2013, 19:05:03
Według mnie to jest bardzo dobry pomysł :D
Title: Odp: Szybkie podrozowanie
Post by: Azariusz on June 28, 2013, 19:07:04
Też tak uważam :) Stanowiłoby to alternatywę szybkiej podróży dla nie-magów i spory zarobek dla magów.
Title: Odp: Szybkie podrozowanie
Post by: SorenII on June 28, 2013, 20:04:54
Czyli mamy odpowiednik run teleportacyjnych z Gothica tylko ze tym by się wyczerpywały baterie. Tylko czy jedna runa  miała by na stałe przypisane miejsce do którego się teleportowała ? Czy jeden kamyk mógł by teleportować nas wszędzie ale powiedzmy po włożeniu klucza który by wczytał nowa lokacje w takim przypadku niech będzie działał system ze im dalej tym więcej proszku  nam będzie potrzebne do tego.
Title: Odp: Szybkie podrozowanie
Post by: Azariusz on June 28, 2013, 20:11:50
Myślę, że to by już zależało od stopnia zaawansowania takiej runy. Bo skoro od gracza zależy jakiej jakości będą jego produkty to tak może być i w tym przypadku. Od jakości wyrobu zależałoby:

- Ilość pyłu, który może być wchłonięty przez kamień
- liczba miejsc które kamień może "zapamiętać" i odległość maksymalna ich od gracza

I tak jak napisałeś, im dalej tym więcej pyłu.
Title: Odp: Szybkie podrozowanie
Post by: Billu on June 28, 2013, 20:20:39
No jak dla mnie to jest za dużo noszenia tego wszystkiego. Tak kluczy jak i wielu kamieni. Można by postawić wielkie kamienie teleportacyjne w każdym mieście (oczywiście przez magów) i dopiero po odblokowaniu wielkiego kamienia możemy się do niego teleportować za pomocą tej runy, im dalej tym więcej proszku nam zabierze. Oczywiście z odblokowaniem chodzi mi o dotknięcie/przystosowanie małego kamienia.
Title: Odp: Szybkie podrozowanie
Post by: Azariusz on June 28, 2013, 20:27:46
No nie wiem. Jak będą te kamienie w miastach to na wartości stracą długie podróże między miastami pełne niebezpieczeństw i bandytów. Poza tym myślę, że takie kamienie nie będą zajmowały dużo miejsca w ekwipunku. A dużo ich nie będziesz mógł mieć bo zakup i nasycanie ich energią będą bardzo kosztowne.
Title: Odp: Szybkie podrozowanie
Post by: remixir on June 28, 2013, 20:28:43
A mi się dalej nie podoba teleportowanie do każdego miasta
Title: Odp: Szybkie podrozowanie
Post by: Azariusz on June 28, 2013, 20:37:46
Ja też wolałbym uniknąć możliwości takich teleportacji, ale trzeba rozważyć wszystkie alternatywy :)
Title: Odp: Szybkie podrozowanie
Post by: Scypio on June 28, 2013, 22:44:20
Również jestem przeciw, i było to już gdzieś tam na forum wspominane o ile pamiętam również kilka osób się temu sprzeciwiło :) poza tym będą konie, karawany i to będzie sposób na poruszanie się jakby była taka opcja to po co one.
Title: Odp: Szybkie podrozowanie
Post by: Billu on June 28, 2013, 22:48:51
Scypio, grałeś w Gothica 3? Jak chciałeś przejść całą tamtą mapę to musiałeś poświęcić dużo czasu. W Enidust ma być o wiele większa mapa. Prawdopodobnie ludziom znudzi się to, że ciągle będą musieli podróżować. Dlatego byłem za smokami *^*
Title: Odp: Szybkie podrozowanie
Post by: Scypio on June 28, 2013, 22:53:12
Grałem, dobra wolę nie spekulować na ten temat bo nic nie było o tym w filmiku, a poza tym osoby którym nie będzie chciało się podróżować osiądą w jakimś mieście i tak będą się bawić :) nie każdy będzie musiał podróżować po całej krainie :)
Title: Odp: Szybkie podrozowanie
Post by: Billu on June 28, 2013, 22:56:53
No w prawdzie racja, bo jak tak będzie to bogaci kupcy zrobią się leniwi i będą się teleportować do innych miast i mieć wywalone na to ile kosztuje doładowanie runy, bo hajs by się zgadzał. Wtedy bandyci nie mieliby co robić...
Title: Odp: Szybkie podrozowanie
Post by: Scypio on June 28, 2013, 23:20:44
Dokładnie a wtedy bandyci przenieśli by się dziczy do miast rozwalili by powoli miasto bo takiej emigracji raczej żadne miasto by nie wytrzymało i przez to cała gra by upadła bo gracze zaczęli by odchodzić, a Ci co by zostali to byli by albo dobrymi albo złymi "wojownikami" i potencjał gry zmarnował by się..
Title: Odp: Szybkie podrozowanie
Post by: SorenII on June 28, 2013, 23:35:57
Leniwi kupcy będą mówić "mam ludzi od tego" innymy słowy będą zatrudniać innych mniej uzdolnionych kopców wojowników podróżników i woźnice  i tak powstałe karawany będą zarabiać dla niego bez jego udziały gdyż on będzie zajęty wielka polityka teleporty tylko osobiste ewentualnie gildyjne czy tez królewskie(umieszczone na stałe) ale  muszą być wybitnie drogie i tylko będą działać jeśli będziemy mieli swój kamyk ewentualnie będzie trza mieć woreczek proszku by go uruchomić takie masowe teleporty całkowicie by zniszczyły podstawy gry :) w innych mmo jeśli widzisz ludzi w terenie to tylko na grindzie a jeśli chcą się przemieszczać to teleport tu też tak chcecie ?
Title: Odp: Szybkie podrozowanie
Post by: Billu on June 29, 2013, 09:03:50
No dobry pomysł dałeś. Z tą leniwością i wynajmowaniem innych to przynajmniej bandyci się nie będą nudzić.
Title: Odp: Szybkie podrozowanie
Post by: Alusowy on June 29, 2013, 09:36:50
Szybkim podróżą ja mówię nie... Ma być realistycznie, wyprawa w inne miejsce to wyprawa, a nie spacerek.
Title: Odp: Szybkie podrozowanie
Post by: xDevil2 on June 29, 2013, 12:40:00
NIe, nie, nie. Szybkie podróże zniszczą sens bycia kupcem. BO zamiast długiej niebezpiecznej wyprawie 2 razy przez teleport "hop-siup" i mamy pełen magazyn towaru i do tego w tym mieście w którym chcemy to sprzedać. Teleportacja u magów - ok ale wymagała by jakichś przygotowań, żeby nie teleportować się w walce.
Title: Odp: Szybkie podrozowanie
Post by: Maniex on June 29, 2013, 13:12:50
No dokładnie. Wymagałoby to np właściwej inkantacji która zajęłaby jakieś 30 sekund lub jakiejś większej ilości czasu
Title: Odp: Szybkie podrozowanie
Post by: Izuel on June 29, 2013, 13:24:08
Odnośnie używania pyłu w magii już pisałem http://forum.enidust.com/index.php/topic,43.0.html. Ale coś w rodzaju teleportów pomiędzy bardzo dalekim miastami mogłoby istnieć tak jak w Guild Wars 2. Tylko że tutaj pochłonęło by to trochę czasu i wysiłku.
Title: Odp: Szybkie podrozowanie
Post by: remixir on June 29, 2013, 15:20:21
Mogę uznać jedynie 3 główne punkty na cały świat np nie wiem w świątyniach i to np za duuużą opłatą
Title: Odp: Szybkie podrozowanie
Post by: Scypio on June 29, 2013, 23:36:13
W sumie również mogę się na coś takiego zgodzić ale o ile będzie to teleport samego gracza i jego rzeczy w plecaku a nie gracza pięciu wozów i 20 koni
Title: Odp: Szybkie podrozowanie
Post by: SorenII on June 30, 2013, 12:43:48
Tak teleportacja nie może dawać za dużo ułatwień bo co nam da oblężenie miasta jak i tak wszyscy będą mogli z niego uciec czy ściągnąć posiłki teleportem ?
Title: Odp: Szybkie podrozowanie
Post by: Abaddon on June 30, 2013, 13:15:04
Prosta odpowiedź.
Wprowadzenie takiego systemu jak w Lineage 2. Podczas oblężenia zamku/miasta nie można sie do niego/z niego teleportowac.
Title: Odp: Szybkie podrozowanie
Post by: Kacperosxd on June 30, 2013, 15:08:07
Nieee, teleporty i tego typu rzeczom mówię nie xd to po co wgl duży otwarty świat skoro większość osób będzie wolało się teleportować jak to wszyscy robią w mmo ;_;
Title: Odp: Szybkie podrozowanie
Post by: lukash3k1 on September 25, 2013, 23:45:54
Dokładnie też tak uważam teleporty. Troszku by to popsuły, nawet bardzo. A tak sobie myślę że mapa taka duża po to żeby się trudzić idziesz z ekipą daleko w świat. i się osiedlacie, wybijacie wszystko co po drodze spotkacie. Chyba że to by było na zasadzie: Mag skila wbił z pół roku grania minimum takiego "hardkorowego" i tylko on może się teleportować. chociaż to też bez sensu jak dla mnie ;P Jestem przeciw.
Title: Odp: Szybkie podrozowanie
Post by: Pan_Lemur on September 26, 2013, 00:03:06
może rozwiaząć to jak w serii "opowieści z malazańskiej księgi poległych" magowie otwierają tam "grotę" i podróżuje się przez nią szybciej ale też jest tam o wiele bardziej niebezpiecznie z powodu jej mieszkańców (grota jest miejscem skąd magowie czerpią moc i są one przypisane do bogów wiec mają swoich mieszkańców)
Title: Odp: Szybkie podrozowanie
Post by: DrNikt on September 26, 2013, 01:16:26
Uprzedzam - nie czytałem całego tematu, jest tego zbyt dużo.

Uważam że najciekawiej by było gdyby gracze musieli przepierzać świat konwencjonalnie. Wymusiło by to zbieranie się w grupy... dla ochrony przed potencjalnymi rabusiami. A ile ludzi ciekawych można by było poznać na szlaku! I wyobrazicie sobie rozbijanie obozów na noc, i nie mówię o nocnych potworach czyhających w lasach, ile ciekawiej będzie po prostu pogawędzić w oczekiwaniu na dzień. Ponadto zwiększy to przydatność wierzchowców i wynalazków typu wozy.


Nie wykluczał bym jednak całkowicie niekonwencjonalnych metod transportu jak teleporty, portale i latające wierzchowce. Lecz dostęp do tego powinien być odpowiednio utrudniony i korzystać z tego mogli by tylko nieliczni. Nie wyobrażam sobie rolników i rzemieślników odwiedzających teściowych na gryfach lub żołnierzy wracających z wojny przez magiczne portale.
Title: Odp: Szybkie podrozowanie
Post by: RuskiBigosPL on September 26, 2013, 07:30:40
Tak jak Doktorek nie czytałem całości :D

Grałem w kiedyś w skyrima i zasuwałem z Białej Grani do Makaratu. Wiem, że to jest jak podróż z jednego końca miasta na drugi w porównaniu do Enidust.
Ta podróż była epicka! Zwiedziłem kawał świata (poszedłem trochę okrężną drogą) pokonałem smoka pod karczmą, znalazłem super jaskinie i inne epickie miejsca. Jak dla mnie teleport byłby tylko ekskluzywną formą podróży, a przede wszystkim bardzo drogą, tak bardzo, żeby pozwolić sobie mógł na to tylko ktoś kto już raz, dwa lub trzy razy przebył tę drogę w obie strony. Jak cię nie stać to albo koń, albo wóz, ale nie tak jak w skyrimie płacisz i za 5 sekund jesteś na miejscu, ale prowadzimy go sami, albo statek, a jak nawet na to nas nie stać idziemy do biuletynu i ogłaszamy, że udajemy się w to i w to miejsce i szukamy ochotników, którzy pójdą z nami i będziemy się razem wspierać i przeżywać przygodę razem.
Title: Odp: Szybkie podrozowanie
Post by: Dagrog on October 06, 2013, 22:19:07
Szybko podróż jest bez sensu bo nawet w skyrim biegł czas, więc nie ma problemu teleportujcie się i wróćcie za 3h żebyście już doszli. Gdzie to zwiedzanie i mijanie dzikich bestii, znajdowanie po drodze różnych rzeczy, nasion, materiałów i tak jak mówili wcześniej z traktami handlowymi. Skyrim jest 1 osobowy dlatego tam jest to możliwe tu porażka, ja jestem przeciwny!!!
Title: Odp: Szybkie podrozowanie
Post by: Radh on October 07, 2013, 05:29:52
Podróż = przygoda. Teleportacja = brak przygody. Tak ja to widzę.
Title: Odp: Szybkie podrozowanie
Post by: FireKRN on October 07, 2013, 09:50:42
jestem zdania kolegi powyżej,magia jest epicka i ok,ale bez przesady,to zniszczy klimat .Jak chcesz się dostać gdzieś to idziesz/jedziesz powozem lub konno,i tyle
Title: Odp: Szybkie podrozowanie
Post by: Lich555 on October 07, 2013, 16:00:57
Jedyna forma "szybszej podróży", a raczej szybszego dostania się w konkretne miejsce to może być tzw. "blink". Jesteś magiem i możesz użyć tego czaru, który powodowałby "wyrzucenie" postaci w kierunku w który się patrzymy. Oczywiście byłaby to mała odległość (max. powiedzmy 50m) lecz wymagałoby to dużego zużycia pyłu.
Title: Odp: Szybkie podrozowanie
Post by: FireKRN on October 07, 2013, 16:14:40
Lisz spójż na mape świata,czy 50m to dużo? moim zdaniem to nie ułatwi ,ponad to jeśli mag będzie mógł użyć tego podczas walki i ucieczki.. :) to się stanie nie śmiertelny bo będzie mogł łatwo uciec np z miasta po dokonaniu przestępstwa
Title: Odp: Szybkie podrozowanie
Post by: Lich555 on October 07, 2013, 16:19:33
Nieśmiertelny*
O to chodzi, że nie jest to dużo. Jestem przeciwny szybkiemu podróżowaniu w grze. Ucieczka z walki w ten sposób nie będzie zawsze najlepszym wyjściem. Taki mag ucieknie te 50m, lecz nawet biec nie będzie mógł, gdyż ten czar go wykończy więc przeciwnik go dogoni. Ten czar będzie ułatwiał przemieszczanie się w świecie, np. jak na drodze pojawi się jakiś kanion lub coś takiego.
Title: Odp: Szybkie podrozowanie
Post by: FireKRN on October 07, 2013, 16:28:54
No tak , nałożenie jakiś obciążeń za cast tego czaru jest ok :) jestem za ułatwieniem podróżowania ,nie za teleportacją
będzie to przydatne żeby np przeskoczyć coś,o ile osoba będzie skakała w góre..
Title: Odp: Szybkie podrozowanie
Post by: Zikes on October 08, 2013, 23:55:25
Szybka podróż uważam że to zdolność tylko dla magów przez czary wysokiego poziomu czyli około rok gry bez śmierci. ;)
To powinno wystarczyć mag to przecież mag ;)
Title: Odp: Szybkie podrozowanie
Post by: Lich555 on October 09, 2013, 15:56:55
Hohohohohoho. Żeby przenieść się w przód na odległość 30m, musisz trenować rok?
Title: Odp: Szybkie podrozowanie
Post by: Zikes on October 09, 2013, 22:54:23
@Lisz555

nie 30m ale tam gdzie tylko zechcesz ;p z 1 części kontynentu na 2 część
Title: Odp: Szybkie podrozowanie
Post by: Lich555 on October 10, 2013, 15:23:55
Taką opcję bym usunął całkowicie. Albo byłaby ona BAAARDZO trudna do zrealizowania.
Title: Odp: Szybkie podrozowanie
Post by: RuskiBigosPL on October 10, 2013, 16:00:57
@up. tak, zgadzam się z liszem. to popsuje smaczek i ominą nas te wszystkie przygody!
Title: Odp: Szybkie podrozowanie
Post by: iMati on October 10, 2013, 22:49:36
Nie wiem czy ktoś już pisał, ale nie czytałem wszystkiego. Otóż mag z czasem będzie mógł teleportować się, ale ma to swoje konsekwencje np. choroby po dotarciu albo przeniesienie się w inne miejsce np 50 km od celu ...
Title: Odp: Szybkie podrozowanie
Post by: Zikes on October 11, 2013, 00:36:36
Nie wiem czy ktoś już pisał, ale nie czytałem wszystkiego. Otóż mag z czasem będzie mógł teleportować się, ale ma to swoje konsekwencje np. choroby po dotarciu albo przeniesienie się w inne miejsce np 50 km od celu ...

dobre im większa odległość tym większa taka pomyłka, a im lepszy mag tym mniejsza :)
Title: Odp: Szybkie podrozowanie
Post by: Natanael on October 11, 2013, 09:24:16
Ja jestem przeciwny jakiejkolwiek teleportacji ;] Niech ten wielmożny Mag
weźmie swoje szanowne cztery litery wpakuje na osła, przywiążę marchewkę do kija i wiśta wio ;D
A nie będzie mi tu szpanował teleportami ;]  a jeśli czuje się zagrożony to niech wynajmie
jakiegoś Don Kichota, który będzie ryzykował dla niego życie w podróży ;]
Title: Odp: Szybkie podrozowanie
Post by: Zikes on October 11, 2013, 13:54:49
ale czemu nie to przecież jest mag magia nie będzie łatwa będzie kosztowała wielu życie i cenny surowiec dust więc nie widzę przeszkód ;)
Title: Odp: Szybkie podrozowanie
Post by: Gniazdu on October 11, 2013, 14:17:08
I dorzucić limit obciążenia, po przekroczeniu którego i użyciu czaru jest 80% szansy na to że nas rozerwie i rozrzuci po kntynęcie ;)
Title: Odp: Szybkie podrozowanie
Post by: Rahl on October 11, 2013, 21:21:25
Szybkie podróżowanie ? A co to takiego ? O.O

Nie udzielałem się jak sądzę w tym temacie to nadszedł czas! (I nie przeglądałem całego, wybaczcie) Szybkie podróżowanie wyłącznie dla magów i nie byle chłystków a już dość silnych magów. Ponadto powinny być ograniczenia pod postacią "przejść". Jak to widzę ? Otóż ... Mag nie będzie sobie skakał teleportem jak ta żabka tylko musi mieć przygotowaną bramę. Pentagram etc. Ale nie jedną tylko dwie. Wejście i wyjście. Wchodzi przez jeden Pentagram, wychodzi przez drugi. I tyle dla magów. Jeżeli chcą przenieść coś ze sobą to powodzenia...

A co do innych szybkich podróży. ... A idźcie stąd. Chcecie żeby bandyci stracili pracę przez szybkie podróże ? Już widzę całe karawany które "chop" z jednego miejsca w "chop" inne. Albo jeszcze lepiej. Cała armia wystawiona przez jakieś państwo w magiczny sposób pojawia się tuż pod murami naszego miasta :)
Title: Odp: Szybkie podrozowanie
Post by: RuskiBigosPL on October 11, 2013, 21:31:03
@up, przekonałeś mnie tymi pentagramami :D Dobra z magami się pogodzę, ale nikt inny! Ja chce się wzbogacić panowie no!
Title: Odp: Szybkie podrozowanie
Post by: TimiTim on October 11, 2013, 21:47:21
mnie też jak już to dla potężnych magów z mocnymi ograniczeniami ;D
Title: Odp: Szybkie podrozowanie
Post by: RuskiBigosPL on October 11, 2013, 21:54:20
Hmm, ale mało sprzętu można zabrać.


Jeśli zbyt duża odległość (przeceni możliwości) to umiera lub jest niezdolny do niczego. Co wy na to?


Ja chcę okradać ludzi, a magowie często mają ciekawe rzeczy...
Title: Odp: Szybkie podrozowanie
Post by: TimiTim on October 11, 2013, 22:09:55
no tak im dalej tym większy margines błędu to był by dobry pomysł żeby nie skakali po kontynentach ;d
Title: Odp: Szybkie podrozowanie
Post by: RuskiBigosPL on October 11, 2013, 22:40:35
Albo nawet ograniczyć zasięg tego teleportu, a po nim musi zbierać siły przez jakiś czas.
Title: Odp: Szybkie podrozowanie
Post by: Lich555 on October 13, 2013, 16:05:30
Podróż statkiem też ograniczycie do wejścia na statek i wyjścia po 5s na drugim krańcu mapy? Przecież to zniszczyłoby grę.
Title: Odp: Szybkie podrozowanie
Post by: RuskiBigosPL on October 13, 2013, 18:19:29
Wtedy przegapimy bitwy morskie  :-\ A jest to jedna z rzeczy, których nie mogę się doczekać :D
Title: Odp: Szybkie podrozowanie
Post by: Nocte Lunar on October 14, 2013, 14:28:51
Bez teleportacji byłoby ciężko, a jednak możliwość szybkiej podróży zniszczyłaby sens napadów itd.

Według mnie najlepszą opcją będzie udostępnienie teleportów, ale:
- tylko dla najlepszych magów (czyli dla dosłownie kilku osób);
- mag nie może przenosić siebie (nie może stworzyć bramy dla siebie)
- żeby stworzyć bramę, trzeba mieć odpowiedni sprzęt - materiały, wystarczającą ilość Pyłu i tym podobne - dzięki temu portale powstałyby w załóżmy czterech największych miastach (a nie w środku walki);
- teleportacja byłaby możliwa tylko pomiędzy portalami - mag nie może otworzyć portalu do jakiegoś miejsca z bossem;
- bardzo wysoko cena przeniesienia, do tego możliwość przenoszenia tylko siebie i wyposażenia + jakiegoś małego plecaka, brak przenoszenia ton ładunku przez teleport.

Przykład:
Miasto X, będące stolicą państwa X, ma wystarczająco pieniędzy, aby zatrudnić wielu magów, wystarczającą ilość pyłu oraz wszystkie potrzebne materiały.
Miasto Y, stolica państwa Y ma takie same warunki.
Wtedy obydwa miasta dogadują się co do dokładnej godziny otwarcia portalu, dajmy na to 18 wieczorem. Na uprzednio przygotowanym placu zbierają się magowie, wypowiadają inkantację, i otwiera się portal. Powinien trwać jakieś 5 minut (Pyłu nie starczy na więcej), przed tym byłaby przygotowana lista tych, którzy się teleportują (oczywiście za odpowiednią wpłatą), czyli na teleportację stać by było tylko mistrzów gildii udających się na jakieś spotkanie, dyplomatów, wysłanników króla i tak dalej, i tak dalej... Po tym czasie portal się zamyka, i nie można go otworzyć do czasu zebrania takiej samej ilości surowców (najlepiej, gdyby były to jakieś rzadkie kamienie, lub coś takiego), jak i do czasu, aż magowie nie odpoczną.

Według mnie to będzie najlepiej działać; opcja szybkiego przemieszczenia się musi być potrzebna(dla właśnie posłańców z bardzo ważnymi wiadomościami, dyplomatów), ale nie dla wszystkich (taki rolnik do rodziny musi iść normalnie).

Co do wierzchowców... Naziemnie muszą być, latające... Byłyby dobre, ale tylko, gdyby były strasznie drogie, i do tego musiałyby odpoczywać i jeść co jakiś czas, żeby nie można było przelecieć pomiędzy kontynentami.
Tutaj fajne byłyby wierzchowce wodne, ale to już zupełnie inny temat.
Title: Odp: Szybkie podrozowanie
Post by: Lich555 on October 21, 2013, 15:32:24
@addios
Kolego, weź słownik, 80% słów tam gdzie mogłeś popełnić błąd, właśnie to zrobiłeś :o
Title: Odp: Szybkie podrozowanie
Post by: Zikes on October 22, 2013, 08:13:13
@Nocte Lunar

Według mnie najlepszą opcją będzie udostępnienie teleportów, ale:
- tylko dla najlepszych magów (czyli dla dosłownie kilku osób);
- mag nie może przenosić siebie (nie może stworzyć bramy dla siebie)

to dla kogo ta brama? ozdoba? jedno zdanie przeczy 2 -.-... może twórcy postu o to nie chodziło ale napisał jak napisał...
Title: Odp: Szybkie podrozowanie
Post by: addios on October 22, 2013, 13:26:35
Gdzie jest mój post o specjalnym minerale do teleportacji???
Title: Odp: Szybkie podrozowanie
Post by: Lich555 on October 22, 2013, 18:09:48
@Zikes
Chodziło mu o to, że najlepszy mag będzie mógł wykonać teleport, a inni gracze będą mogli przez niego przechodzić.

Moim zdaniem to powinno wyglądać całkowicie inaczej.
Budujemy wieże. Ich ilość odpowiadałaby odległości na jaką ma teleport przenieść, a więc:
1 wieża - koło o promieniu 100 km;
2 wieże - koło o promieniu 200 km;
3 wieże - koło o promieniu 300 km;
4 wieże - koło o promieniu 400 km itd. max do, np. 8 wież (800 km)

Teleport na jednej wieży po prostu znajdowałby się na jej szczycie.
Teleport na większej ilości wież niż jedna, wyglądałby tak, że z każdej wieży wychodziłby promień magii tworząc pośrodku teleport do którego prowadziłaby dróżka z tych wież.
Tworzyłoby się go (teleport) kumulując "magiczny proch" do tej wieży i po zebraniu odpowiedniej ilości prochu powstawałby teleport (im większa ilość wież, tym większa ilość prochu do powstania teleportu).
Jak teleport już powstał, to może przez niego każdy przechodzić płacąc za przejście złotem, które trafiałoby do miasta w którym jest wieża (nikt nie będzie budował tego w lesie i składował tam ogromnej ilości prochu bo od razu by zniszczyli te wieże i koniec).
Nie wiem czy jest to dobry pomysł. Chciałem, żeby nie wszystkie najlepsze rzeczy mogli zrobić "najpotężniejsi magowie" bo oni byliby niezniszczalni.
Title: Odp: Szybkie podrozowanie
Post by: Pan_Lemur on October 22, 2013, 18:23:30
a ja w ogóle jestem przeciw tp. bo po kilku latach gry będziemy mieli tp w każdym mieście i mieścinie. trzeba patrzeć długo terminowo. po 2-3 latach nie było by karawan a podróże ograniczały by się do portali. co z tego że przez pierwszy rok będziemy robić karawany jak po tym czasie będzie ogólnodostępne "fast travel".
Title: Odp: Szybkie podrozowanie
Post by: RuskiBigosPL on October 22, 2013, 19:26:51
jestem z lemurem! to naprawde pozbawi graczy wielu przygod. zostanmy przy teleportacji tylko dla magow
Title: Odp: Szybkie podrozowanie
Post by: Lich555 on October 22, 2013, 20:08:36
Moim zdaniem teleportacja taka jak ja powiedziałem (lub coś w tym stylu), albo w ogóle. Żadne "tylko dla magów", w tej grze nie będzie nikogo oprócz magów... Jestem przeciw wszelakiej formie teleportacji.
Title: Odp: Szybkie podrozowanie
Post by: RuskiBigosPL on October 22, 2013, 21:29:19
jesli tak to nawet lepiej.
Title: Odp: Szybkie podrozowanie
Post by: TimiTim on October 22, 2013, 21:34:44
patrząc długo terminowo : po 2-3 latach tych "bardzo potężnych magów" trochę będzie

bez teleportacji i koniec (pomyślcie o tych biednych złodziejach czy zabójcach, którzy będą szukać tego potężnego maga przez tydzień, a jak znajdą to on zamiast na konia i wio przez las skoczy przez pół mapy ;/)
Title: Odp: Szybkie podrozowanie
Post by: Zikes on October 23, 2013, 00:17:28
Jeśli chcesz się teleportować zostań magiem ;p  jestem zdania że to ma być czar elitarny/legendarny.
Teleportacja przyspiesza rozgrywkę więc jest to złe dla enidust bo chodzi o zacienianie się więzi. Być może podrożę 5 osób z jednego końca kontynentu na drugi będą trwały nawet 3 miesiące!!!! I chyba każdy wie że po 3 miesiącach gry zna się kogoś od podszewki a tym bardziej w grze która umożliwia każdy rodzaj zdrady.
Title: Odp: Szybkie podrozowanie
Post by: RuskiBigosPL on October 23, 2013, 08:09:50
od poczatku bylem przeciw. zikes ma racje z podrozami
Title: Odp: Szybkie podrozowanie
Post by: addios on October 23, 2013, 11:41:38
Jestem za pomyslem lisz555. Teleportacje dla magów to zbyt wielkie faworyzowanie maga zaraz widac ze ci co to piszą bendą magami i dodają sobie przywilejów. Jestem za wieżami teleportacyjnymi. Tylko taka wieża musi mieć jakiś rdzen który teleportuje. Może wprowadzić bardzo żadką rude z której pozyskiwać sie będzie proch do budowy tego rdzenia i w połączeniu tego prochy z prochem do magi stworzyć paliwo do otwarcia portalu. Czym dalej podróżujemy tyn więcej tego paliwa sie zużyje to też by mogło zależec od ilości rzeczy które mamy, czyli czym cięźsi jesteśmy tym więcej nas to kosztuje. Wprowadzenie bardzo drogiego paliwa sprawi ze transport karawan nie będzie możliwy, a rabusie będą mogli zasilić swoje sakiewki.
Title: Odp: Szybkie podrozowanie
Post by: Ximos on October 23, 2013, 13:06:57
Stanowczo na tak ale z paroma zastrzeżeniami.

1. Mag najpierw musi odwiedzić daną lokalizację by mógł się tam teleportować.
2. Musi być jakieś miejsce koncentracji mocy które może namierzyć i do niego się teleportować. Coś w stylu Studni światła. Obiekt ten może być naturalny bądź sztucznie zrobiony ale nie przez pojedynczego maga. Obiekt ten może zostać zniszczony przez inne osoby. Przez magów może zostać nawet spaczony i specjalnie przekierowywać ich w winny wymiar.
3. Urzucie tego zaklęcia wymaga około 30 minut.
4. Tym większa odległość tym większa szansa że mag utknie w jakimś innym wymiarze.
5. Teleportacja łączna zwiększa wymagania powyższych punktów.

To powinno zadowolić chyba wszystkie strony konfliktu czy ma być teleportacja czy nie.
Title: Odp: Szybkie podrozowanie
Post by: RuskiBigosPL on October 23, 2013, 13:27:10
Dalej jestem przeciwny.
Title: Odp: Szybkie podrozowanie
Post by: Pan_Lemur on October 23, 2013, 16:55:25
nawet jeżeli pół godziny miało by trwać kastowanie to i tak porównując to do podróży "na piechotę" to jest chwilka. im więcej graczy tym więcej magów im więcej magów tym więcej tych elitarnych. ale tp za pomocą maga to mały problem w porównaniu z wieżami.

za 4 lata wszystkie miast będą miały wieże. i nawet jakby taki proszek był drogi to po kilku latach i tak tp było by powszechnie dostępne.

co do magów. Jestem za "Tp w zasięgu wzroku" dla maga i kilku osób. np do pokonania wąwozów czy rzek.

nie chciałbym zastać sytuacji w której oblegam puste miasto, bo mag wszystkich wyteleportował w p***u na drugi koniec mapy.
czy sytuacji że zbudowałem podziemną twierdzę która może przetrwać lata oblężenia, ale padnę pierwszego dnia bo znaleźli maga który był w moim mieście i sobie teleportował ich armię w sam środek mojego miasta.
Title: Odp: Szybkie podrozowanie
Post by: Ratharr on October 23, 2013, 19:04:40
Mi jakoś pomysł z portalami/pentagramami nie przemawia. Wolałbym coś takiego-okrągłe wrota, jakieś 5 magicznych kamieni (źródła mocy) w kształcie pentagramu (wyjdzie tak jakby pięciokąt wpisany w koło, mam nadzieję  że wiecie o co mi chodzi). Portal mógłby działać przez krótki okres czasu, trzeba by było naładować ponownie kamienie(np. rubiny czy diamenty) albo wymienić na nowe. Przez portal można by zaglądnąć a nawet walczyć czy strzelać z łuku(myślę że byłby jednak problem z klatkami i z załadowaniem tego po drugiej stronie)
Title: Odp: Szybkie podrozowanie
Post by: RuskiBigosPL on October 23, 2013, 19:22:27
No to taki kompromis. Poczekajmy na alfa testy. Będziemy sobie podróżować na razie po pierwszej wyspie i zobaczymy jak to jest. Kiedy reszta świata zostanie udostępniona pomyślimy już na poważnie czy warto czy też nie :D
Title: Odp: Szybkie podrozowanie
Post by: Ratharr on October 23, 2013, 19:49:14
No i jeszcze chciałbym opcję podróży offline :)
Title: Odp: Szybkie podrozowanie
Post by: RuskiBigosPL on October 23, 2013, 20:03:28
Ale jeśli się jakiś stworek napatoczy? Deada nas? Czy może my jego? A może mijamy go nie zwracając uwagi? Chociaż fajna alternatywa dla teleportacji :D
Title: Odp: Szybkie podrozowanie
Post by: addios on October 24, 2013, 11:05:47
ale panie_lemurze 4 lata będzie mało takich graczy bo  więkrzość martwa będzie a po za tym w grze będzie wolny rynek wienc ten proch z roku na rok będzie droższy my sami możemy podnieść cene prochu.
Title: Odp: Szybkie podrozowanie
Post by: Pan_Lemur on October 24, 2013, 13:20:53
nie złapałeś idei. tu nie chodzi o to że to będzie suma graczy od początku gry.

statystycznie im więcej graczy tym więcej magów z umiejętnością teleportacji ->
im więcej magów z tp tym większy popyt na pył ->
im większy popyt na pył tym większa produkcja ->
im większa produkcja tym ten pył jest tańszy  ->
im pył tańszy tym tańsze tp ->

zasady wolno rynkowe które tu mają obowiązywać
prosta zasada popytu i podaży.
powinieneś mieć to w liceum na wiedzy o społeczeństwie albo podstawach przedsiębiorczości.
Title: Odp: Szybkie podrozowanie
Post by: RuskiBigosPL on October 24, 2013, 14:23:53
Rathar przedstawił dobre rozwiązanie. Mnie się ono bardzo podoba. Można je tylko nieco rozwinąć. Nasze pozbawione mózgu postacie będą szły traktem. Nie jak w mordę strzelił, ale traktem. Można wynająć eskortę dla postaci.
Title: Odp: Szybkie podrozowanie
Post by: addios on October 24, 2013, 15:41:38
Po pierwsze jestem dopiero w 1 kl lo ale według mnie jest tak jeśli jest wielki popyt na towar to on automatycznie drożeje i wątpie że w tej grze podręcznikowe zasady sie sprawdzą. Każdy będzie chciał sprzedawać drożej i tak czy siak towar wkącu będzie coraz droższy a tym bardziej ten pył do TP. Bo tanieje jest wtedy gdy jest mniej klijentów a klijenci bedą zawsze bo każdy lubi swój czas.
Title: Odp: Szybkie podrozowanie
Post by: RuskiBigosPL on October 24, 2013, 17:17:42
Dobra dam ci przykład.

Jest sobie kupiec. Jako jedyny w mieście posiada na stanie pył więc żąda za niego 1000 sztuk złota. Do miasta przyjeżdża 2 kupiec i oferuje ten sam towar za 900 sztuk złota. Aby ten pierwszy mógł zarobić musi wystawić go taniej więc tak to działa.

A teraz przykład z życia. Grałem kiedyś w grę Nightwood. Był tam składnik mikstur o nazwie Ichor Lugha. Sprzedawałem go za 25k. Przestałem grać i po pół roku znowu się zalogowałem. Ten sam składnik chodził już po 5 - 6k.
Title: Odp: Szybkie podrozowanie
Post by: addios on October 24, 2013, 20:24:08
tak ale ten pył sie też kończy wienc ceny po pewnym czasie wzrosną bo jak wiele klijentów to towaru też mało i cena rośnie nie zawsze bendzie dużo pyłu. Wiem o czym mówicie ale tak też jest.

Przyklad giełdy JSW-SA teraz wysprzedują akcje czyli jest duży zbyt i cena spada ale za niedługo więkrzość ludzi wyprzeda i akcje zaczną rosnąć.

Z prochem będzie podobnie bo ok będzie 2 handlarzy  ale ile mozna 3 4 5 6 później splajtują bo pozyskanie towaru też kosztuje i niebędzie zysku i wygrają ci którzy przeczekają nawał prochu na rynek i go kupią jak tani będzie a sprzedają jak drogi. Cena może być tania ale nie długo bo rynek tego nie lubi.
Title: Odp: Szybkie podrozowanie
Post by: RuskiBigosPL on October 24, 2013, 20:32:34
Twórcy nie mogą na to pozwolić, bo gdy skończy się pył skończy się magia. Wątpię, by dopuścili do wyczerpania tytułowego surowca odpowiadającego za tak pożądany aspekt gry :D
Title: Odp: Szybkie podrozowanie
Post by: Okocim on October 24, 2013, 22:25:19
Moim zdaniem nie powinno być teleportacji lub powinna ona być czymś elitarnym, czymś na co nawet najlepszy gracz nie mógł by sobie pozwolić od tak. Chcesz się gdzieś dostać to przygotuj się do podróży. Zabierz ze sobą odpowiedni zapas żywności, wody oraz naostrz oręż na wypadek ataku bandytów. Nie ma dróg na skróty. Biedni pójdą pieszo, bogatsi pojadą konno.

Ktoś wspomniał o smokach czy gryfach jako wierzchowce. Lubię te stworzenia, ale nie w taki sposób w jaki są przedstawiane w wielu grach mmo. Dla mnie smok to bezlitosna bestia, a nie posłuszny zwierzaczek który zamerda ogonem gdy człowiek usiądzie mu na karku. Chciał bym w Enidust zobaczyć smoka jako majestatyczne owiane legendą stworzenie które budzi strach, z którym walka zawsze będzie niebezpieczna i nie wielu się na nią odważy.

Title: Odp: Szybkie podrozowanie
Post by: RuskiBigosPL on October 24, 2013, 22:30:26
@Up

Wzbogacę twoją wizję smoka o niebywałą inteligencję. Stworzenia tak majestatyczne jak smoki nie powinny dawać się wykorzystywać ludziom, ale są też honorowe więc jeśli my pomożemy im możemy być pewni, że się odwdzięczą.

Kolejna osoba, która nie chce teleportacji... Tak trzymaj! :DD
Title: Odp: Szybkie podrozowanie
Post by: addios on October 30, 2013, 10:17:34
potraciłem sie RuskiBigosPl chce tp czy nie chce
Title: Odp: Szybkie podrozowanie
Post by: Lich555 on October 30, 2013, 18:25:07
Nie chce, ja również nie chcę.
Title: Odp: Szybkie podrozowanie
Post by: Pan_Lemur on October 30, 2013, 18:32:45
zapieram się wszytki czym się da przed fast travelem. poza tym to nie będzie tak uciążliwe jak w innych mmo bo nie bedzię głupich krótkich questów które będą nas zmuszać do latania po całej mapie jak idioci po to by jakiemuś npc przynieść skórę królika z drugiego końca mapy za marne kilka miedziaków. nie widzę konieczności FT...
Title: Odp: Szybkie podrozowanie
Post by: RuskiBigosPL on October 30, 2013, 18:35:59
O Boże przez takie bieganie straciłem chęć do Margonem. Przynosisz jednemu kwiatek, a ten sobie nagle przypomina, że potrzebuje jeszcze innego, który rośnie obok tego pierwszego po drugiej stronie świata.

Wciąż jestem przeciw teleportacją.
Title: Odp: Szybkie podrozowanie
Post by: Lich555 on October 30, 2013, 18:51:53
Faktycznie w Margonem jest to uciążliwe. Dlatego ta podróż musi być epicka, zaskakująca i nieliniowa.
Title: Odp: Szybkie podrozowanie
Post by: RuskiBigosPL on October 30, 2013, 18:52:50
I wygląd świata musi być epicki :D Zbliżony do Gothica III
Title: Odp: Szybkie podrozowanie
Post by: PanDobryPL on November 04, 2013, 18:19:15
Raczej sami gracze to zrobią, może nie w niezamieszkałe rejony ale do miast na pewno 
Title: Odp: Szybkie podrozowanie
Post by: RuskiBigosPL on November 04, 2013, 21:32:25
Właśnie mi chodziło o te dzikie miejsca. Epickie góry, wielkie lasy, rozpadliny, rwące rzeki, ogromne jeziora a w tym wszystkim masa miejsc, które trzeba odwiedzić.